[D2 00 4.2PB/LPG ] Mocne dymienie z rury
U mnie też lekko pociły się węże od płynu chłodniczego bo seryjne opaski chyba już nie trzymały jak trzeba. Wymieniłem na inne i jest git. A podczas wymiany rozrządu na chłodnicy zauważyłem plamę oddałem do sprawdzenia i też miałem dziurkę. Gość naprawił i jest ok. Musisz posprawdzać na zimnym silniku wszystkie węże podstawowe chłodzenia i te do LPG i chłodnice.
A co pokazał ten przyrząd do badania spalin w płynie?
A co pokazał ten przyrząd do badania spalin w płynie?
Właśnie zapomniałem się pochwalić. Domyślnie koncentrat ma niebieski kolor, może i nawet granatowy. Po gazowaniu przez 10 minut zroibł się jasno zielony. Skontaktowałem się ze sprzedawcą i stwierdził że gdzieś jest lekki przedmuch I masz babo placek. Szczerze? Póki co wali mnie to. Płyn w chłonicy ma różowy kolor, "oleju" nie przybywa, korek od wlewu oliwy jest normalny. Będzie póki co będzie tak jeździł
I`m the LPG master
Emil jak sie spotkamy to oblukam co tam sie dzieje.
Zmiana koloru płynu moglo spowodowac wymieszanie sie płynu w całym układzie.
Wystarczy ze wcześniej ktoś wlal Prestone ktory jest żółty.
Spuscil płyn lecz nie w całości i zalal niebieskim.
Auto chodziło lecz na takich odcinkach ze spokojnie wyrabialo na małym obiegu. Po porządnym zagrzaniu układu termostat sie otworzył i płyny się wymieszaly.
Żółty i niebieski daje zielony :-)
Zmiana koloru płynu moglo spowodowac wymieszanie sie płynu w całym układzie.
Wystarczy ze wcześniej ktoś wlal Prestone ktory jest żółty.
Spuscil płyn lecz nie w całości i zalal niebieskim.
Auto chodziło lecz na takich odcinkach ze spokojnie wyrabialo na małym obiegu. Po porządnym zagrzaniu układu termostat sie otworzył i płyny się wymieszaly.
Żółty i niebieski daje zielony :-)