Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 97 LPG ] Luz na przekładni po uderzeniu w krawężnik

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

[S8 D2 97 LPG ] Luz na przekładni po uderzeniu w krawężnik

Post autor: mlody91 » 30 gru 2015, 10:36

Witam, Panowie mam problem mam luz na przekładni kierowniczej po uderzeniu w krawężnik, słychać pukanie przy energicznym ruszaniu kierownica.. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? I co najgorszego mogło się stać.?
Ostatnio zmieniony 30 gru 2015, 11:05 przez mlody91, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 gru 2015, 10:58

po pierwsze zastosuj tagi w tytule tematu

po drugie jeśli chodzi o stuki to może być: wywalona końcówka drążka kierowniczego lub wywalony drążek kierowniczy lub w najgorszym przypadku luz na maglownicy.

tak nikt Ci tego nie powie... musi ktoś ci złapać za drążki a Ty energicznie kręcić kierownicą i wtedy będzie wiadomo. Jeśli będzie czuć na drążkach to wiesz a jak będzie sztywno to raczej magiel.
Możesz też złapać za koło i energicznie szarpać na lewo i prawo nasłuchując przy tym czy stuka...to też będzie końcówka albo drążek.

Może też być któryś wahacz górny i taki efekt stukania daje ... ;)
to nie jest zwykły napęd...to

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 30 gru 2015, 11:04

Czy możliwe jest uszkodzenie magla po uderzeniu?
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 gru 2015, 11:06

mlody91 pisze:Czy możliwe jest uszkodzenie magla po uderzeniu?
no raczej...każdy luz w czymkolwiek może powodować uszkodzenie innych podzespołów w mniejszym lub większym stopniu. To jak reakcja łańcuchowa, która niestety w tych autach mocno postępuję jak w czas nie zareagujesz. <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 30 gru 2015, 11:09

Ale przed uderzeniem wszystko było ok, czy na zwykłej stacji diagnostycznej jak pojadę zrobić przegląd tylko przód zawieszenia to wyjdzie? :-)
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 gru 2015, 11:12

tak wyjdzie. Najlepiej na trzepaki jechać i niech tam sobie pomacają co trzeba i będzie wiadomo.

Może po prostu to będzie tylko końcówka ale jak pisałem, ktoś to musi od spodu oglądnąć i pomacać wtedy będziesz mieć pewność bo akurat tutaj (w zwieszeniu) jest za dużo części które mogą powodować stukanie
to nie jest zwykły napęd...to

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 30 gru 2015, 11:15

Doskonale wiem, że może stukać dużo rzeczy ale chciałem wykluczyć magiel dla własnego samopoczucia ale pech to pech :-)
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 gru 2015, 11:19

Jeśli to będzie magiel możesz próbować zmniejszyć ten stukot za pomocą tej dużej śruby centralnej (o ile ją się uda poruszyć) a jak nie to wymiana na inny bo podobno nie regenerują <bezradny>

trochę zabawy z tym jest ale idzie zrobić samemu <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 gru 2015, 13:39

W DE regeneruja, koszt okolo 200 Euro.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 gru 2015, 13:41

a tu podobno jest to nieopłacalne <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 17:04

danishow pisze:W DE regeneruja, koszt okolo 200 Euro.
Daniel zorientuj się na czym ta regeneracja polega?

mlody91
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:03
Lokalizacja: LBN

Post autor: mlody91 » 30 gru 2015, 18:43

Na szczęście okazała się wybita końcówka, wymieniona i po problemie :-) Ale zobaczyłem delikatny wyciek z magla ale luzow nie ma... Tylko czekać zapewne :-)
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 gru 2015, 22:04

Apophis pisze:Daniel zorientuj się na czym ta regeneracja polega?
Jak już będę na miejscu to napiszę maila z zapytaniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl