![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Błąd 01535 - prawy silniczek poziomowania
[D2 FL ALL ] Błąd 01535 - prawy silniczek poziomowania
Panowie chciałbym się upewnić, czy na 100% mam do wymiany prawy silniczek od samopoziomu, wywala mi ten błąd na vagu:
01535 - Uszkodzenie prawego silniczka podnoszenia V49 - przerwa lub zwarcie do plusa.
Tyle że czasem ten silniczek działa i błąd da się usunąć, ale przeważnie jest tak, ze po usunięciu błąd powraca i samopoziom nie działa.
Wyjąłem prawą lampę, polutowałem przewody, bo były troszke podłamane, no ale nic to nie dało.
Dodam że odbłyśnik w prawej lampie jest luźny (w lewej sztywno siedzi), ale chyba nie ma to nic wspólnego, bo silniczek ustawia soczewkę, a nie odbłyśnik, racja?
01535 - Uszkodzenie prawego silniczka podnoszenia V49 - przerwa lub zwarcie do plusa.
Tyle że czasem ten silniczek działa i błąd da się usunąć, ale przeważnie jest tak, ze po usunięciu błąd powraca i samopoziom nie działa.
Wyjąłem prawą lampę, polutowałem przewody, bo były troszke podłamane, no ale nic to nie dało.
Dodam że odbłyśnik w prawej lampie jest luźny (w lewej sztywno siedzi), ale chyba nie ma to nic wspólnego, bo silniczek ustawia soczewkę, a nie odbłyśnik, racja?
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, 16:25 przez puzzel1, łącznie zmieniany 1 raz.
jak sie postarasz to może ożyje
http://www.a8team.pl/d2-all-reanimacja- ... t11398.htm
może się okazać że jest nieszczelny, dostała się wilgoć i jest skorodowany, wtedy możliwe że już nic sie nie da zrobić
http://www.a8team.pl/d2-all-reanimacja- ... t11398.htm
może się okazać że jest nieszczelny, dostała się wilgoć i jest skorodowany, wtedy możliwe że już nic sie nie da zrobić
Sam taki przeszczep robiłem na dwóch A6-kach gdzie silniczki były brane właśnie od soczewkowych lamp z A8. Więc zabieg plug&play.puzzel1 pisze:to poszukam od a6 w takim razie.
Tutaj myślę, że będzie podobnie, choć bardziej stawiałbym na C5 FL. Po numerach do wszystkiego dojdziesz.puzzel1 pisze:W gwoli ścisłości, pasują od c5 fl? czy może też już od c6?
puzzel1, to biale to nie silniczek. on sie znajduje z boku lampy jak zdejmiesz drugi dekielek od postojówek to tam jest na dole.
tu masz moj post jako pomoc bo też u siebie to przerabiałem
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-wym ... t11555.htm
tu masz moj post jako pomoc bo też u siebie to przerabiałem
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-wym ... t11555.htm
to nie jest zwykły napęd...to
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie, gdzieś na nierówności drogi zapaliła mi się kontrolka od poziomowania xenonów.
Mam vag w wersji shareware i odszyfrowałem tylko pierwszy błąd. Pomożecie z drugim i namierzeniem problemu?
2 Faults Found:
01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
30-00 - Open or Short to Plus
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Edit. Znalazłem w necie i uzupełniłem opis.
Mam vag w wersji shareware i odszyfrowałem tylko pierwszy błąd. Pomożecie z drugim i namierzeniem problemu?
2 Faults Found:
01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
30-00 - Open or Short to Plus
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Edit. Znalazłem w necie i uzupełniłem opis.