części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jak bierze Wam hamulec w S8 ?

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
klon_84

Post autor: klon_84 » 15 kwie 2010, 23:29

Prawidlowo dzilajacy hamulec to nie do pomyslenia aby go dociskac do podlogi na 100% cos nie tak ja tak mailem jak mi sie pzretarl pzrewod hamulcowy i zlecial caly plyn i po chwili auto pzrestalo hamowac, po naprawie jak reka odjal bieze lekko przy hamowaniu. Uklad hamulcowy to nie zabawa... :!:

ralphi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 sty 2010, 21:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ralphi » 19 kwie 2010, 23:47

Pers pisze:CZekam z niecierpliwością na wieści... mam dokładnie ten sam problem ja stawiam bardziej na vacum pompe nieby jak zdiołem przewód z srwa to niby jakieś podciśnienie wytwarza ale czy wystarczające??? ja byłem w serwisie no to mi powiedzieli ze w zasadzie to jest ok :shock: a róznica między A8 a S8 w hamulcu jest taka że
A8 ma bardziej czuły hamulec a S8 ma bardziej efektywny przy większych prędkościach!!
Ludzie dlaczego w serwisach pracują cepy???
Ja powiem tak. Pojezdzilem troche i po robocie u mnie jest duzo lepiej. Natomiast ten hamulec jest poprostu inny niz w innych autach, co nie znaczy ze slabo hamuje...

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 25 kwie 2010, 19:12

Dzisiaj sie znowu cczegoś dwiedziałem na temat odpowietrzania układu hamulcowego...
ciekawy temat
http://www.motofocus.pl/technika,4511,j ... z-abs.html
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 gru 2015, 21:38

mamy rok prawie 2016
ktoś coś wymyślił ?
Nie chodzi mi o skuteczność tylko ten dziwny skok tego pedału
jak się człowiek przesiada z innych aut to pierwsze hamowania takie dziwne wychodzą <boisie>

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 09:12

Pepi jaki skok?? Ja nie odczułem żadnej różnicy w żadnej A8 <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 gru 2015, 14:50

no w a8 jest pewnie w każdej podobnie :]
przynajmniej co ja jechałem
mam sacorpio i focusa i tam to jest taki fajny ten pedał <hmm>
a w naszych to taki dziwny ten pedał nie twierdze że to nie hamuje hamuje ale
dość spory skok i taki tępy

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 17:03

Powiem ci że jak porobiłem kiedyś hebelki to na dotyk zaczeło hamowac a wczesniej to w sumie jak piszesz było.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 30 gru 2015, 18:36

U mnie póki co też jest tragedia mimo całego nowego tyłu i nowych przednich klocków. Żeby dęba stanął to na prawdę muszę dobrze przycisnąć. U mojej mamy w starej A4 automat jak wcinę, to o mało co soczewki mi nie wypadną. Miałem odpowietrzane. Szczerze, myślałem że w S8 będą lepsze a tu kicha.
I`m the LPG master

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2015, 18:51

ja nie mam co robić :]
wszystko zrobione tylko to zawsze tak było
że jak przychodzi nagle wyhamować to niekiedy moher z głowy się podnosi <boisie>
w trasie jest ok

ernesto

Post autor: ernesto » 31 gru 2015, 21:08

Pepi a wyciągnij bezpiecznik od ABS-u i sprawdź.
Mi padł sterownik pompy, niestety nie mam jak teraz tego ruszyć bo zabezpieczenie wtyku od sterownika .... strzelił. Zrobie to dopiero przy rozrządzie bo będę miał więcej miejsca na łapy.
Wracając do tematu to odkąd mam uwalony ABS pedał jest lepszy bardziej wyczuwalny pod nogą, choć ciężko wyczuć granicę hamowania na marginesie przyczepności.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sty 2016, 10:07

ja nie mam absu :]
już od dawna bo mi głupiej czujnik kąta skrętu

ernesto

Post autor: ernesto » 01 sty 2016, 11:10

<onie> to nie mam pomysłu.
Może jest to ogólny problem z hamulcami grupy VW

Fragment testu audi A4 B5 : Auto Świat
W tej sprawie dostaliśmy od czytelników dużo listów: niska skuteczność na mokrej nawierzchni hamulców Audi A4, A6, a także VW Passata była przez miesiące tematem tabu.

Mimo że "Auto Bild" opublikował liczne doniesienia w tej sprawie, czytelnicy poszukiwali dalszych informacji. To wystarczający powód do przeprowadzenia rozmowy z konstruktorami i członkiem zarządu ds. technicznych dr. Wernerem Mischke.

Wielu użytkowników Audi zarzuciło firmie brak lub opóźnioną reakcję. Okazało się również, iż Audi nie wszystkim klientom udzielało identycznych informacji. Zarząd Audi poczuł się dotknięty zarzutami i poinformował o problemach związanych z odpowiedzią na pytania kierowane do firmy.

Na mokrej nawierzchni (w szczególności zimą) wielu kierowców stwierdziło, że układ hamulcowy ich samochodów reaguje z wielkim opóźnieniem. To fenomen, który zaobserwowaliśmy również i my podczas testu.

Po początkowym nabraniu wody w usta Audi postanowiło wymienić klocki hamulcowe we wszystkich znajdujących się w ruchu i w nowych samochodach. W tej chwili dokonano wymiany w 65 proc. samochodów serii A4, a o akcji zostali przypuszczalnie poinformowani wszyscy klienci.

Po wymianie powinna się poprawić skuteczność hamulców szczególnie tam, gdzie do posypywania jezdni jest stosowana sól z dodatkiem magnezu i chlorku wapniowego, na którą oryginalne okładziny były szczególnie wrażliwe.

Jednak wielu klientów również po wymianie skarży się na opóźnioną reakcję hamulców

Warto podkreślić, że niemal wszystkie systemy hamulców tarczowych działają na mokrej nawierzchni z opóźnieniem. Mimo prób z daszkiem ochronnym, nawierceniami lub rowkami w tarczach i innymi klockami Audi nie uzyskało wyraźnej poprawy.

Członek zarządu Mischke przyznał, iż problem być może nie jest rozwiązywalny metodami obiektywnymi, ale wymaga bardziej subiektywnych metod. Również indywidualne zachowanie się hamulców może mieć istotne znaczenie.
I szczerze przyznam, że w A4 na mokrej, wilgotnej nawierzchni pedał jest ciapowaty.
Może i udzieliło się to w większych modelach <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sty 2016, 12:09

dziwne to jest ze z większych prędkości to to nawet ok hamuje :]
nie ma rewelacji ale jakoś da się żyć .
Ale tak po mieście to idzie się napocić

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 mar 2016, 12:34

co do sprawnego absu jest odwrotnie
naprawiłem go po dwóch latach :]
i dzisiaj doznałem szoku pedał znacznie wyżej i już taki zdecydowanie lepszy
z takim hamulcem da się żyć
Tylko zakładamy troszkę większe hamulce bo już kupiłem
a wystarczyło naprawić abs <boisie>

Pan chodź tu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 22 sty 2018, 21:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Pan chodź tu » 06 mar 2022, 16:40

Powiedzcie mnie czy od ezektora do serwa powinien być po drodze jakiś zawór zwrotny czy jest on tylko w ezektorze? mowa o polifcie , bo nie trzyma mi podciśnienia.
Albo i nie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl