[D2 00 3.3TDI ] Skrzynia biegów nie daje oznak życia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
No nic po nowym roku miska w dół , nowy filtr i płukanko nowym olejem
Oby pacjenta znów nie wywlekać z tej krowy bo mam już to opanowane do perfekcji
A tak a propo właśnie odezwało się koło pasowe na wale więc , tak czy siak chłodnice trzeba wywalić
Więc coś czuję że będzie trzeba załatwić sobie 3 dni urlopu i sporo browaru
Jak się wkurzę to będzie motorek do opylenia 3.3 heh
Dzięki za pomoc odezwę się jak coś ustalę co z nią
Oby pacjenta znów nie wywlekać z tej krowy bo mam już to opanowane do perfekcji
A tak a propo właśnie odezwało się koło pasowe na wale więc , tak czy siak chłodnice trzeba wywalić
Więc coś czuję że będzie trzeba załatwić sobie 3 dni urlopu i sporo browaru
Jak się wkurzę to będzie motorek do opylenia 3.3 heh
Dzięki za pomoc odezwę się jak coś ustalę co z nią
Chętnie pomogę
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Jedno mnie zastanawia , bieg wsteczny nie ma tych objawów...
Od początku wsteczny działał prawidłowo
Żadnego drgania i startuje normalnie , a z D wkręca go na ok 2tys obrotów
Na zimnym jest znacznie lepiej , za to strzela gdy zmienia biegi
Zwłaszcza gdy się lekko dotyka gazu z rana na zimnym motorze
Od początku wsteczny działał prawidłowo
Żadnego drgania i startuje normalnie , a z D wkręca go na ok 2tys obrotów
Na zimnym jest znacznie lepiej , za to strzela gdy zmienia biegi
Zwłaszcza gdy się lekko dotyka gazu z rana na zimnym motorze
Chętnie pomogę
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Olej wymieniony , efekty nie zadowalające niestety
Przestała falować obrotami , wydaję się sztywno trzymać obroty
Za to drga bardziej niż drgała , Aż budą trzęsie
Jedyne co łączy pierwszy i drugi bieg a tylko na nich są drgania to
Gdyby podmienić solenoid 1 z solenoid 2 na próbę ???
Wolał bym sprawdzić wszystko co możliwe by na darmo tego dziadostwa znów nie wyjmować
Przestała falować obrotami , wydaję się sztywno trzymać obroty
Za to drga bardziej niż drgała , Aż budą trzęsie
Jedyne co łączy pierwszy i drugi bieg a tylko na nich są drgania to
Gdyby podmienić solenoid 1 z solenoid 2 na próbę ???
Wolał bym sprawdzić wszystko co możliwe by na darmo tego dziadostwa znów nie wyjmować
Chętnie pomogę
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Pochwalę się moją maszynką do napełniania skrzyni
Wcześniej robiłem to grawitacyjnie ok 2-3h powolnego spływania
Jako mam już 3 samochód na podwórku z automatem postanowiłem zrobić do tego maszynkę
Konstrukcja prosta , bańka 5l po płynie do spryskiwaczy
Dwie dziurki w korku
Dwa węże jeden gruby do przepływu oleju u mnie 12mm daje radę wlać 5l w jakieś 50s
Drugi cienki , przystawka do kompresora (z końcówką na wentyl samochodowy i manometrem)
Wąż cienki najlepiej ( 7mm mierząc po zewnętrznej stronie) idealnie pasuje do przystawki do wentylów:)
Gruby wąż ścinamy pod kątem by nie przyssał się do dna bańki..
A i kawałek rurki miedzianej wygiętej by włożyć w otwór i trzymało się samo
Gruby wąż jakieś 1,6m wciskamy przez korek do dna bańki , a drugim końcem wciskamy węża miedzianego i w miskę olejową
Cienki wąż zakańczamy zaraz za korkiem
Obsługa bardzo prosta , wlewamy olej w bańkę i zakręcamy korek
Mały wąż łączymy z końcówką do wentyli
Rurka miedziana w miskę
Pompujemy powietrze (max 1bar)
Patrzymy jak ładnie ubywa oleju w bańce
Wcześniej robiłem to grawitacyjnie ok 2-3h powolnego spływania
Jako mam już 3 samochód na podwórku z automatem postanowiłem zrobić do tego maszynkę
Konstrukcja prosta , bańka 5l po płynie do spryskiwaczy
Dwie dziurki w korku
Dwa węże jeden gruby do przepływu oleju u mnie 12mm daje radę wlać 5l w jakieś 50s
Drugi cienki , przystawka do kompresora (z końcówką na wentyl samochodowy i manometrem)
Wąż cienki najlepiej ( 7mm mierząc po zewnętrznej stronie) idealnie pasuje do przystawki do wentylów:)
Gruby wąż ścinamy pod kątem by nie przyssał się do dna bańki..
A i kawałek rurki miedzianej wygiętej by włożyć w otwór i trzymało się samo
Gruby wąż jakieś 1,6m wciskamy przez korek do dna bańki , a drugim końcem wciskamy węża miedzianego i w miskę olejową
Cienki wąż zakańczamy zaraz za korkiem
Obsługa bardzo prosta , wlewamy olej w bańkę i zakręcamy korek
Mały wąż łączymy z końcówką do wentyli
Rurka miedziana w miskę
Pompujemy powietrze (max 1bar)
Patrzymy jak ładnie ubywa oleju w bańce
Chętnie pomogę
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom