Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obroty silnika

ernesto

Post autor: ernesto » 03 sty 2016, 20:45

Dzięki Dani, <chura> jutro przed robotą jadę zamawiać i pomału szykuję auto do doszczelnienia przy okazji zapodam nowe odmy jeszcze.
Teraz mam jeszcze jedno pytanie, uszczelki do kolektora to nie będzie problemu, a jeszcze jest jakaś uszczelka zaraz za przepustnicą.
Może ktoś mi odnaleźć numer tej uszczelki ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 sty 2016, 20:53

Przy przepustnicy jest i tyle.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 sty 2016, 20:54

Uszczelka przepustnicy - 077 133 073 E - brak zamiennika

Uszczelki pod kolektor - 077 129 717 N - dostepny zamiennik
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 07 sty 2016, 23:01

http://allegro.pl/oringi-oring-olejoodp ... 85676.html
To jest coś takiego ? Wymiarem wyglądają na te same, ale czy będą pasować ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 sty 2016, 23:25

Tak to te :)

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 07 sty 2016, 23:30

Erni te oringi są dostępne w każdym sklepie motoryzacyjnym.Ja płaciłem po 1.50 za sztukę.
W 4.2 i 2.8 są takie same.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 sty 2016, 22:51

Bartek Ostrowiec dziadowe miasto, zjeździłem dziś wszystkie sklepy i proponowali mi oring 7x3.5 <boisie>
Kiedy im powiedziałem, że potrzebuje dokładnie tego i tego to stwierdzili, że jest to niemożliwe, ręce opadają.
Niestety nie zadowalał mnie i zamówiłem na allegro. Jeszcze uszczelki kolektora i zabieram się za robotę.
Mam nadzieję, że będzie jakiś efekt. Puki co stoje z robotą bo nie mam zastępczego auta. A dodatkowo brak czasu podejrzewam sprawi, że ten kolektor będę robił tydzień jak nie lepiej.

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 08 sty 2016, 23:37

No to Ja nie wiem <bezradny>U szwagra w 4.2 aqf robiłem klpy w kolektorze i też zamawiałem u siebie w motoryzacyjnym komplet uszczelek no i 16 tych oringów i wszystko szczelne.U siebie przed swietami wymieniałem wtrysk bo mi puszczał paliwko i też wymieniłem 12sztuk i jest ok ;)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 sty 2016, 23:43

U mnie troche inaczej bo mam AKG to mam zupelnie inne oringi te na dole. Wymienilem je i dalej lekko kuleje. Podcisnienie dobre jest. Jutro zwalam rozrzad jeszcze raz bo jestem niemal calkowicie pewien ze blokady na ktore poskladalem sa z dupy - widze to ladnie na vagu bo mi korekty na wolnych obrotach na jednej glowicy leca prawie na 10% a na drugiej stoja na zero.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 sty 2016, 23:45

Acha, erni moja rada jest taka, nie zwalaj kolektora. na poczatek zwal samą listwe wtryskowa i wymien oringi. To jest pol godziny roboty. Jak sie nie poprawi to zwalaj dopiero kolektor. No i bardzo uwazaj na momenty dokrecania dlugich srub, bo u mnie gwinty w glowicy machety wyrwali i musialem dotaczać szpilki na wymiar.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ernesto

Post autor: ernesto » 08 sty 2016, 23:54

Dzięki Bugi.
Jutro może skończę A4 to zacznę pomału rozbierać ósemę. Poczekam aż przyjdą oringi od wtrysków i wymienię też przewody idące od listew wtryskowych lpg do wkrętek.
Ma ktoś jakiś sposób na sprawdzenie szczelności wkrętek gazowych w kolektorze ?

Gość

Post autor: Gość » 09 sty 2016, 00:07

Mozesz je wykrecic i dac na taki klej uszczelniający. Dzis tak właśnie miałem swoje robione.

ernesto

Post autor: ernesto » 09 sty 2016, 09:42

A jak będę chciał zdjąć to będę rwał włosy z głowy.
Już pompowtryski ściągałem w Peuegot i musiałem łeb zdejmować bo zostały w środku.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 sty 2016, 20:34

ernesto pisze:A jak będę chciał zdjąć to będę rwał włosy z głowy.
Oczywiście, że nie. Daj to na Loctite niebieski (czerwone opakowanie) i bez problemu odkręcisz ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 09 sty 2016, 22:06

Czyli wykręcić wkrętki i dosadzić im dodatkowo ten środek ? A może być coś innego np klej do gwintów niebieski, kurde nazwy nie pamiętam ale takie coś gdzieś się walało po warsztacie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl