[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana
[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana
Witam. Czy podporę wału napędowego można wymienić jako osobną część czy dostępna jest tylko jako integralna część wału? za szybką i fachową odpowiedż z góry dziękuje i pozdrawiam ;-)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2015, 17:42 przez bronko86, łącznie zmieniany 3 razy.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Skopiowane ze strony jednej z hurtowni, napisz też do kolegi dice111 pewnie załatwi w lepszej cenie . W opisie nie ma że to też a8/s8 ale to jest to samo :
TED-GUM
00050729
Podpora wału napędowego
PODPORA WAŁU NAPĘDOWEGO SAM WKŁAD GUM+MET BEZ OBUD.I ŁOŻ.
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: 00050729
Cena brutto: 219,36 zł
nazwa: Podpora wału napędowego
opis : PODPORA WAŁU NAPĘDOWEGO - SAM WKŁAD GUMA-METAL (
BEZ OBUDOWY I BEZ ŁOŻYSKA) AUDI, A6, 4A/ C4, ACZ/
ABC, 2.6, 1994-06-01-> 1997-10-31
producent: TED-GUM
W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!
Ograniczenia
Wersja: 4WD
Wersja: A8-FI-30X70X30 GRUB.
TED-GUM
00050729
Podpora wału napędowego
PODPORA WAŁU NAPĘDOWEGO SAM WKŁAD GUM+MET BEZ OBUD.I ŁOŻ.
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: 00050729
Cena brutto: 219,36 zł
nazwa: Podpora wału napędowego
opis : PODPORA WAŁU NAPĘDOWEGO - SAM WKŁAD GUMA-METAL (
BEZ OBUDOWY I BEZ ŁOŻYSKA) AUDI, A6, 4A/ C4, ACZ/
ABC, 2.6, 1994-06-01-> 1997-10-31
producent: TED-GUM
W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!
Ograniczenia
Wersja: 4WD
Wersja: A8-FI-30X70X30 GRUB.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Dziesiąte zdjęcie : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ement.html . Tak jak pisałem wcześniej zapytaj kolegę na pw o części. Jeszcze podjedź jak masz możliwość do innego mechanika i bez podpowiadania mu niech sprawdzi i się określi co jest uszkodzone żebyś miał pewność co masz do wymiany .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Mam podobne przeboje za sobą. Przerobiłem wymianę podpory wału na swoim A8. Jeśli chcesz znać szczegóły to pisz na PW podam ci telelefon i podam szczegóły.
Jeśli chodzi o te zestawy naprawcze typu sama guma i łożysko to nie polecam... drogie i nie jest to samo co ori, ja dopasowałem podporę od innego modelu wiele taniej i jest 100% dobrze.
Jeśli chodzi o te zestawy naprawcze typu sama guma i łożysko to nie polecam... drogie i nie jest to samo co ori, ja dopasowałem podporę od innego modelu wiele taniej i jest 100% dobrze.
Wystarczy trochę wygooglać. Musisz trochę poszukać w necie gdzie masz najbliżej. Ja u siebie kupiłem używkę. Ale tobie bym radził dobrze sprawdzić czy to na pewno to. Nie są to części które się często psują, a szkoda kasy wywalać na drugi wał lub remont.
Pozdro.
http://www.pf.pl/serwis/wywa%C5%BCanie+ ... V1_YP.html
Pozdro.
http://www.pf.pl/serwis/wywa%C5%BCanie+ ... V1_YP.html
Dążenie do doskonałości.
Hejka!
Może ktoś coś mi poradzi bo widzę że parę osób przerabiało ten temat.
U mnie problem jest taki że przy prędkości 150km/h pojawiają się wibracje,
Koła zima, lato wyważane itd.
Wahacze sprawdzane itd.
Skrzynia jakiś czas temu była w serwisie i nie zauważono aby była to wina zużytego sprzęgła.
Też da się zauważyć że jakby po paru mocniejszych skrętach autem w lewo czy w prawo
i powrót do 150km/h wibracje znikają. Potem hamowanie. Powrót do 150 i wibracje znowu się pojawiają.
W ostatnim czasie też zauważyłem że w korku tak zwane metr stop , metr stop.
Podczas zahamowania słychać wyraźne metaliczne uderzenie.
Na tyle mocne że czuć je w podłokietniku jak się o niego opieram.
Choć nie występuje to za każdym razem.
Teraz pytanie do was!
Czy po wymianach, naprawach pomogło coś ? i na jak długo ?
Może ktoś coś mi poradzi bo widzę że parę osób przerabiało ten temat.
U mnie problem jest taki że przy prędkości 150km/h pojawiają się wibracje,
Koła zima, lato wyważane itd.
Wahacze sprawdzane itd.
Skrzynia jakiś czas temu była w serwisie i nie zauważono aby była to wina zużytego sprzęgła.
Też da się zauważyć że jakby po paru mocniejszych skrętach autem w lewo czy w prawo
i powrót do 150km/h wibracje znikają. Potem hamowanie. Powrót do 150 i wibracje znowu się pojawiają.
W ostatnim czasie też zauważyłem że w korku tak zwane metr stop , metr stop.
Podczas zahamowania słychać wyraźne metaliczne uderzenie.
Na tyle mocne że czuć je w podłokietniku jak się o niego opieram.
Choć nie występuje to za każdym razem.
Teraz pytanie do was!
Czy po wymianach, naprawach pomogło coś ? i na jak długo ?
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Sergio... jeszcze nie było sprawdzane.
Wiem że przeguby, krzyżaka i podporę mogę kupić.
Zastanawiam się tylko czy jest sens jakiś tego wszystkiego.
Bo jak to na tych zamiennikach ma wytrzymać 2 miesiące i znowu padnie?
Chciałbym to zrobić raz, a porządnie.
Żeby po jakimś czasie znowu nie jechać z czymś innym itd.
Wiem że przeguby, krzyżaka i podporę mogę kupić.
Zastanawiam się tylko czy jest sens jakiś tego wszystkiego.
Bo jak to na tych zamiennikach ma wytrzymać 2 miesiące i znowu padnie?
Chciałbym to zrobić raz, a porządnie.
Żeby po jakimś czasie znowu nie jechać z czymś innym itd.
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Ja też myślałem że u mnie to podpora bo wyglądała na zmęczoną.
Wiele kombinacji bo podpory do A8 nie kupisz nowej, sprzedają tylko jakieś śmieszne gumy + łożysko wszystko to jakieś HOME MADE i pojawia się problem.
Ja tam takich zamienników, wstawiania gum, nie uznaję bo ori przecież ma gumę wprasowaną na stałe więc powalczyłem i wstawiłem podporę od BMW serii 5 i rok już jest ok.
A wracając do rezultatu, podpora była wymieniona, a okazało się, że to nie jednak to powodowało drgania nadwozia :shock:
Wiele kombinacji bo podpory do A8 nie kupisz nowej, sprzedają tylko jakieś śmieszne gumy + łożysko wszystko to jakieś HOME MADE i pojawia się problem.
Ja tam takich zamienników, wstawiania gum, nie uznaję bo ori przecież ma gumę wprasowaną na stałe więc powalczyłem i wstawiłem podporę od BMW serii 5 i rok już jest ok.
A wracając do rezultatu, podpora była wymieniona, a okazało się, że to nie jednak to powodowało drgania nadwozia :shock:
Co do podpory wału to ktoś sprzedaje zamiennik, ale całość.
Metalowa obudowa, guma, łożysko i to wydaje mi się nawet, nawet
tyle że produkcji cholera wie jakiej to jest.
Rozumiem że ty dopasowałeś podporę z BMW, ale rozumiem że nową ? oryginalną z ASO ?
Sergio... doszedłeś do tego co powodowało u Ciebie te drgania ?
Metalowa obudowa, guma, łożysko i to wydaje mi się nawet, nawet
tyle że produkcji cholera wie jakiej to jest.
Rozumiem że ty dopasowałeś podporę z BMW, ale rozumiem że nową ? oryginalną z ASO ?
Sergio... doszedłeś do tego co powodowało u Ciebie te drgania ?
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."