[S8 D2 97 LPG ] Brak ABS i ESP . błąd
[S8 D2 97 LPG ] Brak ABS i ESP . błąd
Witam, panowie mam taki problem, otóż w mojej S nie działa ABS , po podłączeniu do VAG-a wyskakuje błąd - czujnik kąta skrętu . czy on może być przyczyną niedziałającego ABS i ESP , jak tak to gdzie on sie znajduje?
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
tak, on jest przyczyną! Musisz sklibrować VAGiem tem czujnik.
tu masz opisane jak to zrobić
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ASR/ESP%29
tu masz opisane jak to zrobić
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ASR/ESP%29
to nie jest zwykły napęd...to
Oczywiście i to jest jego przyczyna. Albo uszkodzony czujnik albo, źle ustawiona zbieżność auta.
Panowie ustawiający zbieżność nie wiedzą, że nie tylko trzeba ustawić kierownice kijem na wprost. Należy również VAGiem sprawdzić czy kont skrętu jest idealnie ustawiony. Jest jaś granica tolerancji ale przekraczając tą granicę pojawiają się takie czary.
Panowie ustawiający zbieżność nie wiedzą, że nie tylko trzeba ustawić kierownice kijem na wprost. Należy również VAGiem sprawdzić czy kont skrętu jest idealnie ustawiony. Jest jaś granica tolerancji ale przekraczając tą granicę pojawiają się takie czary.
nie no co Tyyy...pikuś jeśli nie masz kompa z kablem to musisz niestety jechać do kogoś kto ma i ogarnie Ci ten temat. Jak poszukasz tu na forum to gdzies to bybło dokładnie opisane nawet po "polskiemu"mlody91 pisze:martin_rs4, Czarna Magia z tym kalibrowaniem tego czujnika
to nie jest zwykły napęd...to
logiczne bo bez kalibracji tego czujnika kasowanie błędu nic nie da. Jedna strona jak kręcisz będzie pokazywała prawidłowe odchylenia np. +35 natomiast w drugą strone już -350 i tu jest lipa. Trzeba to ustawić ponownie i będzie ok.mlody91 pisze:dodam, że jak go kasuje to odrazu go wywala .
to nie jest zwykły napęd...to
jak by była taśma to jeszcze poduszka się zapali to raz
tylko przed kalibracją czujnika musi być taka żółta kropka
https://www.google.pl/search?q=kalibrac ... TsXdvWM%3A
Sam mam u siebie to samo i jakoś daje radę bokiem latać po co komu jakiś abs i esp
tylko jak wprowadzisz kody to trzeba się przejechać z kierownicą na wprost
tylko przed kalibracją czujnika musi być taka żółta kropka
https://www.google.pl/search?q=kalibrac ... TsXdvWM%3A
Sam mam u siebie to samo i jakoś daje radę bokiem latać po co komu jakiś abs i esp
tylko jak wprowadzisz kody to trzeba się przejechać z kierownicą na wprost