Ok Foss, wezme do serca rade:) zazwyczaj piszena szybko z telefonu stad te bledy ktore oczywiscie mnie nie nie tlumacza wiec jeszcze raz sorki,
Nie znam w lublinie zadnego dobrego mechanika to raz, nawet pytalem na pw kolegow z lubelskiego o takowego, ale ciezko podobno o takiego, a auto mam dosc krotko i nic powaznego sie nie zepsulu na szczescie jak dotad:)
Co do ostatniej awari po odpieciu aku wszystko jest ok nie ma zadnych bledow na desce, auto jezdzi normalnie,
Foss, ewidentnie jak wsiadlem do auta podczas gdy bylo to zwarcie bo chcialem je ponownie uruchomic i zgasic myslalem ze to pomoze, ale nie pomoglo, nadal cos brzeczalo i grzechotalo pod maska po zgaszeniu, czuc bylo w kabinie smrod ciezko mi go opisac slowami, ale tak jakby jakis przypalony olej lub plyn.
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Czujnik abs? dziwne komunikaty, dziwne
Zanim ktoś to zacznie rozbierać to warto dokładnie przyjrzeć się błędom... ze wszystkich sterowników.Conrad pisze:Foss, ewidentnie jak wsiadlem do auta podczas gdy bylo to zwarcie bo chcialem je ponownie uruchomic i zgasic myslalem ze to pomoze, ale nie pomoglo, nadal cos brzeczalo i grzechotalo pod maska po zgaszeniu, czuc bylo w kabinie smrod ciezko mi go opisac slowami, ale tak jakby jakis przypalony olej lub plyn.
Pod lewą przednią lampą masz również kompresor zawieszenia.
Gdyby, hipotetycznie rzecz biorąc, skleił się przekaźnik od kompresora to on będzie tak właśnie pracował aż do upadłego.
Przekaźnik zwiera bezpośrednio zasilanie na kompresor więc jeżeli on się sklei to sygnały zewnętrzne ze sterownika zawieszenia czy też z czujnika temperatury który ma go zabezpieczać przed przegrzaniem nie mają już wtedy żadnego znaczenia.
Jak sklei się ten przekaźnik to jedynym ratunkiem jest albo szybkie jego wypięcie (rzecz praktycznie niemożliwa ze względu na jego umiejscowienie) albo szybkie odpięcie akumulatora.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Do błędów nie trzeba fachowca. Mieszkam na wsi a prócz mnie samego mam tu co najmniej 2 z komputerem i wiedzą jak odczytać błędy. Słabo szukacie w tym Lublinie albo macie pod nosem dobry pomysł na biznes
W ASO możesz zażyczyć sobie wykaz błędów z auta w cenie około 200-250zł. Dość drogawo jak na diagnostykę ale skoro nikogo nie ma to dobre i to. A jakbyś był przejazdem przez Częstochowę to napisz mi na PW mogę Ci odczytać błędy w parę minut jeśli tylko będę w domu, zaopatrz się tylko w jakieś dobre piwo czy dwa i będzie oki
W ASO możesz zażyczyć sobie wykaz błędów z auta w cenie około 200-250zł. Dość drogawo jak na diagnostykę ale skoro nikogo nie ma to dobre i to. A jakbyś był przejazdem przez Częstochowę to napisz mi na PW mogę Ci odczytać błędy w parę minut jeśli tylko będę w domu, zaopatrz się tylko w jakieś dobre piwo czy dwa i będzie oki
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Siedze wlasnie na necie i szukam opini o jakis dobrych mechanikach w lublinie od audi,
Foss apropo tego kompresora ze to on mogl tak pracowac bo poszlo jakies zwarcie to moze cos w tym byc, bo jedyną rzecz teraz w sumie skojarzylem, a mianowicie po tej awari jak podnosze auto na maxa w gore to trwa to dluzej niz zwykle, a robie to codziennie bo mam taki podjazd do garazu podziemnego pod blokiem, nie mierzylem ze stoperem ale napewno trwa dluzej,.
Drago_o dzieki za zaproszenie mam nadzieje ze ogarne to na miejscu bo do czestochowy mam mocno nie po drodze:P aczkolwiek jak bede to chetie z Toba piwko wypije:)
Pozdrawiam Panowie i Szczesliwego Nowego Roku
Sprawa powoli sie wlasnie sama zaczela wyjasnia dzisjaj rano i mielsicie racje ze to moze byc Kompresor.
Odpalilem rano samochod i pojawila mi sie kontrolka na desce pmaranczowa od zawieszenia i nie moge podniesc auta do pozycji lift.
Na dodatek slychac spod maski od strony kierowcy jakies brzeczenie i grzechotanie podobne do tego jakie bylo wtedy tylko teraz na odpalonym aucie, domyslam sie ze to wtedy jak i teraz byl kompresor od zawieszeni a raczej koniec jego zywota bo wczesniej pracowal kompletnie nieslyszalnie, a traz brzeczy a nie pompuje
Foss apropo tego kompresora ze to on mogl tak pracowac bo poszlo jakies zwarcie to moze cos w tym byc, bo jedyną rzecz teraz w sumie skojarzylem, a mianowicie po tej awari jak podnosze auto na maxa w gore to trwa to dluzej niz zwykle, a robie to codziennie bo mam taki podjazd do garazu podziemnego pod blokiem, nie mierzylem ze stoperem ale napewno trwa dluzej,.
Drago_o dzieki za zaproszenie mam nadzieje ze ogarne to na miejscu bo do czestochowy mam mocno nie po drodze:P aczkolwiek jak bede to chetie z Toba piwko wypije:)
Pozdrawiam Panowie i Szczesliwego Nowego Roku
Sprawa powoli sie wlasnie sama zaczela wyjasnia dzisjaj rano i mielsicie racje ze to moze byc Kompresor.
Odpalilem rano samochod i pojawila mi sie kontrolka na desce pmaranczowa od zawieszenia i nie moge podniesc auta do pozycji lift.
Na dodatek slychac spod maski od strony kierowcy jakies brzeczenie i grzechotanie podobne do tego jakie bylo wtedy tylko teraz na odpalonym aucie, domyslam sie ze to wtedy jak i teraz byl kompresor od zawieszeni a raczej koniec jego zywota bo wczesniej pracowal kompletnie nieslyszalnie, a traz brzeczy a nie pompuje
Re: Czujnik abs? dziwne komunikaty, dziwne
Pany... U mnie podobnie. Podczas gwałtownych przyspieszen lub przy szybszym ruszaniu odzywa sie sygnal i zapala sie wykrzyknik na FISie oraz kontrolka hamulca na zegrach. Obie czerwone (patrz filmik) https://www.youtube.com/watch?v=nO7eb9UulkkKosik87 pisze:Witam, odrazu powiem ze czytałem już posty na temat tego wykrzyknika
Oto moja przypadłość: dwukrotnie zapalił mi sie ten wielki wykrzyknik na panelu głownym, wszystkie plyny mam doladne, więć nie jest to kwestia uzuopełnienia. Razem z nim zapaliła sie kontrolka zawieszenia, abs i kontroli trakcji. Stało sie to pod domem wiec spokojnie zaparkowałem (wspomaganie bardzo cieżko działało). Po przestanej nocy w garażu dziś już nic sie nie pali.... :O
Jesli padłby czujnik abs, to nagle by nie zaczął działać? Czy może sie przegrzać? Co jeszcze może być przyczyna tego komunikatu?
Sprawa miała miejsce dwa razy i dwa razy po odstaniu wszystko wracalo do normy, ale jak widać nie na dlugo
Na filmiku blad migal podczas postoju z zaciagnietym hamulcem recznym dlatego widac od niego kontrolke. Normalnie pala sie tylko wykrzykniki, trwa to ok 3 minut potem gasną.
Po podlaczeniu VCDSa bledow w sterowniku Hamulca / ABS brak!!!
Czy ktos mial podobny przypadek?
PS: wtyczki od ABS wyczyszczone, poziom plynu ham. prawidlowy. Gdzie szukac przyczyny.
Dodam ze dzisiaj podczas mrozu blad zapalil sie podczas normalnej jazdy (jak nigdy) i juz nie zgasl az do zgaszenia silnika. Potem blad znika/
A8 2004
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław