[D3 05 4.2MPI ] Brak mocy przy niskich obrotach
Pedros615, na kompie trzeba sprawdzić ciśnienie na reduktorach. U mnie dobre cyrki były, bo okazało się, że już dłuższy czas jeździłem na tylko jednym reduktorze. W konsekwencji trzepało autem po odpaleniu, przydymiał na czarno, smród nieprzepalonego paliwa i błąd ubogiej dawki, a do tego zawsze przy bucie przełączał się na pb. Po regeneracji wadliwego reduktora, jak ręką odjął, wszystko ustąpiło
Panowie u gazownika byłem. Wymienił filtry poustawiał mapy choć wiele do roboty tam nie było i stwierdził, że muszę wymienić reduktor bo przy większych obrotach spada w nim ciśnienie co może powodować późniejsze błędy mieszanki. posiadam instalacje STAG i reduktor GOLD - 1szt. Czytałem gdzieś w necie że powinno dawać się dwa reduktory do tego silnika więc może coś w tym jest. Koszt wymiany ok 750zł. Zastanawiam się czy nie przerobić instalacji LPG na instalacje ciekłego wtrysku gazu gdzie nie jest podobno potrzebny reduktor. Ale to zagwozdka na później. Na razie są poważniejsze usterki. Od czasu poprzedniego posta nic na lepsze się nie zmieniło. Dodatkowo wczoraj jadąc do pracy po przejechaniu 3km zaczęła migać kontrolka check engine i po chwili zapaliła się kontrolka EPC. Silnik zaczął się trzęść szarpać mocy brak. Dojechałem do pracy i tam zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie. Kontrolka EPC zgasła i silnik chodził ok. Podpiąłem PC i sprawdziłem błędy. Były takie:
17985 - Right EngineMount Selenoid Valve (N145) - Open Circuit
P1577 - 004 - No Signal/Communication
18282 - Valve for Torque Support Mount: Short to Plus
P1874 - 001 - Upper Limit Exceeded
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 002 - Lower Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit: Short to Ground
P1310 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16691 - Cylinder 7: Misfire Detected
P0307 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
a dodatkowo błąd ze skrzyni biegów gdzie błędów nigdy nie miałem i to mnie martwi:
17125 - Torqe Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 000
Freeze Frame:
RPM: 1760/min
RPM: 1376/min
RPM: 1984/min
(no units): 38.0
(no units): 62.0
Temperature: 21.0C
T.B. Angle: 16.9 stopnia
Voltage: 13.28V
Czy błąd skrzyni mógł wyskoczyć przez wypadanie zapłonu brak mocy? Może jakiś tryb awaryjny? Bo jak dojdzie skrzynia czy konwerter do roboty to kasy leci od groma.
Pytanie kolejne czemu wypadanie zapłonu jest od święta a nie cały czas? Przecież jeśli uszkodzona byłaby świeca cewka czy coś innego to cały czas by zapłon wypadał. A tu raz wypadnie 10 razy nie i nie wiem co to może być. Jakby cały czas wypadał zapłon na konkretnych cylindrach to by się wymieniło cewki świece czy moduły od tych cylindrów a tak to czuje że na darmo pieniądze wydam. Jak myślicie co to może być. Mam zamiar wyjąć i wyczyścić przepustnicę ale to chyba nie ma nic z wypadaniem zapłonu wspólnego. Proszę o pomoc dzięki wielkie za dotychczaswą pomoc.
17985 - Right EngineMount Selenoid Valve (N145) - Open Circuit
P1577 - 004 - No Signal/Communication
18282 - Valve for Torque Support Mount: Short to Plus
P1874 - 001 - Upper Limit Exceeded
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 002 - Lower Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit: Short to Ground
P1310 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16691 - Cylinder 7: Misfire Detected
P0307 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
a dodatkowo błąd ze skrzyni biegów gdzie błędów nigdy nie miałem i to mnie martwi:
17125 - Torqe Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 000
Freeze Frame:
RPM: 1760/min
RPM: 1376/min
RPM: 1984/min
(no units): 38.0
(no units): 62.0
Temperature: 21.0C
T.B. Angle: 16.9 stopnia
Voltage: 13.28V
Czy błąd skrzyni mógł wyskoczyć przez wypadanie zapłonu brak mocy? Może jakiś tryb awaryjny? Bo jak dojdzie skrzynia czy konwerter do roboty to kasy leci od groma.
Pytanie kolejne czemu wypadanie zapłonu jest od święta a nie cały czas? Przecież jeśli uszkodzona byłaby świeca cewka czy coś innego to cały czas by zapłon wypadał. A tu raz wypadnie 10 razy nie i nie wiem co to może być. Jakby cały czas wypadał zapłon na konkretnych cylindrach to by się wymieniło cewki świece czy moduły od tych cylindrów a tak to czuje że na darmo pieniądze wydam. Jak myślicie co to może być. Mam zamiar wyjąć i wyczyścić przepustnicę ale to chyba nie ma nic z wypadaniem zapłonu wspólnego. Proszę o pomoc dzięki wielkie za dotychczaswą pomoc.
Też właśnie się zastanawiam bo jak go kupiłem to fajnie chodził a teraz padaczka. Myślę że wpływ na osiągi mojego Audi mają te w/w błędy i jakaś awaria i muszę wyeliminować tą usterkę i będzie widać czy grzebać przy LPG.
Nie napisałem w poście wyżej, że dziś jadąc z pracy nie mogłem wyprzedzić Hondy Accord uciekła mi skubana zanim się rozpędziłem. Kiedyś był Kick Down i ogień a teraz obroty niby są ale mocy ni huhu. Jeszcze się dobrze nie nacieszyłem autem a już
rozpacz
Nie napisałem w poście wyżej, że dziś jadąc z pracy nie mogłem wyprzedzić Hondy Accord uciekła mi skubana zanim się rozpędziłem. Kiedyś był Kick Down i ogień a teraz obroty niby są ale mocy ni huhu. Jeszcze się dobrze nie nacieszyłem autem a już
rozpacz
rowniez slyszalem nie jednokrotnie ze do tego auta mają być 2 goldy jak już moze przy jakiejs predkosci wspomagasz sie pb i nawet nie wiesz ?mkbewe pisze: Pedros615 napisał/a:
reduktor GOLD - 1szt. Czytałem gdzieś w necie że powinno dawać się dwa reduktory do tego silnika więc może coś w tym jest
nic w tym nie ma, u mnie chodzi na jednym KME gold i ani caly czas na gazie nie ważne czy but w deche czy ponad 2oo na liczniku
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Samochód zakupiłem już z zamontowaną instalacją. Sam raczej założyłbym jakiegoś porządnego BRC. Ale jest jaka jest i nic z tym nie zrobie . Takie pytanie. Czy to spadanie ciśnienia w reduktorze może być spowodowane jakimś uszkodzeniem reduktora? Bo skoro moje autko wcześniej jeździło dobrze i u kolegi mkbewe, też jest ok to coś musiało się stać.
Kolego pepi, a o jaką "wspaniałą termikę" Ci się rozchodzi bo nie rozumiem?
Kolego pepi, a o jaką "wspaniałą termikę" Ci się rozchodzi bo nie rozumiem?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 lut 2016, 18:43
- Lokalizacja: kołobrzeg
Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z a8? u mnie rownież po kupnie auto ładnie jechało. Z dnia na dzień traci moc i na LPG i na benzynie.. Oczywiście najpierw lpg slablo a benzyna była ok jednak z biegiem czasu i na pg i na lpg jest mułowate. U mnie błędy to za uboga i za bogata mieszanka na 1 i na 2. Dodatkowo wcześniej były błędy wypadania zapłonow - teraz mi sie nie pojawiają ale czuje po aucie - telepie jak narkomana na głodzie. 3 gazowników żaden nie wyregulowal. 6 września jadę do kolejnego zobaczymy jak to będzie...