Witam.Chcialem wymienic swoja delte (bose) na radio z usb.Kupilem radio (sony) i zestaw z allegro ktory mial zawierac wszystkie rzeczy do przerobki.Wszystko ładnie gra tylko ze przy odpaleniu samochodu(4.2 pb) głosniki zaczynaja piszczec(delikatne piszczenie jest juz po przekreceniu kluczyka).Mozna odroznic zaklocenia od silnika od tego pisku(te od silnika mozna by zostawic w spokoju-nie sa takie glosne i irytujace) czestotliwosc i natezenie tego pisku nie jest zalezne od obrotow silnika.
do tej pory zrobilem nastepujace rzeczy
-zrobilem przejsciowke ktora nie bierze sygnalu z wyjsc mocy radia tylko z RCA-pisk głosniejszy
-załozylem filtr zaklocen na zasilanie radia-brak efektu
-podmienilem radio na inne(w innym samochodze oba graja dobrze)
-radio zasililem z innego osobnego akumulatora-bez zmian
Mysle ze problemem sa zaklocenia ktore odbiera wzmacniacz(przez mase?)
Dziekuje serdecznie z gory za wszystkie rady.
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Problemy po zmianie radia na nieoryginalne
Mam co prawda S6, a nie A8, ale problem z Bose po wymianie radia mam ten sam - cichy pisk niezależny od obrotów.
Nawet założyłem wątek na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2741830.html
Może coś Ci pomoże
Nawet założyłem wątek na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2741830.html
Może coś Ci pomoże

Czytalem Twoj temat jeszcze przed zalozeniem tematu tutaj.
Ja dalem wzmacniacz inny 4 kanalowy w oryginalne miejsce i z radia puscilem 4 kanaly mocy(4x52W) do bagaznika i polaczylem je do oryginalnych kabli idacych ze wzmacniacza oryginalnego do kazdych drzwi.
z nowego wzmacniacza zasililem tylne suby (2 mostki).co ciekawe glosniki drzwi przednich jezeli puscilem je przez nowy wzmak lapaly zaklocenia.Piszczalo zaleznie od predkosci obrotowej silnika.ani tylne drzwi ani suby nie lapia zaklocen zadnych ani przez wzmacniacz ani bezposrednio z radia.
w bose jest 6 kanalow ale tylko 7 przewodow(jedna masa a 6 sygnalow).moja przerobka wymagala jeszcze poprowadzenia 4 dwuzylowych przewodow z radia w miejsce oryginalnego wzmacniacza wlasnie z powyzszego powodu.
Ja dalem wzmacniacz inny 4 kanalowy w oryginalne miejsce i z radia puscilem 4 kanaly mocy(4x52W) do bagaznika i polaczylem je do oryginalnych kabli idacych ze wzmacniacza oryginalnego do kazdych drzwi.
z nowego wzmacniacza zasililem tylne suby (2 mostki).co ciekawe glosniki drzwi przednich jezeli puscilem je przez nowy wzmak lapaly zaklocenia.Piszczalo zaleznie od predkosci obrotowej silnika.ani tylne drzwi ani suby nie lapia zaklocen zadnych ani przez wzmacniacz ani bezposrednio z radia.
w bose jest 6 kanalow ale tylko 7 przewodow(jedna masa a 6 sygnalow).moja przerobka wymagala jeszcze poprowadzenia 4 dwuzylowych przewodow z radia w miejsce oryginalnego wzmacniacza wlasnie z powyzszego powodu.
Ja przerabiałem kiedyś to. Kupiłem sobie Kenwooda i podpiąłem pod wzmacniacz i subwoofer dodatkowy. Na subwooferze była cisza a w głośnikach pisk zależny od obrotów. Doszedłem do tego.... uziemienie połączyłem z czinczami i przeszło. Dlatego ty jak kupiłeś ten zestaw to to uziemienie musi być w dalszym ciągu wpięte do oryginalnej instalacji..
U mnie było oryginalne głośniki + zestaw z allegro + subwoofer. Ale kiedyś dojdziesz do tego, że BOSE z bardzo dobrze nagraną płytą for audi 320 kb/s po konwersji z FLACA bije na głowę... Włożyłem oryginał i nie zmieniam nic
Sprawdź sobie które to bo już nie pamiętam. Zaznaczyłem Ci... ale to ten u dołu na 80 % który idzie do wzmacniacza
U mnie było oryginalne głośniki + zestaw z allegro + subwoofer. Ale kiedyś dojdziesz do tego, że BOSE z bardzo dobrze nagraną płytą for audi 320 kb/s po konwersji z FLACA bije na głowę... Włożyłem oryginał i nie zmieniam nic
Sprawdź sobie które to bo już nie pamiętam. Zaznaczyłem Ci... ale to ten u dołu na 80 % który idzie do wzmacniacza