Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] wpływ temperatury na wspomaganie

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

[D2 99 4.2PB/LPG ] wpływ temperatury na wspomaganie

Post autor: pepi » 18 sty 2016, 21:46

Witam
zastanawiam się na jednym dziwnym zachowaniem mojego wspomagania
obecnie są temperatury powiedzmy minusowe
Po zapaleniu auta kierownicą się kręci idealnie potem po nagrzaniu jest już gorzej ale jeszcze na normalnym poziomie .
Latem jest sporo gorzej .
Nowa pompa magiel zrobiony olej ori .
Moim zdaniem jak olej jest zimny to jest gęsty i dlatego jest jak jest
po nagrzaniu układu dzieją się cuda .
Dobrze kombinuje ?

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 18 sty 2016, 23:20

Mam dokładnie to samo. Jak startuję autem to można kręcić kierownicą jednym paluszkiem.
I`m the LPG master

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sty 2016, 08:15

to znaczy ten typ tak ma auto na kraje syberyjskie :]

ernesto

Post autor: ernesto » 19 sty 2016, 09:07

Ogólnie chodzi o termikę, chemię i rozszerzalność materiałów.
W zasadzie nie powinno tak być. Cały czas powinno być silne. A że nasze auta mają lata jakie mają z czasem rozgrzewania się układu ta skuteczność delikatnie spada.
U mnie jest podobnie w A4 też.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sty 2016, 16:01

to tylko w audi tak jest :]
to chyba ta przewaga dzięki technice <boisie>
bo jakoś inne auta które posiadam obecnie mają wprost przeciwnie :]
Nie kiedy się zastanawiam nad pewnymi sprawami i dochodzę do wniosku czym auto nowsze to gorsze <boisie>
Ale i tak u mnie nie ma problemów znacznych bo jak by były to wybacz ale przerost formy nad treścią

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 19 sty 2016, 21:54

A macie servotroniki u siebie?
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 19 sty 2016, 21:56

U mnie nie zauważyłem różnicy. Cały czas tak samo chodzi

ernesto

Post autor: ernesto » 20 sty 2016, 07:01

emilus143 pisze:A macie servotroniki u siebie?
Ja nie.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 20 sty 2016, 08:47

U mnie tez działa bez zarzutu ,cały czas jednakowo czy zimno czy ciepło .Po rozgrzaniu auta tez nie ma różnicy.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 20 sty 2016, 09:18

Jak ktoś ma servotronic to tym bardzij nie powinny dziać się takie cuda, ponieważ jak nam wiadomo dostosowuje on siłę wspomagania do osiąganej prętkości, zatem na postoju powinno się dać nią kręcić nie tylko jednym palcem ale rzęsą :)
I`m the LPG master

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 20 sty 2016, 11:52

Tez tak mialem jak mialem zdupioną pompę wspomagania i nowy zamiennik (SKV). Na zimnym jako tako, na ciepłym dramat był. Wymieniłem pompe na uzywana po regeneracji (sam sobie zregenerowalem), zmieniłem też płyn na oryginalny ZF. Teraz wspomaganie czy na zimno czy na cieplo chodzi zawsze tak samo - tylko jest głośne (troche pompa wyje ale to pewnie kwestia mojej regeneracji :) )
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 20 sty 2016, 12:20

A powiedz czy jest jakaś straszna filozofia ją zregenerować? Dużo to kosztuje? U mnie nic nie wyje, ale może już czas na naprawę.
I`m the LPG master

ernesto

Post autor: ernesto » 21 sty 2016, 12:27

emilus143 pisze: zatem na postoju powinno się dać nią kręcić nie tylko jednym palcem ale rzęsą :)
Lub czym innym :D
emilus143 pisze: A powiedz czy jest jakaś straszna filozofia ją zregenerować? Dużo to kosztuje? U mnie nic nie wyje, ale może już czas na naprawę.
Emil chyba jesteś lekko przewrażliwiony :)

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 21 sty 2016, 13:03

ernesto pisze: Emil chyba jesteś lekko przewrażliwiony
Dzisiaj mi to właśnie powiedział kolega i chyba zacznę się nad tym zastanawiać :)
I`m the LPG master

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 sty 2016, 13:27

Regeneracja pompy jest prosta jak budowa cepa ale jak Ci nie wyje to nic nie tykaj. Pompa jest wyjątkowo prostym urządzeniem a ta z A8 to w ogole rozbiera się wręcz śmiesznie łatwo. Najtrudniejsza jest obróbka powierzchni po której chodzą łopatki. Ja tego nie tykałem tylko wymnieniłem łopatki i pierscien na najlepsze ze wszystkich pomp które posiadałem. Wspomaganie chodzi super - niestety jak pisałem wcześniej jest dośc głośne.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl