[D3 04 4.0TDI ] update MMI 2G 0350
Koledzy znacie się trochę lepiej na update'ach. Mam pytanie. Czy dystrybucje w innych krajach/regionach mogą się różnić? Bo np w Amerykańskiej dystrybucji do wersji 4610 można bezpośrednio z każdej niższej update'ować. Tak mówi instrukcja a czy w europejskiej jest podobnie?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jeśli europejski soft jest niższy niż 1200 to moze byc problem z podniesiem od razu do wysokiego, obojętnie czy USA czy RUS. Kiedyś miałem auto z softem X230, w zielonym menu była usługa WAP.drago_o pisze:Koledzy znacie się trochę lepiej na update'ach. Mam pytanie. Czy dystrybucje w innych krajach/regionach mogą się różnić? Bo np w Amerykańskiej dystrybucji do wersji 4610 można bezpośrednio z każdej niższej update'ować. Tak mówi instrukcja a czy w europejskiej jest podobnie?
Chodzi mi bardziej o to, że kiedyś była rozmowa o tym, że wyokie wersje nie zawierają poprzedzających ich. I dlatego zdziwiłem się, że w dystrybucji US było napisane, że zawiera.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Teoretycznie, wg. informacji z ASO, jest jedna płyta z softem 5150 którą podnosi się wszystkie stare wersje... 8T0 chyba ale nie pamiętam całego numeru...
ale ja robię to jednak bardziej po kolei
ale ja robię to jednak bardziej po kolei
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Aha, czyli są różne wersje i nie wiadomo na którą się akurat trafiło. To dość istotne info
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No skoro na kilku czytnikach "unreadable" to może warto zrozumieć, że "unreadable".irwonkas pisze:bylem w serwisie nowy soft to koszt 550zl nie zmieniałem moja i inne zmieniarki nie dzialaja jest komunikat cd unreadable i na innych tez chyba cos z instalacja czy ktos mial taki przypadek?
Nie jest to pewnie właściwy soft i w tym wypadku należy się cieszyć, że jest "unreadable" bo być może dzięki temu wciąż masz jeszcze sprawne MMI.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dżizas, no weź no chwilę pomyśl i poczytaj bo napisano tu już o tym wiele....irwonkas pisze:ok ale jak ten problem rozwiazac jesli nie mona zmenic softu samemu...
Jak masz ciśnienie, żeby zmienić to samemu bo uważasz, że dasz radę i nie chcesz nikomu za to płacić to poszukaj innego softu.... a jak nic nie będzie czytać to również innej zmieniarki.
Tak, zostaje tylko serwis... ale nie musi to być ASO....irwonkas pisze:... czy tylko zostaje serwis?
ja w PL też prowadziłem serwis... i to jak najbardziej można było nazwać serwisem...
więc nie musi to być od razu ASO.
Jest - trzeba znaleźć odpowiednie wersje softu, znaleźć czytnik który te płyty odczyta poprawnie, znaleźć instrukcję jak to się robi, pójść i zrobić.irwonkas pisze:moze jest jakies rozwiazanie
Ale jak na tym etapie masz problem to lepiej daj to komuś kto wie jak to zrobić i ma do tego odpowiednie narzędzia bo jak nic widzę, że za jakiś czas będziesz pisał w innym miejscu, że w MMI nie masz kilku funkcji, że nie działa telefon albo nagłośnienie albo coś innego podobnego.
Na pewno w PL są osoby które to potrafią zrobić.... ale w przeważającej większości są to osoby które prowadzą Serwis.irwonkas pisze:moze jest jakies rozwiazanie czy ktos by to ogarna w okolicach wroclawia?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 09:16 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Do tej skromnej wypowiedzi dodam jedynie, żebyś podejmując sie tego robił to ściśle z instrukcją. Jak jest napisane "nie dodtykać niczego w trakcie instalacji" to kompletnie nic nie tykać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Witam ponownie okazalo sie ze przy wymianie mechanizmu odwrotnie podpiołem tasme zmieniarka gra wgralem 5150 wszystko bylo ok do kiedy nie wgralem 5570 i koniec cisza w mmi z ciemniony ekran to jade dalej wgrywam polaka jest polak ekran ok nadal cisza brak glosu wpisalem cody w 07 i dalej to samo jutro lece na serwis jesli to program to z konczy sie na 550zl za soft prawdopodobnie wywalilo komponent jak zrobie to juz chybe nie bede instalowal polaka.
keliotan