[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
jakość paliw masakrycznie spadła . Ostatnio z ciekawości wyciągałem i przecinałem filtry po 4 tys km i to co zobaczyłem mnie przeraziło ! ( zaznaczam iż tankuję tylko na BP )Bugalon pisze:Wiesz co Maciek, jak patrze na swoje filtry fazy ciekłej i fazy lotnej, które zawsze rozcinam po wymianie, to nie widzę jakiegoś mega wielkiego syfu. Owszem coś tam się pojawia ale nic czego by zwykła pompa zębata nie przepchnęła dalej (podobnie jak zwykla paliwowa)
Ja i tak swoim d2 bede jezdzil pewnie ladnych kilka lat chyba ze ktos od nas z forum będzie sprzedawał jakies mega zadbane D3 z 4.2 MPI to sie zastanowię czy nie odkupic. Poki co smigam na swojej sekwencji AEB, barracudach i KME Twin bez zadnych problemów i bez podpierania sie benzyną w całym zakresie obrotów. Nic nie szarpie, pieknie przełącza i nie mam z tym zadnych problemów.
danishow, Ja jeśli chodzi o LPG nie zauważam róznicy żadnej w kilometrach. Czy jade do DE na polskim czy z DE na tutejszym tyle samo kilometrów....
Jedynie jak tankuje w jedym specyficznym aralu na A4 to odczuwam wyraźnie większego kopa,lecz spalanie takie samo. Czystość LPG w DE o wiele lepsza.
Inne paliwa to kiedys był tu dobry ON i PB a dziś jeden biosyf.
Swoje obserwacje moge oprzeć na PL tankach całej PL poza wschodem.
Jedynie jak tankuje w jedym specyficznym aralu na A4 to odczuwam wyraźnie większego kopa,lecz spalanie takie samo. Czystość LPG w DE o wiele lepsza.
Inne paliwa to kiedys był tu dobry ON i PB a dziś jeden biosyf.
Swoje obserwacje moge oprzeć na PL tankach całej PL poza wschodem.
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz