części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 05 4.2MPI ] Kierownica z łopatkami.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 lut 2016, 06:23

Generalnie tak jak chlopaki powiedzieli :

Łopatki przy kierownicy dzialają niezależnie od wolantu biegów

Zawsze możesz zbić bieg lub podbić na wyższy

Jeżeli nie bedziesz dłubał lopatkami przez okolo30sek przejdzie w automat samo

jezeli dasz wolant w pozycje tip to również możesz bawić sie lopatkami zamiast selektorem

ale jezeli masz wolant w pozycji tip czyli przesuniety w prawo na pozycję +/- to samo w automat nie przejdzie

wtedy musisz przesunać do siebie selektor aby był na D lub S

Nie zostawiaj auta z wolnatem na N D S R kiedy gasisz auto .

Zawsze na P tylko w wyjatkowych sytuacjach na N <okok>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 lut 2016, 06:28

hehe... na N tylko jak się auto zepsuje... bo po zgaszeniu możesz już nie mieć okazji do wyrzucenia z P a czasami przyda się go holować :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 lut 2016, 06:32

Wiesz to tak zapobiegawczo tak dwa słowa dodałem żeby nie było nowego tematu :

Coś zgrzyta i szarpie po gaszeniu na n RDS ;)

N używam jak ustawiaja mi auto na podnośniku ;)..............

O masz zapomniałem dodac żeby auta nie podnosił bez przełaczenia w tryb podnosnika <faktycznie>

Mam nadzieje że o tym wie

Kiera F1 dla mnie jest suuuuper a przeciaganie na biegach malina........

wieksza kontrola nad silnikiem <jezyk2>

Gość

Post autor: Gość » 16 lut 2016, 11:31

dracus6662 pisze:wieksza kontrola nad silnikiem
To wrzuc manuala <fujarka> Tip nie pozwoli z 6 zejśc na 3 np :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 lut 2016, 11:36

Jak nie jak tak? :D 3 szybkie kliknięcia i już :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 16 lut 2016, 12:12

ueee takie to tam wiesz- :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 16 lut 2016, 12:17

Apophis pisze:
dracus6662 pisze:wieksza kontrola nad silnikiem
To wrzuc manuala <fujarka> Tip nie pozwoli z 6 zejśc na 3 np :)
Myslisz ze jak wrzucisz z 6 na 3 to bedzie lepiej szedl :p

Gość

Post autor: Gość » 16 lut 2016, 12:43

jordan233 pisze:Myslisz ze jak wrzucisz z 6 na 3 to bedzie lepiej szedl :p
Nie lepiej tylko bedzie ODJAZD! :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 lut 2016, 13:02

w sumie patrząc na zakres momentu w moim silniku to z 6 tak na 4 poszedł by lepiej :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lut 2016, 03:16

dracus6662 pisze:Łopatki przy kierownicy dzialają niezależnie od wolantu biegów
Mnie to drażniło więc to zmieniłem :)

dracus6662 pisze:Nie zostawiaj auta z wolnatem na N D S R kiedy gasisz auto .

Zawsze na P tylko w wyjatkowych sytuacjach na N <okok>
drago_o pisze:hehe... na N tylko jak się auto zepsuje...
Właściwie to ja nie wiem czym grozi zgaszenie auta na N... no nie znam ewentualnych następstw takiego postępowania <hmm>
drago_o pisze:...bo po zgaszeniu możesz już nie mieć okazji do wyrzucenia z P a czasami przyda się go holować :D
Chyba tylko jakaś usterka skrzyni biegów może nie pozwolić na przełączenie na Neutral bo tak to zawsze jest możliwość awaryjnego przełączenia manualnego... także bez zapłonu i także kompletnie bez prądu :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 lut 2016, 04:23

Nastepstwo pozostawienia na N stoczenie auta i jep <jeb>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 lut 2016, 06:14

FOSS pisze:drago_o napisał/a:
hehe... na N tylko jak się auto zepsuje...

Właściwie to ja nie wiem czym grozi zgaszenie auta na N... no nie znam ewentualnych następstw takiego postępowania

drago_o napisał/a:
...bo po zgaszeniu możesz już nie mieć okazji do wyrzucenia z P a czasami przyda się go holować

Chyba tylko jakaś usterka skrzyni biegów może nie pozwolić na przełączenie na Neutral bo tak to zawsze jest możliwość awaryjnego przełączenia manualnego... także bez zapłonu i także kompletnie bez prądu
Moje pytanie... Jak? Bo nie wiedziałem o tym. Ostatnio na kanale jak juz pół auta rozebrałem to nie mogłem wybić z P aby go trochę przetoczyć... A jeszcze jakiś czas temu jak pompa wody mi padła to nie mogłem bez zapłonu na lawetę go wtoczyć :D

Nie miałem pojęcia, że można to zrobić manualnie bez zasilania... Mozecie napisać jak?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lut 2016, 07:26

dracus6662 pisze:Nastepstwo pozostawienia na N stoczenie auta i jep <jeb>
No to zrozumiałe ale pisaliście raczej nie o pozostawianiu auta na N bez opieki tylko stricte o samym jego gaszeniu.... tak jakby zgaszenie na N miało przynieść jakieś negatywne skutki ale skrzyni, silnika czy czegoś innego.
A po zgaszeniu na N zawsze można przełączyć dźwignię na P... bez problemu.
drago_o pisze:Moje pytanie... Jak? Bo nie wiedziałem o tym. Ostatnio na kanale jak juz pół auta rozebrałem to nie mogłem wybić z P aby go trochę przetoczyć... A jeszcze jakiś czas temu jak pompa wody mi padła to nie mogłem bez zapłonu na lawetę go wtoczyć :D

Nie miałem pojęcia, że można to zrobić manualnie bez zasilania... Mozecie napisać jak?
Demontujesz popielniczkę i tam śrubokrętem przesuwasz manualnie blokadę (plastik koloru białego) - nie wiem czy nawet w instrukcji pojazdu nie jest to opisane ale ręki sobie za to obciąć nie dam :)

Pomogłem? :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 lut 2016, 07:30

No ba... nie miałem o tym pojęcia :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 lut 2016, 10:39

jest opisane jest ale pomożesz jak wrzucisz fote tego ustrojstwa <jezyk>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl