Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Problem z LPG

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 09 lut 2016, 22:02

2 silvery

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 lut 2016, 22:04

Ja mam Golda, wtryski Barracuda (takie jak wyżej) i przełączanie 20 stopni. Przy obecnych temperaturach przełącza po około 1km bez najmniejszego szarpnięcia.
mmmat sprawdź reduktor, tam też może się "zakleić" ;)

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 lut 2016, 22:16

U mnie jak miałem zalepiony reduktor to przełączał się dopiero jak osiągnął dużo wyższą temperaturę niż ustawione te chyba 30'C do przełączania. Ale jak już się przełączył to było dobrze.
Czyszczenie reduktora pomogło w 100%. Może u Ciebie to co innego ale warto do niego zajrzeć. Do tego zalepił się on przy niedużym przebiegu, nie wiem dlaczego.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 09 lut 2016, 22:23

Ja regenerację reduktorów robiłem już po niecałych 30tys <hmm>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 lut 2016, 22:33

beyer28 pisze:Ja regenerację reduktorów robiłem już po niecałych 30tys
Wszystko zależy od tego jaki gaz lejemy. Kiedyś wrzucałem na lpg forum zdjęcia środka Golda po przejechaniu 120 tyś. km., wyglądał prawie jak nowy.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 lut 2016, 22:50

taaaa to ja wam kiedyś zrobie fotke jak wyglądają filtry u mnie po przejechaniu 5000km. (bo co tyle wymieniam) quwa tragedia jakaś <boisie> normalnie smoła czarna w środku. Jak się uda to jeszcze w tym tygodniu dokładam dodatkowe 2 jednorazowe filtry za listwami...
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 10 lut 2016, 01:37

beyer28 pisze:Ja regenerację reduktorów robiłem już po niecałych 30tys <hmm>
U mnie po przejechaniu 35 tys km na gazie, reduktor trzeba było czyścić bo była czarna flegma w środku... a gaz praktycznie zawsze z Orlenu albo BP.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2016, 11:56

ale nie trzeba nic rozbierać tyko popatrzeć na parametry co się dzieje z temperaturą gazu w strumieniu <hmm>

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 10 lut 2016, 14:04

Było za niskie ciśnienie w czymś tam i padło na zamulony reduktor, i słusznie.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 10 lut 2016, 14:39

pepi, to przy 20st jaką masz temp gazu w strumieniu?

A co do korekty po temp. to nigdy nie da się jej ustawić poprawnie, korekte masz od temp gazu, a czas wtrysku Pb jest uzależniony od temp silnika i powietrza (biore tylko pod uwagę temperaturę), temp LPG nigdy nie będzie proporcjonalna do temp silnika. Zresztą masz dużą bezwładność czujników ze względu na ich budowę.
Dlatego lepiej mieć wspieracza po OBD który na bieżąco skoryguję. Miałem w swojej zrobiony emulator czujnika temperatury silnika który oszukiwał ECU Pb po przejściu na LPg wysyłał do Ecu sygnał że silnik ma 95-100st a w momencie osiągnięcia temp reduktora ponad 50-60st emulator się rozłączał i wracał na oryginalny czujnik temp silnika.
Zrobiłem ten emulator sam, na przykładzie schematu Prinsa. Polepszyło to prace na LPG w trakcie rozgrzewania silnika. Przelatało to jakies 30-40tys km, później zostało zastąpione Agisem(jest lepiej niżna stagu ale mogło by być lepiej)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2016, 15:27

temperatura gazu zazwyczaj jest polową temperatury reduktora :]
a tak na poważnie chodzi o to że po przejściu na lpg gaz który jest w reduktorze musi być ogrzany i odparowany a nie podawany w postaci ciekłej -tutaj się kłaniają dwie sprawy ogrzewanie reduktora lub zasyfiony regulator ciśnienia wszystkie reduktory tłokowe są problematyczne w tej sprawie .
Zasyfiony tłok się przycina zacina i jest wesoło .
Logiczne jest to że przy 20 lotny jest w granicy 5/8 tylko czy ta temperatura wzrasta czy przechodzi na minus tutaj reduktory ze słabą termiką tak jak wypisz wymaluj gold ma pod górkę .
W moim przypadku to wtryski mam uwalone i nic z nimi się nie da zrobić .
Ale w a6 które miałem było idealnie i nadal jest zmiana paliw była realizowana po 20 i na wolnych obrotach bez zmiany pracy silnika .
Troszkę to wymagało zabawy agis ma fajną bajer można dać na + lub -tyle czasu ile się chce i tym można zniwelować temperaturę gazu bo wiadomo im zimniej to jego więcej
:]

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 10 lut 2016, 22:09

dziś rano po zalaniu ich denaturatem było dużo lepiej, trzęsło tylko w dolnym zakresie obrotów i do temp 60 stopni, dziś już mi sie nie chciało znów do każdego z osobna dolewać denaturatu to wlałem wd40 do rozdzielaczy i zobaczymy rano :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2016, 22:11

a jechałeś czy nalałeś i zostawiłeś ??
jak zostawiłeś to wtryski padną !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 11 lut 2016, 00:20

nie no wlałem i ze 100 kilometrów w sumie już zrobiłem od tamtego momentu:)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lut 2016, 07:37

a to ok :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl