[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Bo w sumie masz 3 pompy wstępne i bardzo skomplikowany układ paliwowy
Pompa w baku wysiadła ??
U mnie też tak się zdawało , jak ją wyciągnąłem i sprawdziłem okazało się że jest dobra
Ja u siebie podpinałem pompy na krótko z bezpieczników...
Najpierw ta w baku , może działać spokojnie cały czas aż do samodzielnego rozruchu
Ona pracuje ciągle gdy silnik jest odpalony
Po jakiś 5 min jak już nie będziesz słyszał bąbelków w baku odpalasz druga pompę tą pod progiem co jest...
I dalej to już kręcenie i czekanie aż się odpowietrzy pompa CR
Gdzieś czytałem że odpowietrzają układ pompą vacuum , ale jak dokładnie to robią nie pamiętam....
Bezpieczniki od tych pomp są na ściance wnęki nóg pasażera
Jak masz instrukcję to dojdziesz które to , plusik z aku i wio
Polecam założyć z 10A bezpiecznik na kabelek gdyby coś poszło nie tak
Pompa w baku wysiadła ??
U mnie też tak się zdawało , jak ją wyciągnąłem i sprawdziłem okazało się że jest dobra
Ja u siebie podpinałem pompy na krótko z bezpieczników...
Najpierw ta w baku , może działać spokojnie cały czas aż do samodzielnego rozruchu
Ona pracuje ciągle gdy silnik jest odpalony
Po jakiś 5 min jak już nie będziesz słyszał bąbelków w baku odpalasz druga pompę tą pod progiem co jest...
I dalej to już kręcenie i czekanie aż się odpowietrzy pompa CR
Gdzieś czytałem że odpowietrzają układ pompą vacuum , ale jak dokładnie to robią nie pamiętam....
Bezpieczniki od tych pomp są na ściance wnęki nóg pasażera
Jak masz instrukcję to dojdziesz które to , plusik z aku i wio
Polecam założyć z 10A bezpiecznik na kabelek gdyby coś poszło nie tak
Chętnie pomogę
Nie wiem czy wysiadła, ale od zawsze był problem z ciśnieniem paliwa, wymieniłem nawet czujnik ciśnienia paliwa, i Wtyczkę bo była jakaś połamana, o jak chodziła pompa promowa to było ją słychać jakby chrobotanie, może przez to, że stał tyle czasu to zdechł sam nie wiem...
W każdym razie paliwo coś kiepsko leci i z filtra i z wtryków, choć podobno już lepiej niż ostatnio.
Tylko dlaczego to jest taki problem z odpowietrzeniem tego szajsu...
W każdym razie paliwo coś kiepsko leci i z filtra i z wtryków, choć podobno już lepiej niż ostatnio.
Tylko dlaczego to jest taki problem z odpowietrzeniem tego szajsu...
Bo nie podają pompy właściwej ilości paliwa , mi jak pakiwo zamarzło przy -35 paliwo dochodziło z pęcherzykami powietrza i dupa. Po odmrożeniu sam zagadał bez jakiegokolwiek odpowietrzania.
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
Rany, bo pompa wysokiego cisnienia sama ci paliwa nie zaciągnie. Do niej paliwo ma trafić a ona ma podbić cisniene. Adran wyżej Ci napisał co trzeba zrobić i w jakiej kolejności, to mechanik zrobil dokładnie na odwrót ......
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Mam newsa, jest możliwe, że Przez wolne kręcenie rozrusznika auto nie chce odpalić ani odpowietrzyć się?
Co się okazało, heh, że rozrusznik jest odkrecony, popuszczony i jakby kantniety, Przez co może źle się zazębiac i silnik słabo kręci.
Dodam, że rozrusznik też był regenerowany, ale u innego magika z którego nie byłem zbytnio zadowolony.
Co się okazało, heh, że rozrusznik jest odkrecony, popuszczony i jakby kantniety, Przez co może źle się zazębiac i silnik słabo kręci.
Dodam, że rozrusznik też był regenerowany, ale u innego magika z którego nie byłem zbytnio zadowolony.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław