części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 18 paź 2015, 09:58

no u mnie przy przekręceni pompka załącza sie na chwilke, a to czy czasem ecu tą pompką nie steruje?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 paź 2015, 10:10

W każdym aucie tak jest ja jeszcze nie spotkałem się aby inaczej było
tak komp zapina pompę i po wykryciu obrotów wału zapina ją z powrotem i już na stałe
Jedynie co mi przychodzi do głowy to że ktoś jakieś dziwne sterowanie zrobił -może odpinana pompa lpg coś w tym stylu lub jakiś nie ład w instalacji i ktoś coś zdrutował

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 18 paź 2015, 11:09

aaaaaa no o LPG nie pomyślalem. Ide jeszcze raz z kompem i przeskanuje całe auto. Zobacze może cos sie pokaże.
I spróbuje całkowicie odłączyć LPG i zobaczę czy bedzie chodzić

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 18 paź 2015, 14:18

Byłem jeszczę troche pogrzebać i VAG nic nie pokazuje(poza błędem czujnika poziomu paliwa-ale mam wyciągniety cały kosz wraz z pompą-tak że ok)

Rozebrałem też przekażnik i moje wnioski sa takie:
-tak jak wspomniałem po przekręceniu zaplonu brak prądu na pompe(przekaźnik nie reaguje)
-podczas kręcenia prąd jest(przekaźnik zwiera wszystkie 3 styki)

Wydaje mi sie(pewien nie jestem) że po przekreceniu kluczyka powinien sie zewrzeć styk pierwszy(zaznaczony na foto) wtedy idzie prąd na pompę. Czyżby przekaźnik??????
Mam dwa przekaźniki i na drugim dokładnie tak samo <hmm> <hmm> <hmm>
Obrazek

TMEA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 55
Rejestracja: 14 gru 2013, 17:16
Lokalizacja: Okolice Kielc

Post autor: TMEA » 20 paź 2015, 08:35

ale w sumie to prąd na tym Ci potrzebny jak kręcisz bo wtedy pompa ma podawać paliwo. No i jak zapali to wtedy też ciągle powinien być załączony :)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 20 paź 2015, 17:18

No chyba po coś to jest .
Ja akurat jestem typem człowieka który lubi mieć wszystko 100% sprawne. Mysle że to nie wada <hmm> ?
Czy ktos wie jak prawidłowo powinien pracowac ten przkaźnik

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 24 paź 2015, 00:10

Kolego dziś sprawdzałem u siebie bo też po zapłonie nie słychać pompki.Dopiero jest prąd jak kręce rozrusznikiem.Odrazu zwierają te 3styki.Tak pomyślałem czy nie dać plusa z innego przekaźnika który załaczałby pompkę. <hmm> Już nawet testowałem i autko pali za każdym razem od strzala ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 paź 2015, 08:05

pompę sterownik silnika zapina na te chwilę
potem pewnie jest na sztywno po zapłonie rozruszniku
czyli coś z kompem może ?

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 24 paź 2015, 09:34

PEPI sprawdziłem wszystko.Od bezpieczników,przez przekaźniki po kostkę przy kierownicy.W kompie styki przeczyściłem i do tego obie kostki i nic.Co Ty na to żeby dać plus z innego przekaźnika do przekaźnika pompy???

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 24 paź 2015, 10:56

Tez sprawdzałem wszystko i po zapłonie nie ma prądu.

Po tygodniu oczekiwania dzis przychodzi do mnie pompa tak ze mam nadzieje ze dziś juz auto ruszy z miejsca. A z pradem po zapłonie na pompe bedę myslal dalej.
Czyli nie sprawny przekaźnik odpada?

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 24 paź 2015, 11:17

Tak odpada.2 miałem na podmiankę.I jeden kupiłem nowy.Niepotrzebnie <onie>
Dziś rano dałem plusa z innego przekaźnika na pompę i zaraz po zapłonie chodzi cały czas. Za każdym razem pali na dotyk <chura> Może być wina jakiegoś układu w sterowniku silnika ale nie mam zamiaru wydawać 400-500zł za sterownik jak wszystko chodzi idealnie.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 24 paź 2015, 11:25

A moze wina leży w instalacji lpg. Tak jak pisałem powyżej kolega ma A6 C5 z lpg i też jest u niego tak samo. <hmm> <hmm>

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 24 paź 2015, 11:39

Szwagier ma 2 a8.Jedną 2.8 bez gazu i 4.2AQF z gazem i w obu też nie ma prądu po zapłonie.Jest dopiero w trakcie rozruchu.Mam też kumpla który ma a4 z tym samym silnikiem co Ja i też nie ma prądu po zapłonie. Mój wniosek jest taki że albo pada w sterowniku układ za to odpowiedzialny albo nie wszystkie wersje tak miały <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 paź 2015, 11:41

komputer zapina masy nie plusa to raz
w każdym aucie po przekręceniu kluczyka komp zapina pompę na chwilę a to w celu uzupełnienia ciśnienia paliwa .
Jeśli nie ma sterowania takiego to kabelek do sprawdzenia do kompa
nie mam schematów to się nie wypowiem jak to jest dokładnie

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 18 sty 2016, 14:40

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, więc opiszę swój problem tutaj ;) wczoraj padła mi pompa paliwa, spaliło bezpiecznik. Wyciągnąłem dziś pompę, mam pytanie które oringi wymienić żeby nie było problemów z odpalaniem przy małej ilości paliwa? Poniżej zdjęcia;
Obrazek

Obrazek

Na pierwszym zdjęciu widać króciec z którego ściągnąłem oring, to jest ten przez którego auto może nie palić z małą ilościa paliwa?
Na drugim widać tą uszczelkę osadzoną w tym metalowym korpusie, jak widać ma pozrywane te cienkie środki, nie uśmiecha mi się dawać za nią około 400zł w ASO.

Dodam że dopóki pompa działała nigdy nie miałem problemów z odpalaniem jak było mało paliwa np 1/4 zbiornika. A ta uszczelka mogła już tak wcześniej wygladać a auto paliło normalnie. Co radzicie składać tak jak jest czy kombinować coś z tą uszczelką?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl