części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 18:16

biały112 pisze:A to można tak że przód na ziemi a tył sie kręci? Auto mi nie odjedzie nagle?
Mozna. Zeby auto odjechalo musza wszystkie 4 kola stac na ziemi. Wystarczy ze jedno poeniesiesz i ie odjedzie
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 22 lut 2016, 18:41

Apophis pisze:Roznicy chyba nie bedzie bo długości sie na pewno roznia miedzy manualnymi a automatami. W Grodzisku mazowieckim jest firma co u mnie robiła i to żyje.
Niestety są.. przy automacie 5hp były też 2 albo 3 różne długości wałów :/
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2016, 18:49

5hp 19 jest nieco inna od 5hp24 a ośka wiadomo wąłu nie ma wcale. No ale nie potwierdzałem tej informacji na 100% Ja mam przedni przegub wału od 3.3 :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 19:31

Apophis pisze:Ja mam przedni przegub wału od 3.3 :)
ale z tego co sie orientuje to przeguby sa wszedzie te same ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2016, 20:36

To prawda :)

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 22:15

ale jeśli wymienie tylko przedni przegub to wtedy musze oddac cały wał do wyważenia?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 22:17

nie, wał wyważasz tylko jak go rozpołowisz aby podpore wymienić...
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 22 lut 2016, 23:19

martin_rs4, zrobie jutro tak jak mówiłeś żeby podnieść dupe, pózniej podniose przód, a czy np moge zrobić też tak że podniose tylko jeden bok? może wtedy wyszłoby czy to ten prawy wewnętrzny przegub z tyłu.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 23:22

Lepiej podnies caly tyl, bo wtedy tez inaczej sie rozklada naped w dyfrze na torsenie. Kola sie bede krecic jendakowo i jesli to przy dyfru jest to na pewno wyczujesz drgawki. Jesli to bedzie wal to powinno byc nawet slychac ten rezonans.
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 23 lut 2016, 12:26

sam tył podniesiony 3,4bieg gaz i auto skacze jak pojeb... byłem sam i nie mogłem sprawdzić co to w końcu ale jeszcze po południu będe badał z kolegą... :]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 lut 2016, 12:52

no to przynajmniej wiesz już gdzie szukać ;)
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 23 lut 2016, 17:54

zgłupiałem już komletnie <bezradny>
dupa auta poszła w góre, rozpędzamy go na 3,4 i bicie odczuwalne było w środku i dotykając dyfra czuć było wibracje, do tego dyfer jak dla mnie to wyje, później zdjąłem koła i bicie było praktycznie nie odczuwalne w aucie ale na dyfrze dalej było czuć :/ pózniej załozyłem inne koła i znowu biło.
i jeszcze jedno często prawe koło stawało i raz bicie było raz nie... masakra.
Może poleci ktoś jakichs mechaniorów ze świętokrzyskiego najlepiej okolice kielc końskich włoszczowy co by mogli to zdiagnozować? bo tych moich magików mam już dość..

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 lut 2016, 18:17

sprawdz dokładnie obie podpory dyfra, i tuleje na nich, ą z tyłu oraz tą z boku po lewej stronie. Złap za półoski i poszarp w gore i w dól, lewo i prawo zobacz gdzie luz jest największy.

a jak tam wał? czuć jakies drganie na nim?
to nie jest zwykły napęd...to

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 23 lut 2016, 18:50

prawa półoska rusza sie lekko w przegubie i przegub też sie rusza, na wale nie czułem drgań, na skrzyni też nie. z tyłu podpory są ok ta boczna też chyba, gdy sie da gazu to dyfer wykonuje lekki ruch z przodu w góre. martwi mnie to że chyba za bardzo wyje :/

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 lut 2016, 19:09

No to ja bym na Twoim miejscu zaczął od wymiany przgubu i wymienił lub dolał olej do dyfra. Jesli wyje juz faktycznie to raczej wymiana na inny cie czeka. Moze jak oej wymienisz to cos pomoze.
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl