części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Błąd 01535 - prawy silniczek poziomowania

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

[D2 FL ALL ] Błąd 01535 - prawy silniczek poziomowania

Post autor: puzzel1 » 28 kwie 2014, 16:10

Panowie chciałbym się upewnić, czy na 100% mam do wymiany prawy silniczek od samopoziomu, wywala mi ten błąd na vagu:
01535 - Uszkodzenie prawego silniczka podnoszenia V49 - przerwa lub zwarcie do plusa.
Tyle że czasem ten silniczek działa i błąd da się usunąć, ale przeważnie jest tak, ze po usunięciu błąd powraca i samopoziom nie działa.
Wyjąłem prawą lampę, polutowałem przewody, bo były troszke podłamane, no ale nic to nie dało.
Dodam że odbłyśnik w prawej lampie jest luźny (w lewej sztywno siedzi), ale chyba nie ma to nic wspólnego, bo silniczek ustawia soczewkę, a nie odbłyśnik, racja?
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, 16:25 przez puzzel1, łącznie zmieniany 1 raz.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 28 kwie 2014, 21:44

jak sie postarasz to może ożyje
http://www.a8team.pl/d2-all-reanimacja- ... t11398.htm

może się okazać że jest nieszczelny, dostała się wilgoć i jest skorodowany, wtedy możliwe że już nic sie nie da zrobić

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 28 kwie 2014, 21:50

Ara$, ale błąd dotyczy prawego silniczka w lampie.

Ich niestety nie zregenerujesz, tylko wymiana.
Pasuje również od A6 ale zwróć uwagę na kolory. Są czarne i białe i nie są zamienne ze sobą. W 90% przypadków występuję te czarne, ale lepiej sprawdź jaki jest u Ciebie.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 28 kwie 2014, 22:02

dzięki Simone, no ja mam u siebie silniczki koloru białego, to poszukam od a6 w takim razie.
W gwoli ścisłości, pasują od c5 fl? czy może też już od c6?

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 28 kwie 2014, 22:29

puzzel1 pisze:to poszukam od a6 w takim razie.
Sam taki przeszczep robiłem na dwóch A6-kach gdzie silniczki były brane właśnie od soczewkowych lamp z A8. Więc zabieg plug&play.
puzzel1 pisze:W gwoli ścisłości, pasują od c5 fl? czy może też już od c6?
Tutaj myślę, że będzie podobnie, choć bardziej stawiałbym na C5 FL. Po numerach do wszystkiego dojdziesz.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 29 kwie 2014, 07:44

Aha. A jak z demontażem? One nie są przypadkiem przykręcane od środka lampy? Tak, że lampe trzeba rozbierac?

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 29 kwie 2014, 11:03

Obrazek

To te białe pod żarnikami, co zaznaczyłem strzałkami?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 kwie 2014, 11:27

puzzel1, to biale to nie silniczek. on sie znajduje z boku lampy jak zdejmiesz drugi dekielek od postojówek to tam jest na dole.

tu masz moj post jako pomoc bo też u siebie to przerabiałem

http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-wym ... t11555.htm
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 29 kwie 2014, 11:33

aaa ok, to juz wszystko wiem, dzieki wielkie martin <okioki>

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 29 kwie 2014, 22:12

Simone331 pisze:Ara$, ale błąd dotyczy prawego silniczka w lampie.
rzeczywiście, nie doczytałem dobrze

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 27 maja 2015, 22:19

Panowie, gdzieś na nierówności drogi zapaliła mi się kontrolka od poziomowania xenonów.
Mam vag w wersji shareware i odszyfrowałem tylko pierwszy błąd. Pomożecie z drugim i namierzeniem problemu?

2 Faults Found:

01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
30-00 - Open or Short to Plus

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Edit. Znalazłem w necie i uzupełniłem opis.

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 20 sty 2016, 18:15

Panowie, mam nowy silniczek i teraz pytanie.
Czy jak go wymienię, to będę musiał robić procedurę zerowania poziomu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl