Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB ] nastawnik prosze o pomoc

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 02 sty 2016, 21:49

a u Ciebie w takim przypadku nie wywalało błędu czujnika położenia wałka?

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 02 sty 2016, 21:49

To moja lala u mechanika :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 02 sty 2016, 21:51

jesli wala sie te zaworki to komputer tak odczyta błedne połozenie czujnika wałka itp itd a chodzi o te pierdzielone cewki w tym zaworku własnie , sami spróbójcie i w szoku bedzięcie :)
TYLKO V8

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 02 sty 2016, 21:52

Adrianplock pisze:w Audi nigdy nic sie nie psuje :) Tylko wymaga korekty :)

te elektrozawory mają w sobie CEWKI i one sie uszkadzają stad czasami zapala sie check engine i po chwili gasnie ale jak jeździsz ostro szybko to epc plus trójkacik sie zapala odpalisz ponownie i jak rękal odjął :)
To by się zgadzało bo ja mam nie raz chwilowe checki. A co jeśli zgrzyta minimalnie też na ciepłym ? Jak postoi te 30 min albo coś koło tego.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 02 sty 2016, 21:55

Jesli zgrzyta Ci już na ciepłym to masz któryś ze ślizgów do wymiany , na nastawniku , tego nie lekcewarz bo jesli łancuch nie leci po slizgu to trze o metal robi sie siny od goraca az Pęka iiiiiiiii idziesz na www.allegro.pl

wpisujesz w wyszykiwarke SILNIK 4,2 VO BFM I JUZ MASZ nowy silnik :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 02 sty 2016, 21:56

:)
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 22:00

Temat nastawników został dawno rozwiązany przez jednego speca. Zamiast 2300 płaci się 300 i troche strojenia-silnik śmiga jak zuy a ty masz pare tysi w kieszeni :)

kwestia cewek tez nic nowego ale nie zawsze to cos da bo trza te cewke,zaworek wymienić czyli tez kupic nowy,no i jeszcze slizgi :)

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 02 sty 2016, 22:01

to 2002 rok :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 02 sty 2016, 22:02

też masz racje , słyszłąme o tym strojeniu ale nikt nie wie o co chodzi dokładnie itp itd moze coś podesle odrazu , bo mój sposób jest dobry tylko starcza na hmmm na około roku :)
TYLKO V8

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 02 sty 2016, 22:03

Apophis pisze:Temat nastawników został dawno rozwiązany przez jednego speca. Zamiast 2300 płaci się 300 i troche strojenia-silnik śmiga jak zuy a ty masz pare tysi w kieszeni :)

kwestia cewek tez nic nowego ale nie zawsze to cos da bo trza te cewke,zaworek wymienić czyli tez kupic nowy,no i jeszcze slizgi :)
O jakie strojenie chodzi? Było to gdzieś na forum opisane ?

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 22:09

Nie było i nie bedzie bo i tak sobie tu nikt z tym nie poradzi. Moge powiedziec tylko że tam to zrobią gdzie swapowałem swoje A8. Więc jak ktos ma problem z nastawnikami to umawiac termin i robić :)

Lakier

Post autor: Lakier » 02 sty 2016, 22:28

No może to i jest rozwiązanie, ale na 90% polega to na tym, że te nastawniki nie będą już używane. Czyli samochód nie będzie miał zmiennych faz rozrządu.

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 23:44

Bedzie miał to co trzeba czyli moc-nie wiem czy wiecie ale fazy sa w sporym procencie proekologiczne. Pomijając ekologie bedzie jak trza. Skoro to patent sprawdzony to jednak działać musi. Bedzie potrzeba to sam sprawdze.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 03 sty 2016, 11:30

Adrianplock pisze:Jesli zgrzyta Ci już na ciepłym to masz któryś ze ślizgów do wymiany , na nastawniku , tego nie lekcewarz bo jesli łancuch nie leci po slizgu to trze o metal robi sie siny od goraca az Pęka iiiiiiiii idziesz na www.allegro.pl

wpisujesz w wyszykiwarke SILNIK 4,2 VO BFM I JUZ MASZ nowy silnik :)
Pewnie masz rację ale... http://forum.golf6.pl/mk6-problemy-uste ... m-t26.html

Oni tutaj też już nie mają ślizgów ? :D Pierwsze dwa filmiki w temacie. Bo u mnie dźwięk jest niemal identyczny tylko jakby donośniejszy z racji pewnie większego motoru.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 sty 2016, 12:13

wywalić je też można :]
tylko panowie temat nastawników to temat rzeka u jednego to tamto o u drugiego jeszcze co innego .
Sporo ma do tego olej i dbanie o auto ale jedne jest pewne każdego to czeka prędzej czy ...
Moim zdaniem co pomorze wymiana zaworu jak będzie brak ślizgu albo uszczelki skostniałe lub zapchane sitko syfem łańcuch wyciągnięty lub zapchana magistrala olejowa :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl