![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Awaria elektryki, wskaźników, unieruchomienie au
szukam info czy te moduły mogą się zastępować bo z literą F pochodzi z A6 C6
Jako część do A8 występuję tylko f4E0907289E ale jest notka w ETKA "Oprzyrządowanie: 4F0.907.289.E"
A SW maja inne te sterowniki?
Jesteś pewien, że sprawdziłeś bezpieczniki S6 i S14? Może są gdzieś ukryte pod tapicerką? Niestety jest trochę takich poukrywanych,,,
Jako część do A8 występuję tylko f4E0907289E ale jest notka w ETKA "Oprzyrządowanie: 4F0.907.289.E"
A SW maja inne te sterowniki?
Jesteś pewien, że sprawdziłeś bezpieczniki S6 i S14? Może są gdzieś ukryte pod tapicerką? Niestety jest trochę takich poukrywanych,,,
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Rozebrałem te sterowniki - płytki są z innymi elementami, więc raczej nie jest to to samo, więc cały test z podmianą jest nic nie wart.
z prawej jest mój - na nos to ten mój śmierdzi rozgrzaną/spaloną elektroniką, a ten z A6 nie śmierdzi w ogóle.
![Obrazek]()
drago_o, nie jestem pewien - sprawdziłem bezpieczniki
1. po lewej stronie deski rozdzielczej pod klapką
2. po prawej stronie deski rozdzielczej pod klapką
3. w bagażniku z prawej strony nad akumulatorem
4. w bagażniku z lewej strony w boczku
5. pod maską po zdemontowaniu komputera auta w tej skrzyneczce.
6. w nogach pod kierownicą po zdjęciu osłony
z prawej jest mój - na nos to ten mój śmierdzi rozgrzaną/spaloną elektroniką, a ten z A6 nie śmierdzi w ogóle.
drago_o, nie jestem pewien - sprawdziłem bezpieczniki
1. po lewej stronie deski rozdzielczej pod klapką
2. po prawej stronie deski rozdzielczej pod klapką
3. w bagażniku z prawej strony nad akumulatorem
4. w bagażniku z lewej strony w boczku
5. pod maską po zdemontowaniu komputera auta w tej skrzyneczce.
6. w nogach pod kierownicą po zdjęciu osłony
Ostatnio zmieniony 20 sty 2016, 19:41 przez Glac, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie mogę znaleźć położenia tych bezpieczników. Oba odpowiadają za zasilanie modułu komfortu. S6 to zasilanie po zapłonie chyba(szyna 15) a S14 to zasilanie stałe (szyna 30).
Nic konkretnego na temat tych sterowników nie znalazłem, więc pewnie się nie wymieniają... Jedyny sposób na sprawdzenie tego to użycie sterownika z A8.
Nic konkretnego na temat tych sterowników nie znalazłem, więc pewnie się nie wymieniają... Jedyny sposób na sprawdzenie tego to użycie sterownika z A8.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Na pewno zaznaczone są wszystkie te do których VCDS próbował się logować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
a patrzyłes czy nie masz bezpiecznikow pod oslona slupka w nogach pasazera?
głowny bezpiecznik pod ecu w podszybiu?
mi smierdzi modułem komfortu
podjedz do aso i spytaj sie ile by wzieli z adiagnoze ? powiedz co i jak sie stało nie skasuja cie niewaidomo ile a tak bedziesz od jednego do drugie z laweta ganiał i moze i wiecej napsuja nizeli zrobia
powiedz ze potrzebujez diagnozy co jest uszkodzone i uniemozliwia odpalenie auta mysle ze 4 godziny i beda wiedziec jezeli kable to zrobia bez klopotu dojda napewno sprawniej
maja pelne schematy wiedza co na jakich obwodach siedzi a tak bedziesz sie wq .... ł tylko
głowny bezpiecznik pod ecu w podszybiu?
mi smierdzi modułem komfortu
podjedz do aso i spytaj sie ile by wzieli z adiagnoze ? powiedz co i jak sie stało nie skasuja cie niewaidomo ile a tak bedziesz od jednego do drugie z laweta ganiał i moze i wiecej napsuja nizeli zrobia
powiedz ze potrzebujez diagnozy co jest uszkodzone i uniemozliwia odpalenie auta mysle ze 4 godziny i beda wiedziec jezeli kable to zrobia bez klopotu dojda napewno sprawniej
maja pelne schematy wiedza co na jakich obwodach siedzi a tak bedziesz sie wq .... ł tylko
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

zdjałem osłonę i widziałem tylko przewody bez bezpieczników - ale głęboko się tam nie zapuszczałem.dracus6662 pisze:a patrzyłes czy nie masz bezpiecznikow pod oslona slupka w nogach pasazera?
Tak - sprawdzony.dracus6662 pisze:głowny bezpiecznik pod ecu w podszybiu?
Tak trzeba będzie zrobić - tydzień czasu pierwsze wolne terminy.\dracus6662 pisze:podjedz do aso i spytaj sie ile by wzieli z adiagnoze ? powiedz co i jak sie stało nie skasuja cie niewaidomo ile a tak bedziesz od jednego do drugie z laweta ganiał i moze i wiecej napsuja nizeli zrobia
powiedz ze potrzebujez diagnozy co jest uszkodzone i uniemozliwia odpalenie auta mysle ze 4 godziny i beda wiedziec jezeli kable to zrobia bez klopotu dojda napewno sprawniej
maja pelne schematy wiedza co na jakich obwodach siedzi a tak bedziesz sie wq .... ł tylko
Jednak za nim oddam auto podmieniłbym jeszcze na prawidłowy sterownik komfortu i zlokalizował bezpieczniki o których pisze drago_o
Jeżeli chodzi o komunikację ze sterownikami to tylko te w magistrali MOST są bezpośrednio zależne od siebie. MOST czyli te na światłowodzie - jeżeli jeden z nich się wysypie to nie ma komunikacji od razu ze wszystkimi.
Inne sterowniki mogą się sypać pojedynczo nie zakłócając komunikacji z pozostałymi czyli jak się wysypią drzwi to brak jest komunikacji tylko z drzwiami a z pozostałymi będzie normalny kontakt.
Inna sprawa jest taka, że do poprawnej komunikacji większość sterowników potrzebuje wymuszonego zasilania czyli zapłonu.
CP w opisywanej usterce nie ma nic do rzeczy.
Aktywna ochrona komponentu ogranicza funkcjonalność sterownika, nawet w stopniu znacznym powodując kompletne wyłączenie wszystkich jego funkcji ale nie powoduje zerwania z nim komunikacji a tym bardziej nie powoduje zerwania komunikacji z innymi sterownikami jak i z całym autem.
CP na zegarach w żadnym przypadku nie unieruchamia auta - zegary będą wyłączone ale autem można normalnie jeździć.
I ja tu tu nie gdybam - jeździłem autami kompletnie bez stacyjki, z aktywną CP na zegarach czy innych sterownikach.
Glac, moja propozycja nadal aktualna ale niestety, o załatwieniu tematu "na odległość" w takim przypadku można zapomnieć.
Inne sterowniki mogą się sypać pojedynczo nie zakłócając komunikacji z pozostałymi czyli jak się wysypią drzwi to brak jest komunikacji tylko z drzwiami a z pozostałymi będzie normalny kontakt.
Inna sprawa jest taka, że do poprawnej komunikacji większość sterowników potrzebuje wymuszonego zasilania czyli zapłonu.
CP w opisywanej usterce nie ma nic do rzeczy.
Aktywna ochrona komponentu ogranicza funkcjonalność sterownika, nawet w stopniu znacznym powodując kompletne wyłączenie wszystkich jego funkcji ale nie powoduje zerwania z nim komunikacji a tym bardziej nie powoduje zerwania komunikacji z innymi sterownikami jak i z całym autem.
CP na zegarach w żadnym przypadku nie unieruchamia auta - zegary będą wyłączone ale autem można normalnie jeździć.
I ja tu tu nie gdybam - jeździłem autami kompletnie bez stacyjki, z aktywną CP na zegarach czy innych sterownikach.
Glac, moja propozycja nadal aktualna ale niestety, o załatwieniu tematu "na odległość" w takim przypadku można zapomnieć.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2016, 22:06 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie masz Assistance?Glac pisze:FOSS, gdyby auto było w Warszawie już dawno dzwoniłbym do Ciebie.
Z ubezpieczenia trzeba czasem korzystać

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-