
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Zmiana radia concert na navi plus
Więc u mnie jak pierwszy raz podpiąłem Navi i zmostkowałem SAVE to było słychać "buczenie" (przesterowania), nawet jak leciała muzyka to w tle było to słychać (coś jak włączony wzmacniacz domowy z kolumnami), ale gdy poruszałem przewodami od czarnej i brązowej kostki iso było słychać że przestaje buczeć i muzyka grała czysto. Poprawiłem kabelki i ułożyłem wiązkę od radia żeby wychodziła z lewej strony za kieszenią 

Może podczas pierwszego uruchomienia coś poszło nie tak i przypalił się jakiś element w radiu. Ja zmostkowałem Safe z kablem głównego zasialania radia. Wcześniej podłączyłem pod prąd po zapłonie ale musiałem co odpalenie wpisywać pin. W obu przypadakch nie było problemu podaczas odpalania.
Wczoraj pogrzebałem w bagaźniku i znalazłem kabel SMB idący od oryginalnej anteny w bagażniku do napędu nawigacji w zegarach. Zakupie przedłużacz kabla SMB dostępny w intrnecie i postaram się przeciągnąć go do radia.
W waszych wersjach nie ma tej anteny, wydawało mi sie, że to standard w a8?
I cały czas nie rozumiem o co chodzi z tym dodatkowym tunerem. W starym radiu RDS działał mi na FIS. A ten tuner z tego co wyczytałem to swego rodzaju dekoder CAN. Więc odpowiednie przelutowanie kabli z kostki od Concerta do 26pinowej navi powinno załątwić sprawę, skoro wcześniej funkcjonował bez niego
Wczoraj pogrzebałem w bagaźniku i znalazłem kabel SMB idący od oryginalnej anteny w bagażniku do napędu nawigacji w zegarach. Zakupie przedłużacz kabla SMB dostępny w intrnecie i postaram się przeciągnąć go do radia.
W waszych wersjach nie ma tej anteny, wydawało mi sie, że to standard w a8?
I cały czas nie rozumiem o co chodzi z tym dodatkowym tunerem. W starym radiu RDS działał mi na FIS. A ten tuner z tego co wyczytałem to swego rodzaju dekoder CAN. Więc odpowiednie przelutowanie kabli z kostki od Concerta do 26pinowej navi powinno załątwić sprawę, skoro wcześniej funkcjonował bez niego

za pierwszym razem radio się uruchomiło i zawołało o pin, a po wpisaniu wywalał komunikat, że nie ma połączenia save czy jakoś tak. Zmostkowałem go ze stałym plusem i już przy wkładaniu wtyczek był trzask, wpisałem pin i zagrało, wyłączyłem navi i znowu trzask
teraz zauważyłem, że podczas jazdy przy wyłączonym radiu słychać lekkie szumy... juz mnie chu.. strzela 
ja nie znalazłem żadnego kabla do anteny
ten tuner jest chyba od tych strzałek na fisie, ale nie jestem pewnien


ja nie znalazłem żadnego kabla do anteny

ten tuner jest chyba od tych strzałek na fisie, ale nie jestem pewnien
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
Witam, jest ktoś po wymianie z concerta na navi ? Wtyczki pasują? Chcę żeby mi działało głównie radio tv i nawigacja nie musi. Mam teraz nie oryginalne radio 1 din a nie chce kupować concert, wole dołożyć do navi, co potrzebne do wymiany? Ramka, radio, panel klimatronic, dekor, czy coś jeszcze?Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pyt po przestudiowaniu tematu. z góry dzięki za odp.
Ja zakupiłem komplet w którym był stelarz z dekorem, kratką nawiewów oraz panelem klimatornik. Mocowanie panela nawiewów, przynajmnie w moim przypadku, było przynitowane do stelarza głównego więc najlepiej dostać to razem.
Wtyczki ISO oraz miniISO pasują bez problemu. Do TV przotrzebny ci będzie odzielny tuner.
Nie wiem jeszcze jak wygląda sytuacja w poliftach z tunerem TMC. Mi wywala komunikat po odpaleniu radia. Aby tego uniknąć musisz zakupić tuner razem z wiązką do wtyczki 26pin lub jeśli tuner jest zamontowany w samochodzie jakoś przelutować kable do kostki radia.
Wtyczki ISO oraz miniISO pasują bez problemu. Do TV przotrzebny ci będzie odzielny tuner.
Nie wiem jeszcze jak wygląda sytuacja w poliftach z tunerem TMC. Mi wywala komunikat po odpaleniu radia. Aby tego uniknąć musisz zakupić tuner razem z wiązką do wtyczki 26pin lub jeśli tuner jest zamontowany w samochodzie jakoś przelutować kable do kostki radia.