![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Luz na przekładni po uderzeniu w krawężnik
[S8 D2 97 LPG ] Luz na przekładni po uderzeniu w krawężnik
Witam, Panowie mam problem mam luz na przekładni kierowniczej po uderzeniu w krawężnik, słychać pukanie przy energicznym ruszaniu kierownica.. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? I co najgorszego mogło się stać.?
Ostatnio zmieniony 30 gru 2015, 11:05 przez mlody91, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
po pierwsze zastosuj tagi w tytule tematu
po drugie jeśli chodzi o stuki to może być: wywalona końcówka drążka kierowniczego lub wywalony drążek kierowniczy lub w najgorszym przypadku luz na maglownicy.
tak nikt Ci tego nie powie... musi ktoś ci złapać za drążki a Ty energicznie kręcić kierownicą i wtedy będzie wiadomo. Jeśli będzie czuć na drążkach to wiesz a jak będzie sztywno to raczej magiel.
Możesz też złapać za koło i energicznie szarpać na lewo i prawo nasłuchując przy tym czy stuka...to też będzie końcówka albo drążek.
Może też być któryś wahacz górny i taki efekt stukania daje ...
po drugie jeśli chodzi o stuki to może być: wywalona końcówka drążka kierowniczego lub wywalony drążek kierowniczy lub w najgorszym przypadku luz na maglownicy.
tak nikt Ci tego nie powie... musi ktoś ci złapać za drążki a Ty energicznie kręcić kierownicą i wtedy będzie wiadomo. Jeśli będzie czuć na drążkach to wiesz a jak będzie sztywno to raczej magiel.
Możesz też złapać za koło i energicznie szarpać na lewo i prawo nasłuchując przy tym czy stuka...to też będzie końcówka albo drążek.
Może też być któryś wahacz górny i taki efekt stukania daje ...

to nie jest zwykły napęd...to
no raczej...każdy luz w czymkolwiek może powodować uszkodzenie innych podzespołów w mniejszym lub większym stopniu. To jak reakcja łańcuchowa, która niestety w tych autach mocno postępuję jak w czas nie zareagujesz.mlody91 pisze:Czy możliwe jest uszkodzenie magla po uderzeniu?

to nie jest zwykły napęd...to
tak wyjdzie. Najlepiej na trzepaki jechać i niech tam sobie pomacają co trzeba i będzie wiadomo.
Może po prostu to będzie tylko końcówka ale jak pisałem, ktoś to musi od spodu oglądnąć i pomacać wtedy będziesz mieć pewność bo akurat tutaj (w zwieszeniu) jest za dużo części które mogą powodować stukanie
Może po prostu to będzie tylko końcówka ale jak pisałem, ktoś to musi od spodu oglądnąć i pomacać wtedy będziesz mieć pewność bo akurat tutaj (w zwieszeniu) jest za dużo części które mogą powodować stukanie
to nie jest zwykły napęd...to