![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB ] Problemy z elektryką
[D2 94 4.2PB ] Problemy z elektryką
Witam mam dwa problemy z A8 jeden to taki że ginie podświetlenie zegarów i reszty kokpitu przy światłach mijania i pozycji. Jak włączę światła drogowe wszystko jest, a jak już mam włączone światła drogowe i podświetlenie jest. Otworzę schowek podświetlenie gaśnie.
Nie wiem czy ktoś z was miał takie akcje, ale nic mi nie przychodzi do głowy co jest nie tak...
Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...
Nie wiem czy ktoś z was miał takie akcje, ale nic mi nie przychodzi do głowy co jest nie tak...
Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016, 15:36 przez johnderek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Problemy z elektryką
Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?johnderek pisze: Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa

Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy.
Tak, samochód stoi na dworze. Jutro zobaczę bo u nas dziś wieczór jest na + więc jutro jeszcze raz spróbuje odpalić Dzięki za podpowiedz...Pozdrawiamernesto pisze:Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy.
Wiesz co... ten czujnik jest nowy wiec dziwne było by żeby go nie widział... ale na wszelki wypadek sprawdzę Tylko może jakaś podpowiedz jak to zrobić jestem początkujący jeżeli chodzi o VCDS-a...danishow pisze:johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł

połowa zbiornika... już nawet robiłem taką próbę że odłączyłem przewód (wlot do listwy) przy silniku podłączyłem oddzielny i oddzielną pompkę którą zanurzyłem w bańce z benzyną można powiedzieć że na krótko pompkę podłączyłem do prądu a przewód ze zbiornika do bańki w której była pompka i też nic...gtfan pisze:Ile paliwa w baku?

O paliwo pytałem, bo w D2 często się zdarza, że jak jest mniej niż pół baku, to właśnie ciężko odpala lub wcale. Skomplikowany system paliwowy i padające pompy. Ale jak podłączałeś zewnętrzną pompę i ten sam efekt był, to raczej nie to.
Immo w Audi działa tak, że auto odpali i po sekundzie zgaśnie, jak nie dostanie odpowiedniego sygnału. Więc to też nie to.
Immo w Audi działa tak, że auto odpali i po sekundzie zgaśnie, jak nie dostanie odpowiedniego sygnału. Więc to też nie to.
Four rings to rule them all