Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 All ] Zawieszenie Air Ride

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

[D2 All ] Zawieszenie Air Ride

Post autor: robertas » 20 gru 2015, 23:08

Siemano

Z racji tego ze zaczynam kompletowac luft... Mam tutaj pytanko...

Pytalem kilka osob z forum, no ale z marnym odzewem troche... Sprawa jest tego typu ze potrzebuje sie dowiedziec jakich poduch konkretnie najlepiej uzyc do d2... Dziekie Adrianowi wiem ze 3 balwanki przod i 2 tyl...

Chcialbym wiedziec konkretnie ich rozmiary, bo chcialbym zamowic juz te gumki i zaczac rzezbic okucia... Jesli ktos cos wie to prosze sie wypowiedziec ;)

W gre wchodzi jak dla mnie Rubena ;)

Z gory dzieki

Robertas ;)

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 21 gru 2015, 00:28

robertas - Z tego co rozmawiałem z Mapetem to na tył 130, na przód pasowało by upchnąć 150 ze względu na wagę, ale nie był pewny czy wejdzie, by trzeba pomierzyć ;)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 21 gru 2015, 10:10

150 zbytnio nie znalazlem, sa 170 ale nie wiem czy wleza... Ewentualnie 3 balwankowa 130... Hmm w srode zaczynam sie bawic i bede mierzyl co i jak wejdzie ;)

Teraz mam kolejne pytansko... Czy ktos moze posiada przedni amor od S8??? Chodziloby mi aby ktos zmierzyl mi :

1. dlugosc calego amortyzatora na scisnietym wkladzie od gwintu do podstawy jego mocowania do wahacza
2. dlugosc calkowita amora na rozciagnietym na maksa trzpieniu od miejsca gdzie jest gwint do samej podstawy ;)
3. grubosc samego trzpienia amortyzatora (ta blyszczaca czesc po mojemu)

Potrzebuje to miec do porownania ze zwyklym amorem A8, bo pierwszych prob bede dokonywal wlasnie na seryjnych amorach i chce wiedziec ile dokladnie roznia sie dlugosci i skoki seryjnych w porownaniu do S8, bo chyba wykonam wiecej tych okuc ;) i jak seryjny amor mnie nie pusci tyle ile bym chcial w dol, to zaloze te z eSy... Albo w ostatecznosci przerobie gwinta ;)

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 21 gru 2015, 13:54

robertas pisze:150 zbytnio nie znalazlem, sa 170 ale nie wiem czy wleza... Ewentualnie 3 balwankowa 130... Hmm w srode zaczynam sie bawic i bede mierzyl co i jak wejdzie ;)
A Proszę Cie bardzo :)
http://www.airride-system.pl/rubena-6-1 ... 4_167.html
robertas pisze:Teraz mam kolejne pytansko... Czy ktos moze posiada przedni amor od S8??? Chodziloby mi aby ktos zmierzyl mi :

1. dlugosc calego amortyzatora na scisnietym wkladzie od gwintu do podstawy jego mocowania do wahacza
2. dlugosc calkowita amora na rozciagnietym na maksa trzpieniu od miejsca gdzie jest gwint do samej podstawy ;)
3. grubosc samego trzpienia amortyzatora (ta blyszczaca czesc po mojemu)

Potrzebuje to miec do porownania ze zwyklym amorem A8, bo pierwszych prob bede dokonywal wlasnie na seryjnych amorach i chce wiedziec ile dokladnie roznia sie dlugosci i skoki seryjnych w porownaniu do S8, bo chyba wykonam wiecej tych okuc ;) i jak seryjny amor mnie nie pusci tyle ile bym chcial w dol, to zaloze te z eSy... Albo w ostatecznosci przerobie gwinta ;)
Niestety wymiarów nie posiadam, ale jak by amortyzator był jeszcze zbyt długi, podejdzie z S6 :)

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 21 gru 2015, 14:03

robertas, jak bedziesz mial wiecej okuc, to moze sie dogadamy, bo tez mi air chodzi po glowie :D
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, 09:51 przez Mrozu76, łącznie zmieniany 1 raz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 21 gru 2015, 16:56

Hej, jutro ci zmierzę jakie ja mam. Zmierzyć je jak są napompowane czy jak puste?

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 21 gru 2015, 21:45

adrian949, no myslalem zeby mierzyc same teleskopy... Jakby ktos mial je na wierzchu... Nie mecz mi sie tam niepotrzebnie, bo ciezko bedzie pomierzyc to co chce na aucie ;)

Powiedz mi lepiej jakie masz elektrozawory... No i jakimi srednicami przewodow poleciales??? Masz jakies dane Twojego kompresora??? ;) Mam dwa na oku... Jeden jakis noname za 550 ale pompuje 70l/min a drugi Viair z wydajnoscia 50l/min i cena 1099... Logika podpowiada mi tego tanszego ;)

Mrozu76, spoko jak juz wykonam swoje to porobie stosowna dokumentacje co by wiedziec jak odtworzyc...

Aha nie bede robil alu tylko stalowe okucia... Jestem tego bardziej pewny ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 gru 2015, 21:52

Alu PA6 daje radę w sporcie m.in. adaptery zacisków, kół itd a Ty się boisz okucia co tylko trzyma górę i dół wargi bałwanka i na dodatek jest na parę śrub skręcone :P

Stal do dodatkowy ciężar, i problematyczność przy obróbce.

Gość

Post autor: Gość » 21 gru 2015, 21:54

krzychu22.p1i pisze:Stal do dodatkowy ciężar, i problematyczność przy obróbce.
A korozja??

adrian949

Post autor: adrian949 » 21 gru 2015, 22:07

robertas pisze:adrian949, no myslalem zeby mierzyc same teleskopy... Jakby ktos mial je na wierzchu... Nie mecz mi sie tam niepotrzebnie, bo ciezko bedzie pomierzyc to co chce na aucie ;)

Powiedz mi lepiej jakie masz elektrozawory... No i jakimi srednicami przewodow poleciales??? Masz jakies dane Twojego kompresora??? ;) Mam dwa na oku... Jeden jakis noname za 550 ale pompuje 70l/min a drugi Viair z wydajnoscia 50l/min i cena 1099... Logika podpowiada mi tego tanszego ;)

Mrozu76, spoko jak juz wykonam swoje to porobie stosowna dokumentacje co by wiedziec jak odtworzyc...

Aha nie bede robil alu tylko stalowe okucia... Jestem tego bardziej pewny ;)
Elektro zawory mam takie http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawor-me ... V-12/27861

Średnica przewodu 10x8 ale spokojnie mi by wystarczyły 8x6

Kompresor viair 444c

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 21 gru 2015, 23:23

krzychu22.p1i, a jaka to masz problematycznosc przy obrobce??? ;) jest mocniejsza od alu co za tym idzie, mozna zastosowac nieco ciensze elementy.... no i panowie co za korozja... przeciez elementy beda malowane ;) no i tak pozatym... Zapomnieliscie ze alu tez oksyduje??? :)

Wyrzuca sie 4 stalowe sprezyny, a wiec odciazamy uklad ;) Zreszta waga samego Aira jakos mocno nie wplynie na wage aut;)

Gość

Post autor: Gość » 21 gru 2015, 23:28

O mase to się nie martw. oksydacja alu jednak mniej idzie. A okucia w jakiejś nierdzewce?? Nie wiem jak trwałośc tego materiału.

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 22 gru 2015, 06:40

robertas, bys blizej mieszkal, to bym chetnie pomogl w kombinowaniu jak to dobrze zrobic :)

co do kompresora ten no name ma lepsze parametry :) Viair jest najpopularniejszy i praktycznie kazdy go uzywa :)
Ostatnio zmieniony 23 gru 2015, 20:25 przez Mrozu76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 22 gru 2015, 08:42

ooo super, że taki temat się pojawił :D też mocno myśle o air-ride :) rozmawiałem z Mapetem i jeśli zmieszczą się poduchy 130 to podstawowy zestaw na moich amorach lub gwincie zmieści się w 3 tys.

też policz co i ile wyjdzie i porównamy :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 gru 2015, 11:23

robertas, jak gosc ma noze do stali to nie ma problemu. Szlaki przetarte, materialy sprawdzone tu i za oceanem wiec po co kombinowac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl