części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 20 sty 2016, 21:09

Pompy siadają bo ludzie zapominają na czas zatankować gaz, każdy przyzwyczajony że jak się skończy to na PB przerzuci ...jakby co chwile zapominać tankować PB to i ta pompa szybko umrze ;)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 20 sty 2016, 21:22

A miał ktos wogole z 5 generacja do czynienia? Pewnie nie a ja mam, 2004 corolla 1.4 z fabryczna instalacja gazowa 5 generacji. Przez 12 lat nie bylo w niej nic zrobione poza wymiana filtrów, ciągle tankowane na polskich stacjach (oczywiście raczej firmowych). Auto ma 280 tys.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sty 2016, 21:27

ja miałem :]
kilka instalek wywalałem i zmieniałem na zwykłe <bezradny>
tylko że to były stare typy dedykowane pod auto teraz już są bardziej uproszczone zestawy

Gość

Post autor: Gość » 20 sty 2016, 21:49

danishow pisze:Pompy siadają bo ludzie zapominają na czas zatankować gaz, każdy przyzwyczajony że jak się skończy to na PB przerzuci ...jakby co chwile zapominać tankować PB to i ta pompa szybko umrze
To pewnikiem też ma sporo do rzeczy :) Ale kto sie przyzna..

chrzanos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2015, 11:25
Lokalizacja: Łomża

Post autor: chrzanos » 30 sty 2016, 19:53

Bugalon pisze:Wiesz co Maciek, jak patrze na swoje filtry fazy ciekłej i fazy lotnej, które zawsze rozcinam po wymianie, to nie widzę jakiegoś mega wielkiego syfu. Owszem coś tam się pojawia ale nic czego by zwykła pompa zębata nie przepchnęła dalej (podobnie jak zwykla paliwowa) :)

Ja i tak swoim d2 bede jezdzil pewnie ladnych kilka lat chyba ze ktos od nas z forum będzie sprzedawał jakies mega zadbane D3 z 4.2 MPI to sie zastanowię czy nie odkupic. Poki co smigam na swojej sekwencji AEB, barracudach i KME Twin bez zadnych problemów i bez podpierania sie benzyną w całym zakresie obrotów. Nic nie szarpie, pieknie przełącza i nie mam z tym zadnych problemów.
jakość paliw masakrycznie spadła . Ostatnio z ciekawości wyciągałem i przecinałem filtry po 4 tys km i to co zobaczyłem mnie przeraziło ! ( zaznaczam iż tankuję tylko na BP )

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 sty 2016, 21:32

chrzanos pisze:jakość paliw masakrycznie spadła
Potwierdzam, normalnie katastrofa. Bedąc ostatnio dwa tygodnie w Polsce przejeżdżałem maksymalnie 350 km na zbiorniku, w DE robię przynajmniej 100 km więcej. Nie wiem co oni do tego dodają, albo inaczej pisząc na czym przycinają <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 30 sty 2016, 22:58

danishow, Ja jeśli chodzi o LPG nie zauważam róznicy żadnej w kilometrach. Czy jade do DE na polskim czy z DE na tutejszym tyle samo kilometrów....
Jedynie jak tankuje w jedym specyficznym aralu na A4 to odczuwam wyraźnie większego kopa,lecz spalanie takie samo. Czystość LPG w DE o wiele lepsza.
Inne paliwa to kiedys był tu dobry ON i PB a dziś jeden biosyf.

Swoje obserwacje moge oprzeć na PL tankach całej PL poza wschodem.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 sty 2016, 23:05

Witam!
No ja juz dawno stwierdzilem ze nad Wisla gaz jest inny. Wiecej wchodzi do zbiornikow.

Stefan.

Gość

Post autor: Gość » 30 sty 2016, 23:08

CO do ilości to zauważałem to w przypadku benzyny ale LPG od 57do60 bez różnicy gdzie tankuje.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 sty 2016, 23:31

Witam!

W moim przypadku bywaja to roznice czasem PONAD 20 litrow.

Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 sty 2016, 15:30

może w koła zalali :]

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 31 sty 2016, 17:06

pepi pisze:może w koła zalali :]
No akurat w to auto uwierz że sporo wchodzi. Nie jeden na stacji robił gały.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 sty 2016, 19:11

no jak u mnie wejdzie 76 i zawór odbije
to też się patrzą <hihi>

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 31 sty 2016, 19:50

To se pomyślcie jak już 2 razy panowie zaczynali panikować na różnych stacjach jak u mnie raz odbiło dopiero przy 102l a raz przy 106l xD (wyjeździłem do zera praktycznie)

Pytali sie 3 razy czy aby napewno wszystko ok i czy działa zawór :D
(pojemność teoretyczna u mnie 112l netto ;) )
Pozdrawiam !!

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 sty 2016, 19:52

walec ? :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl