Wiem ze wklepujac nr w siec odnalazlem go u czechow czy slowakow a cena byla jakos 200 zl( nic sobie uciac nie dam
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Zaraz na poczatu posiadania Audi i na dzien dobry przy remoncie skrzyni przewalilem caly internet.Posciagalem od groma fabrycznych instrukcji jak rowniez instrukcji stworzonych przez tych co to robili i wykonali manuale naprawy.Np ZF ma poroniony sposob pomiaru luzu a potem doboru pierscieni zamykajacych dla koszy sprzegiel.
W jednym manualu skolei pomiar tego luzu jest pokazany od kpl innej strony ( zyciowo) i tam nie trzeba miec miliona przyzadow za grube $ i pewnie nie do kupienia ,a wystarczy zwykla sowmiarka i szczelinomierz
Tez naogladalem sie wlasnie w stanach i proces pomiaru i naprawy plyty od naszych audi.I wlasnie kto u nas przy naprawie skrzyni remontuje plyty,no kto.jak oni sprzetu nie maja a gdzie wiedza.
Ja zadzwonilem do polskiego przedstawiciela sonnaxa(mid parts??) to oni w zyciu zestawu do naprawy glownego tloka nie posiadali takie to remonty sa.A u nas wymiana tloka to tylko taki nawet nie polowiczny sukces.Bo na kila plyt od 5hp jakie mialem to tloki dla oka nawet zarusowane nie sa za to body valve tam widac ze jest zle.