![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] po wymianie świec auto odpaliło i teraz ga
[D2 01 3.3TDI ] po wymianie świec auto odpaliło i teraz ga
Witam, przez ostatnie mroźne dni auto jeździlo normalnie, dziś po południu wyszedłem a tu auto zakręciło ale nie odpaliło. w paliwie wytrąciła sie parafina, to paliwo spuściłem i zalałem świeżą verve jednak auto dalej nie gada,dodam że paliwo idzie z filtra na pompe, z pompy też wychodzi... ktoś jakieś pomysły ma??
Ostatnio zmieniony 06 sty 2016, 14:24 przez biały112, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
jeszcze nic nie sprawdzałem bo nie było kiedy i jak, za sprawdzanie wszystkiego wezme się dopiero w środe bo jutro wyjeżdżam do pracy
czytałem o tym sprawdzaniu świec i wystarczy do tego zwykła żarówka lub tez można kabelek od plusa dołożyć do świecy i ma iskrzeć wtedy?
A co do wymiany świec to zabierać sie za to samemu? bo widziałem info że lubią sie one ukręcić, można jakoś temu zaradzić?

czytałem o tym sprawdzaniu świec i wystarczy do tego zwykła żarówka lub tez można kabelek od plusa dołożyć do świecy i ma iskrzeć wtedy?
A co do wymiany świec to zabierać sie za to samemu? bo widziałem info że lubią sie one ukręcić, można jakoś temu zaradzić?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Od siebie mogę polecić BERU lub BOSCH
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
kolego paliwo spuściłem i zalałem świeżej vervy którą nawet wcześniej podgrzałem, wiem że pewnie zalegało stare jeszcze w przewodach no ale ona nawet załapać nie chciała wspomagając ją plakiem co często daje jakis efekt.ahadam pisze:Laweta i do ciepłego garażu ,prawdopodobnie paliwo do ......... też tak miałem.
A panowie jest sens wymieniać np 4 świece jesli tyle jest popsute czy lepiej odrazu komplet?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Popraw profil, w '94 nie było 3.3tdi..
Podepnij kompa chyba, że lubisz w ciemno kasę wykładać niepotrzebnie.
Jeszcze raz pisze podepnij vaga i się pomyśli.
Podepnij kompa chyba, że lubisz w ciemno kasę wykładać niepotrzebnie.
No weź kabelek i ma iskrzyć, nie jest to idealny sposób ale sprawdzić można.biały112 pisze:
czytałem o tym sprawdzaniu świec i wystarczy do tego zwykła żarówka lub tez można kabelek od plusa dołożyć do świecy i ma iskrzeć wtedy?
Jeszcze raz pisze podepnij vaga i się pomyśli.
Komplet lepiej, będą przynajmniej w takim samy stanie i porównywalnej żywotności.biały112 pisze: A panowie jest sens wymieniać np 4 świece jesli tyle jest popsute czy lepiej odrazu komplet?
wsadziłem 4 nowe świece bo tyle akurat dostałem w pobliskim sklepie, pokręciliśmy rozrusznikiem, plak i odpaliła.. zrobiłem z 15km max i auto zaczęło gasnąć, odpala tylko na plaku i np moge ją trzymać na 2,3 tyś obrotów i nagle ją odcina, a jak puszcze gas to schodzi z obrotów i po prostu gaśnie. Na wtryski paliwo idzie bo sprawdzaliśmy, jak na dłużej zostawie zapłon to mryga ta kontrolka od grzania świec... kolega z vagiem podjedzie za 2 godz...panowie jakieś pomysły na tą chwile? może czujnik położenia wału? Czy paliwo w którym wytrąciła sie parafina mogło zrąbać wtryski???
Ostatnio zmieniony 06 sty 2016, 14:28 przez biały112, łącznie zmieniany 2 razy.
tak wskazówka sporo sie podniosła od temp, teraz własnie nie męcze juz jej tylko czekam aż ostygnie
teraz jeszcze odkryłem że mam ujeb... czujnik od lewej poduszki silnika od dołu ale to chyba nie ma żadnego wpływu?
Jak dostać sie do czujnika położenia wału?
teraz jeszcze odkryłem że mam ujeb... czujnik od lewej poduszki silnika od dołu ale to chyba nie ma żadnego wpływu?
Jak dostać sie do czujnika położenia wału?
Ostatnio zmieniony 06 sty 2016, 15:53 przez biały112, łącznie zmieniany 1 raz.