kolejne pytanko
temperatura na blacie po rozgrzaniu trzyma 90 stopni
a odczyt na komputerze (defacto telefonie przez interfejs bluetooth) pokazuje nawe 100 kilka stopni w korku, czy to normalna taka rozbieznosc ? temp spada od razu z wieksza predkoscia do tych 90 kilku na interfejsie
na blacie zawsze trzyma 90
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] kilka pytan na start po kupnie - szara wtyc
Grupa VW tak ma. Wskazówka ma stać na 90 i koniec, a realia zawsze są inne.pioteros pisze:kolejne pytanko
temperatura na blacie po rozgrzaniu trzyma 90 stopni
a odczyt na komputerze (defacto telefonie przez interfejs bluetooth) pokazuje nawe 100 kilka stopni w korku, czy to normalna taka rozbieznosc ? temp spada od razu z wieksza predkoscia do tych 90 kilku na interfejsie
na blacie zawsze trzyma 90
Nigdy układ chłodzenia nie ma idealnej temperatury 90 stopni. Zawsze jest jakaś rozbieżność.
Potencjalnego klienta odstraszało by widząc jak wskazówka skacze góra dół, jak jest np w Renault starego typu.
Inna ciekawostka jest też taka, że czasami wskazówka osiąga 90 stopni a w rzeczywistości silnik ma zaledwie 80.
Tym się nie przejmuj, ten typ tak ma i tak musi mieć.