części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 01 LPG ] Sondy (S8 AVP)

dadas11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 04 sie 2009, 21:17
Lokalizacja: okolice Wrocławia

[S8 D2 01 LPG ] Sondy (S8 AVP)

Post autor: dadas11 » 21 sie 2010, 22:57

witam
mam problem ,ponieważ wysypały mi się katalizatory mechanik wysypał wszystko z puszek i założył katy zpowrotem.Zacząłem teraz jeździć i wyskakują mi błędy że wartości progowe sond na lewej i prawej stronie są złe co z tym można zrobć żeby sondy za katami nie wyłapywały teraz innych wartości?
proszę o jakąś rade

s8 2001r AVP
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dadas11, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 sie 2010, 07:44

dadas11 pisze:wysypały mi się katalizatory mechanik wysypał wszystko z puszek i założył katy zpowrotem.Zacząłem teraz jeździć i wyskakują mi błędy że wartości progowe sond na lewej i prawej stronie są złe co z tym można zrobć żeby sondy za katami nie wyłapywały teraz innych wartości?
A mechanik nie mówił że tak to jeździć nie będzie?...
jeżeli tak to musi się swojego fachu jeszcze trochę pouczyć :-?

Jak na katalizatorach zrobiłeś przelot to sondy znajdujące się za nimi nie mogą być w głównej strudze spalin bo będzie wywalalo błąd a do tego sondy mogą ulec trwałemu uszkodzeniu.
W Twojej sytuacji należałoby odpowiednio zmienić położenie/mocowanie obu drugich sond lambda ale powinien to zrobić ktoś kto chociaż trochę to rozumie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

dadas11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 04 sie 2009, 21:17
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: dadas11 » 25 sie 2010, 15:08

dzięki za podpowiedź
właśnie że mechanior nic nie mówił że są tam sondy za katami,jak je wybebeszył to mi na koniec powiedział ze sondy są cztery za i przed katami i mogą pojawiać się błedy.Ręce mi opadły i mu mówie czemu nie zadzwonił że może być lipa zero odpowiedzi

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 sie 2010, 15:48

dadas11 pisze:właśnie że mechanior nic nie mówił że są tam sondy za katami,jak je wybebeszył to mi na koniec powiedział ze sondy są cztery za i przed katami i mogą pojawiać się błedy.
Tylko wziąść kija bezbólowego i ... :wpale:

W mojej ocenie masz teraz 3 wyjścia:
- kupujesz katalizatory, wstawiasz i jeśli sondy są jeszcze ok to cieszysz się że już po kłopocie (zamienniki katalizatorów można znaleźć po jakieś 600pln/szt. ale trzeba się naszukać)
- szukasz kogoś mądrego zajmującego się modyfikacjami układów wydechowych i jemu zlecasz odpowiednie przeróbki (odsunięcie sond od głównego ciągu spalin)
- nie robisz nic i jeździsz dalej z kontrolką i ciągłymi błędami - tego rozwiązania osobiście jakoś nie polecam
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl