Problem jak pisałem leżał w jednej przekładni - udało mi się ją rozruszać.

![]() |
![]() |
![]() |




Albo uszkodzony silniczek, ten w którym sypie błędami, albo wiązka elektryczna przy nim jest już gdzieś przegnita.Ogród-Lca pisze:Witam tylko tak jak już pisałem ręczny działa be zarzutu więc impuls do zacisku dochodzi.


To znaczy, że ten mechanik ma po prostu marne pojęcie o tym samochodzie i jego konstrukcji bo można to zrobić również manualanie.Ogród-Lca pisze:No właśnie nie cofnął bo sie nie dało kompem tego zrobić .
Bo działa.Ogród-Lca pisze:Jeśli jest uszkodzony silniczek to czemu ręczny działa na jedno i drugie koło .


Nie.dracus6662 pisze:bład czujnika halla wywalilo przez cienkie klocki??
Od wewnętrznej mogą być bardziej zużyte co zresztą często się zdarza.dracus6662 pisze:patrzyłem to maja chyba z 9mm tylko nie wiem jak od wewnetrznej strony moze sie zuzyły bardziej ...
Nie.dracus6662 pisze:od wewnetrznej strony moze sie zuzyły bardziej i dlatego ten błąd?
Nie, awaryjnie to wystarczy lewarek który większość z nas posiada pewnie w bagazniku.dracus6662 pisze:jezeli jednak padł silniczek to aby go wymienic potrzeba kanału?
Nie.dracus6662 pisze:aby go odkrecic trzeba ustawic zaciski w tryb serwisowy?
Tak.dracus6662 pisze:mam zacisk z jednym silniczkiem chyba sprawnym czy moge go uzyc?
To nie istotne.dracus6662 pisze:tzn nie wiem w jakiej pozycji on jest?
Tak.dracus6662 pisze:czy jezeli nie jest w pozycji serwisowej to moge go załozyc -podmienic w samochodzie ...
Tak.dracus6662 pisze: ... i sam sie ustawi?


teeee..... sie spać się połóż a nie po nocach na forum ślęczysz... tak jak jadracus6662 pisze:dzieki za profesjonalna odpowiedz![]()

