![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wentylator chłodnicy
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wentylator chłodnicy
Witam
Panowie zaobserwowałem chyba coś dziwnego. Jak wyjadę z domu i trochę pokręcę się po mieście ( około 30 min ) to ten wentylator nawala chyba z pełną mocą, jakby miał wyskoczyć spod maski... Czy tak ma być ?
Zwróciłem na to uwagę jak wychodziłem z samochodu żeby otworzyć bramę, że coś jest chyba za głośno. Wskazówka stoi cały czas na 90'C a check się nie zapala, jeśli w ogóle miałby się zapalić? Po zgaszeniu samochodu, wentylator też od razu zwalnia i się wyłącza.
Panowie zaobserwowałem chyba coś dziwnego. Jak wyjadę z domu i trochę pokręcę się po mieście ( około 30 min ) to ten wentylator nawala chyba z pełną mocą, jakby miał wyskoczyć spod maski... Czy tak ma być ?
Zwróciłem na to uwagę jak wychodziłem z samochodu żeby otworzyć bramę, że coś jest chyba za głośno. Wskazówka stoi cały czas na 90'C a check się nie zapala, jeśli w ogóle miałby się zapalić? Po zgaszeniu samochodu, wentylator też od razu zwalnia i się wyłącza.
Gunner, a z prądem nie ma problemów? chodzi czy akumulator nie jest słaby? bo u mnie te wiatraki też chodziły, ale tylko jak miałem słaby akumulator. Po naładowaniu wszystko było spoko.
Spróbuj jeszcze przełączyć na ekon w menu klimatronika, żeby klime wyłączyć z podejrzeń
Spróbuj jeszcze przełączyć na ekon w menu klimatronika, żeby klime wyłączyć z podejrzeń

Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
Miałem identycznie jak aku sie kończył... Wiatraki szalały ciągle na max bo miały nonstop jakieś błędy związane z zasilaniem(jak i reszta sterowników i podzespołów). Po wymianie aku wszystko działa normalnie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Z prądem nie zauważyłem żadnych problemów, pokazuje mi w MMI 100% naładowania, nie jest on stary jeszcze. Ostatnio na podwórku nie gasiłem od razu tylko poczekałem parę min no i wentylator zaczął kręcić się wolniej, nie jest tak, że non stop pełna moc.
Ogólnie jak osiągnie 90'C na desce to się włącza, na razie spokojnie ale jak przejadę trochę po mieście, przycisnę parę razy to chodzi na maksa. Nie wiem czy tak powinno być
Ogólnie jak osiągnie 90'C na desce to się włącza, na razie spokojnie ale jak przejadę trochę po mieście, przycisnę parę razy to chodzi na maksa. Nie wiem czy tak powinno być

Wyłączałem klime dzisiaj i jest to samo.
Ogólnie żeby była jasność: w D3 wentylator odpala się jak temperatura osiągnie 90'C ? Bo u mnie tak jest, a później jak trochę przejadę to odpala już następny bieg wentylatora, tylko właśnie nie wiem czy nie za szybko, aż tak by się grzał ? Jak postoi trochę niegaszony po jeździe to wentylator po kilku min zwalnia czyli niby dobry objaw bo znaczy, że obniża temp. itd...
Ogólnie żeby była jasność: w D3 wentylator odpala się jak temperatura osiągnie 90'C ? Bo u mnie tak jest, a później jak trochę przejadę to odpala już następny bieg wentylatora, tylko właśnie nie wiem czy nie za szybko, aż tak by się grzał ? Jak postoi trochę niegaszony po jeździe to wentylator po kilku min zwalnia czyli niby dobry objaw bo znaczy, że obniża temp. itd...
Nie wiem którędy ale wypluwa i leje jakby z nadkola/progu przy drzwiach kierowcy.
Przy 90 nie, ale chyba od 95 sie wlacza i zbija do około 85 (tak to u mnie dzialsa jak w vcds podgladalem)
Przy 90 nie, ale chyba od 95 sie wlacza i zbija do około 85 (tak to u mnie dzialsa jak w vcds podgladalem)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jaki masz układ wentylatorów?Gunner pisze:No bez tego się nie obejdzie. Mam tylko dwa pytanka: Czy w D3 tak jest, że wentylator odpala się zawsze w momencie jak osiąga 90'C ?
- jeden
- jeden duży + drugi mały
- dwa duże
??
Moim zdaniem wentylator nie może stać w miejscu.
No chyba, że masz układ z dwoma wentylatorami to po wyłączeniu klimy stać może tylko ten od klimy.
Korek ma zawór ciśnieniowy - jak ciśnienie za duże to upuszcza korkiem.Gunner pisze:I drugie pytanie: Czy zbiornik wyrownawczy ma jakiś zawór bezpieczeństwa oprócz korka ?
Innego zaworu nie znam.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wentylator mam jeden duży tu od razu za chłodnicą, innego nie dojrzałem ale jeszcze w dzień lepiej popatrzę 
Też mi się wydaje, że nie może stać w miejscu. Ale zwróciłem na niego uwagę bo nie raz po przejechaniu 15-20 km na odcinku gdzie nie było za dużo zatrzymywania itd nawalał jak szalony, chyba, że duże silniki się aż tak grzeją

Też mi się wydaje, że nie może stać w miejscu. Ale zwróciłem na niego uwagę bo nie raz po przejechaniu 15-20 km na odcinku gdzie nie było za dużo zatrzymywania itd nawalał jak szalony, chyba, że duże silniki się aż tak grzeją
