[D2 95 4.2PB/LPG ] Dziwnie dzialajaca kierownica po wymian
[D2 95 4.2PB/LPG ] Dziwnie dzialajaca kierownica po wymian
Witam, mialem problem z maglem bo stukal i ciekna i ze skrecaniem bylo nie pewnie jak i w prowadzeniu okazalo sie ze w tym maglu servo mialem nie podlaczone bo ktos odpia, a w tym co mam teraz mechanik podlaczyl i nie wiem czy tak powinno byc czy cos jest nie tak. Na postoju bardzo lekko sie kreci kierownica ale jak jade okolo 45 km/h to juz ciezej, ze jedna reka ciezko skrecac. Skrecajac tez jest cos dziwnego bo wydaje mi sie ze jak skrecam kierownica moze nie do konca ale powinna wracac do prostych kol, a robi to bardzo slabo albo wgl i musze caly czas krecic. Co moze byc nie tak ? Moze odlaczy ten magiel od serva tak jak stary byl odlaczony ?
Ogólnie rozumiem, że masz magiel z servotronic. Oznacza to, że na postoju będzie się Tobie bardzo lekko kierownica kręciła a wraz z nabieraniem prędkości powinna kiera kręcić się co raz ciężej ale rzecz jasna bez przesady. Miałem magla walniętego tak, że jak się rozgrzał olej w nim to ogólnie ciężko skręcał w lewą stronę. Zatem sprawdź tą przypadłość na zimnym i na ciepłym oleju w maglu, wnioski dopisz i zobaczymy co dalej. Pod czas jazdy te 45, czy 145km/h nie powinno być aż tak ciężko kręcić aby kręcić oburącz.