[D2 99 4.2PB/LPG ] Uszkodzony FIS
Nyku... ja Ci podpowiem tak jak teeree napisal... Zadzwon napisz od tych z naprawy licznikow z zor... Robilem tam fis z c5 i mimo problemow i wydanej kasy, podolali tematowi... Wtedy licznik okazal sie byc jakas hybryda... Zadzwon i dogadaj sie z nimi... Moze byc tak ze zrobia Ci to na miejscu... Goscie sie znaja na rzeczy tylko ze jest pare km do przejechania
Podłączę się pod temat, tydzień temu, gdy przymroziło do około -15 stopni, wyświetlacz u mnie w aucie świecił bardzo słabo, podczas jazdy w dzień nie było na nim praktycznie nic widać. W lecie przy +35 było wszystko OK, teraz przy ~0 też jest już chyba lepiej - nie byłem w aucie przez kilka dni, więc nawet nie wiem
Czy ten "kolorowy" FIS w A8/S8 FL jest taki wrażliwy na ujemne temperatury, czy cos po prostu u mnie siada?
Czy ten "kolorowy" FIS w A8/S8 FL jest taki wrażliwy na ujemne temperatury, czy cos po prostu u mnie siada?
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Cały ten wyświetlacz jest (poprawcie mnie jak źle mówie) na mikrostykach grubości ludzkiego włosa (ktoś mi tak kiedyś nagadał) , po tylu latach przy niższych temperaturach po prostu już nie dostaje/przekazuje takiego sygnału jak należy, przez co właśnie ciemnieją albo zanikają całkiem czy tracą kontrast.