x2pepi pisze:wam chyba da się wszystko wmówić![]()
a do czego są wtryskiwacze ???
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
-
ernesto
Ja mam go u siebie, jestem zadowolony.pepi pisze: jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/search?q=gurtner+ ... 80&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz
- bartas204
- Forum Audi A8

- Posty: 82
- Rejestracja: 19 lip 2014, 23:44
- Lokalizacja: lubuskie
nie zamknęła się napisałemdanishow pisze:bartas204, jakby się cewka zamknęła to by w ogóle gazu nie dostawał
Poczekam co teraz będzie się dziać, kupić / zmienić można w każdej chwili.ernesto pisze:Ja mam go u siebie, jestem zadowolony.pepi pisze: jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/search?q=gurtner+ ... 80&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
kolego dalej jednego nie zrozumiesz
ta zaworek który u ciebie nie zadziałał może być otwarty i nic się nie stanie \
bo sprawne wtryskiwacze nie popuszczą gazu .
U ciebie sporo tego gazu poszło i dlatego tak zeszroniło układ
Nawet w programie można ustawić aby zapinało zawory od razu lub po temperaturze przejścia .
ta zaworek który u ciebie nie zadziałał może być otwarty i nic się nie stanie \
bo sprawne wtryskiwacze nie popuszczą gazu .
U ciebie sporo tego gazu poszło i dlatego tak zeszroniło układ
Nawet w programie można ustawić aby zapinało zawory od razu lub po temperaturze przejścia .
- gtfan
- Super Klubowicz

- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
W zeszłym roku miałem podobną sytuację, zaraz po przełączeniu na gaz auto straciło moc, przerzuciło z powrotem na benzynę i z pod maski zaczęło śmierdzieć gazem. Filtr fazy lotnej podobnie oszroniony, bo przy nim puściło połączenie. Powodem był zalepiony smołą regulator ciśnienia w reduktorze, przez co za duże ciśnienie poszło w fazę lotną i uciekło w najsłabszym punkcie 
Four rings to rule them all
-
Plewis
- Forum Audi A8

- Posty: 105
- Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
- Lokalizacja: PL
- karol208
- Super Klubowicz

- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Zbiorniki z wielozaworem bez elektrozaworu skończyły swoją ważność w 2012r ponieważ na początku 2002 r zmieniła się homologacja.
czyli od chyba kwietnia 2002r zbiorniki z homologacją 67R 00..... nie mogą być montowane) a tylko takie z początkiem 67R 01....
Jak diagnosta się dopatrzy to nie podbije badań i zatrzyma dowód zapewne.
czyli od chyba kwietnia 2002r zbiorniki z homologacją 67R 00..... nie mogą być montowane) a tylko takie z początkiem 67R 01....
Jak diagnosta się dopatrzy to nie podbije badań i zatrzyma dowód zapewne.
- karol208
- Super Klubowicz

- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska






