Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie rowna praca silnika na zimnym silni

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie rowna praca silnika na zimnym silni

Post autor: Truscik » 31 sty 2016, 15:06

Witam, moze ktos pomoże. Jak odpalam z rana samochod to na postoju jest odczuwalne lekkie drzenie samochodu, ale po przejechaniu paru kilometrów zeby silnik nagrzal sie do 90 stopni i zatrzymam nie ma praktycznie żadnego drżenia. I zauwaqzylem ze ubylo mi troche plynu ze zbiorniczka wyrownawczego od chodzenia, ale to chyba dla tego ze ostatnio pekli mi kruciec i mechanik wymienic od razu caly plyn i moze sie odpowietrza teraz ?

Taka jeszcze sprawa jest, jak odpalam samochód to przez jakieś jeszcze 3 sekundy pali mi sie CAT ale to nie zawsze. Ostatnio bylem u mechanika na sprawdzenie instalacji gazowej bo śmierdziało gazem i okazało sie ze mam dziurę na katalizatorze, moze ta kontrolka jest przez ta dziurę ?

ernesto

Post autor: ernesto » 31 sty 2016, 16:17

Odczyt błędów to podstawa

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 31 sty 2016, 16:28

poten odczyt bledow to trzeba do mechanika czy mozna samemu jakims programem ?

Gość

Post autor: Gość » 31 sty 2016, 18:57

Truscik, Do dziadków sa tanie programy za 50zł a o tym w dziale "diagnostyka Vag" Cos się dzieje i masz dzinksa to trza zobaczyć co go z lapmy wywołało.

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 31 sty 2016, 20:07

a tak zapytam z ciekawowsci jakie sa objawy w tych V8 przepalonej uszczelki pod głowica ? Bo mnie jedne mechanik straszyl ze moze byc uszczelka przepalona.

ernesto

Post autor: ernesto » 31 sty 2016, 21:15

Puki co nie słuchaj mechanika, podejrzewam, że chce Cię naciągnąć na kasę... gruuuuubą kasę bo na jednej uszczelce się nie skończy a głowic jest dwie. Kasa razy 2

Odczyt błędów, wskazania przepływki ( test dynamiczny ) opis znajdziesz na forum
Tylko zrób to u innego mechanika lub u znajomego co ma kabel bo podejrzewam, że ktoś tu wyczuł łatwy zarobek.

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 03 lut 2016, 18:52

chyba juz wiem co jest przycyna tej nie rownej pracy silnika, z tego co widzialem to ktos probowla sie dobierac do pompki paliwowej w bagazniku i z tego co slyszalem ze jak tkos sie nie zna to mozna poprzerywac jakies wezyki przy nie umiejetnym wyciaganiu, a u mnie jak jest wskazowka delikatnie przed rezerwa juz samochod nie chce odpalac wiec na pewno cos z pompka. A dzis siedzialem w samochodzie odpalilem z rana i pisalem sms pochodzila pare minut i jak zeszla ze ssania i przezucila na gas te drgania zniknely, wiec byc moze jak ma mniej jak polowe zbiornika to zasysa troche powietrza i lekko dryga ?

Gość

Post autor: Gość » 03 lut 2016, 19:34

Może masz kiepska pompke i spada jej wydatek już? jak sam nie masz wiedzy musisz sie udac do kogos kto doskonale zna ten nasz układ i obada go oraz sprawdzi cisnienie.

Truscik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 15 cze 2015, 23:17
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Truscik » 07 lut 2016, 12:46

mam swojego mechanik do A8, sam ma S8 i A8 tylko ze on zawsze zajety i ciezko go zlapac, no i dosyc drogi. Ale wole oddac w jego rece i zaplacic jak dla kogos kto pierwsyz raz bedzie ro tobil.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl