[D2 ALL ] Jak bierze Wam hamulec w S8 ?
Ja powiem tak. Pojezdzilem troche i po robocie u mnie jest duzo lepiej. Natomiast ten hamulec jest poprostu inny niz w innych autach, co nie znaczy ze slabo hamuje...Pers pisze:CZekam z niecierpliwością na wieści... mam dokładnie ten sam problem ja stawiam bardziej na vacum pompe nieby jak zdiołem przewód z srwa to niby jakieś podciśnienie wytwarza ale czy wystarczające??? ja byłem w serwisie no to mi powiedzieli ze w zasadzie to jest ok :shock: a róznica między A8 a S8 w hamulcu jest taka że
A8 ma bardziej czuły hamulec a S8 ma bardziej efektywny przy większych prędkościach!!
Ludzie dlaczego w serwisach pracują cepy???
Dzisiaj sie znowu cczegoś dwiedziałem na temat odpowietrzania układu hamulcowego...
ciekawy temat
http://www.motofocus.pl/technika,4511,j ... z-abs.html
ciekawy temat
http://www.motofocus.pl/technika,4511,j ... z-abs.html
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
U mnie póki co też jest tragedia mimo całego nowego tyłu i nowych przednich klocków. Żeby dęba stanął to na prawdę muszę dobrze przycisnąć. U mojej mamy w starej A4 automat jak wcinę, to o mało co soczewki mi nie wypadną. Miałem odpowietrzane. Szczerze, myślałem że w S8 będą lepsze a tu kicha.
I`m the LPG master
Pepi a wyciągnij bezpiecznik od ABS-u i sprawdź.
Mi padł sterownik pompy, niestety nie mam jak teraz tego ruszyć bo zabezpieczenie wtyku od sterownika .... strzelił. Zrobie to dopiero przy rozrządzie bo będę miał więcej miejsca na łapy.
Wracając do tematu to odkąd mam uwalony ABS pedał jest lepszy bardziej wyczuwalny pod nogą, choć ciężko wyczuć granicę hamowania na marginesie przyczepności.
Mi padł sterownik pompy, niestety nie mam jak teraz tego ruszyć bo zabezpieczenie wtyku od sterownika .... strzelił. Zrobie to dopiero przy rozrządzie bo będę miał więcej miejsca na łapy.
Wracając do tematu to odkąd mam uwalony ABS pedał jest lepszy bardziej wyczuwalny pod nogą, choć ciężko wyczuć granicę hamowania na marginesie przyczepności.
to nie mam pomysłu.
Może jest to ogólny problem z hamulcami grupy VW
Fragment testu audi A4 B5 : Auto Świat
Może i udzieliło się to w większych modelach
Może jest to ogólny problem z hamulcami grupy VW
Fragment testu audi A4 B5 : Auto Świat
I szczerze przyznam, że w A4 na mokrej, wilgotnej nawierzchni pedał jest ciapowaty.W tej sprawie dostaliśmy od czytelników dużo listów: niska skuteczność na mokrej nawierzchni hamulców Audi A4, A6, a także VW Passata była przez miesiące tematem tabu.
Mimo że "Auto Bild" opublikował liczne doniesienia w tej sprawie, czytelnicy poszukiwali dalszych informacji. To wystarczający powód do przeprowadzenia rozmowy z konstruktorami i członkiem zarządu ds. technicznych dr. Wernerem Mischke.
Wielu użytkowników Audi zarzuciło firmie brak lub opóźnioną reakcję. Okazało się również, iż Audi nie wszystkim klientom udzielało identycznych informacji. Zarząd Audi poczuł się dotknięty zarzutami i poinformował o problemach związanych z odpowiedzią na pytania kierowane do firmy.
Na mokrej nawierzchni (w szczególności zimą) wielu kierowców stwierdziło, że układ hamulcowy ich samochodów reaguje z wielkim opóźnieniem. To fenomen, który zaobserwowaliśmy również i my podczas testu.
Po początkowym nabraniu wody w usta Audi postanowiło wymienić klocki hamulcowe we wszystkich znajdujących się w ruchu i w nowych samochodach. W tej chwili dokonano wymiany w 65 proc. samochodów serii A4, a o akcji zostali przypuszczalnie poinformowani wszyscy klienci.
Po wymianie powinna się poprawić skuteczność hamulców szczególnie tam, gdzie do posypywania jezdni jest stosowana sól z dodatkiem magnezu i chlorku wapniowego, na którą oryginalne okładziny były szczególnie wrażliwe.
Jednak wielu klientów również po wymianie skarży się na opóźnioną reakcję hamulców
Warto podkreślić, że niemal wszystkie systemy hamulców tarczowych działają na mokrej nawierzchni z opóźnieniem. Mimo prób z daszkiem ochronnym, nawierceniami lub rowkami w tarczach i innymi klockami Audi nie uzyskało wyraźnej poprawy.
Członek zarządu Mischke przyznał, iż problem być może nie jest rozwiązywalny metodami obiektywnymi, ale wymaga bardziej subiektywnych metod. Również indywidualne zachowanie się hamulców może mieć istotne znaczenie.
Może i udzieliło się to w większych modelach
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 22 sty 2018, 21:23
- Lokalizacja: Jelenia Góra