Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB ] Maglownica po regeneracji - problem z pompą

kociol878
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 09 lip 2014, 22:02
Lokalizacja: Leśna

[D2 97 4.2PB ] Maglownica po regeneracji - problem z pompą

Post autor: kociol878 » 31 gru 2015, 18:15

Witam. Jakieś pół roku temu regenerowałem maglownicę. Oryginalnie płyn do wspomagania jest zielony ale po regeneracji kazali mi lać czerwony. Wszystko chodziło ok aż przyszły mrozy. Pompa wspomagania wyje. Zazwyczaj po przekręceniu kierownicy od oporu do oporu dźwięk ustaje, ale przy minus 10 już nie. Olej potrzebuje trochę czasu żeby się rozgrzać i podczas jazdy pompa wyje. Ma ktoś jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 31 gru 2015, 19:00

To widać słabo się znali , zalewaj szybko zielonego żeby bałaganu nie narobić . Może nie jest za późno .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2016, 00:58

Dokładnie-wlałes zwykły minerał a VAGi wymagaja ten specjalny :) Kup zielony OE bedzie git. nie jakies febi.

kociol878
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 09 lip 2014, 22:02
Lokalizacja: Leśna

Post autor: kociol878 » 01 sty 2016, 11:14

Z tego co mi mówili powinien być czerwony bo uszczeniacze mogą puścić. Firma rekomendowana przez wiele osób tak że myślę, że wiedzą co robią. A ktoś z was regenerował maglownice?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 01 sty 2016, 12:16

Widać nie pomyśleli o pompie którą czerwony płyn zabija .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 sty 2016, 14:35

To jest jak ze skrzyniami, jak nie wiedza jaki zalac biorą ten olej ktory uzywają ciągle bez wzgledu na konsekwencje, no bo klient zazwyczaj nie wraca. A jak wroci to powiedza ze cos innego poszlo...majstry-cwaniaki <blee>
Kup ori zielony olej w Aso. Litr kosztuje cos ok. 50zł i starczy na caly uklad a tamtym panom pogratuluj wiedzy... ;)
to nie jest zwykły napęd...to

kociol878
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 09 lip 2014, 22:02
Lokalizacja: Leśna

Post autor: kociol878 » 03 sty 2016, 10:24

Ktoś wie dokładnie jaki tam olej wchodzi? To jutro wymienie.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 03 sty 2016, 12:48

G 004 000 M2 . Tylko i wyłącznie oryginalny kupuj , innego nie polecam . Koszt około 40-50zł
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 03 sty 2016, 13:32

Robielem wiele przekładni i pomp po rożnych firmach i spotykam sie podobnymi zaleceniami, by zalewac mineralny olej. Febi czy swag sa slabej jakosci, natomiast Aso ma syntetyk .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2016, 14:54

nie jestem pewnie jedynym przypadkiem, ale po zalaniu ori oleju z ASO układ wspomaganie pracuje znacznie lepiej, niż na zamiennikach typu FEBI...

poza tym jeśli cena między oryginałem a zamiennikiem to tylko kilka złotówek to polecam kupne tego oryginalnego...
to nie jest zwykły napęd...to

kociol878
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 09 lip 2014, 22:02
Lokalizacja: Leśna

Post autor: kociol878 » 03 sty 2016, 15:10

Dzięki za pomoc. Na koniec jeszcze jedno pytanie. Ile tam dokładnie oleju wchodzi, Kolega wyżej pisał że litr wystarczy ale mi się wydaje że wlewałem jakieś 1,5. Po za tym jeszcze trochę się zmarnuje na przepłukanie układu.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 03 sty 2016, 15:17

martin_rs4 pisze:nie jestem pewnie jedynym przypadkiem, ale po zalaniu ori oleju z ASO układ wspomaganie pracuje znacznie lepiej, niż na zamiennikach typu FEBI...

poza tym jeśli cena między oryginałem a zamiennikiem to tylko kilka złotówek to polecam kupne tego oryginalnego...
zgadzam sie z tym,
tylko sa firmy co daja gwarancje i chca by zalewac mineralnym olejem (nie syfem febi ) tylko lepszymi a one sa juz czerwone

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2016, 16:16

kociol878 pisze:Ile tam dokładnie oleju wchodzi....
ja mam w sumie FL ale mysle ze w PreFL nie ma wielkiej roznicy o ile w ogole jest, jesli chodzi o uklad wspomagania. Wg Elsy wchodzi niecaly 1L.
kociol878 pisze:Po za tym jeszcze trochę się zmarnuje na przepłukanie układu.
Jesli chcesz w ten sposob to najperw kup sobie 2 Litry i jednym przeplukasz a drugim zalejesz....
Arthur pisze:zgadzam sie z tym,
tylko sa firmy co daja gwarancje i chca by zalewac mineralnym olejem (nie syfem febi ) tylko lepszymi a one sa juz czerwone
generalnie ok, tylko jesli ktos nie jest pewien swojego ukladu to wlewa mineralny (podobnie jak z silnikiem) natomiast jesli wsyzstko gra lub jest po regenreacji to powinno zalac sie olejem zalecanym przez producenta... ale nie wiem jak to jest w PreFL, bo w FL wszystko co czerwone to szkodzi autku :P
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 04 sty 2016, 17:41

gra lub jest po regenreacji to powinno zalac sie olejem zalecanym przez producenta... ale nie wiem jak to jest w PreFL, bo w FL wszystko co czerwone to szkodzi autku :P
No ten sam zielony minerał.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2016, 18:49

no to ja juz wymiekam ... to jaki w koncu fabryczny olej z ASO jest??? mineralny czy syntetyk bo juz tu dwie wiersje sa... <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl