części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 lut 2016, 20:46

Pixel pisze:Skoro ktoś tego nie robi to może nie bardzo wie jak to zrobić co raczej niezbyt dobrze o nim świadczy. No chyba, że ja się na problematyce tego czujnika Halla nie znam, czego nie można wykluczyć, i on rzeczywiście jest nienaprawialny i niewymienialny <bezradny>
Ale jak pamiętam silniczki robione przez Rafała, a przez ten czas co miałem warsztat w PL robił on dla mnie takich pewnie i z kilkadziesiąt, to było sporo takich z problemem czujnika Halla i jakoś musiał sobie z tym radzić skoro dawał mi takie które tego błędu już nie generowały i w samochodzie pracowały poprawnie :)
_________________

Święta prawda, odwiedziłem Rafała z Babic osobiście w 10 min wymienił mi silniczek na swój regenerowany i po dziś dzień nie mam problemów z hamulcem postojowym.

polecam w 100%

Faktycznie sporo firm tego typu regenruje silniczki ale nie bierze na warsztat silniczków z uszkodzonym czujnikiem halla lub elektronicznie niesprawnym, wiec ich naprawa polega chyba tylko na zastosowaniu nowego paska w przekładni.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 01 maja 2016, 10:11

Może ktoś dać namiar na tego Rafała, tel kontaktowy lub mail ??
Potrzebuje jeden silniczek w moim szrocie ogarnąć :)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 01 maja 2016, 13:04

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 01 maja 2016, 14:42

dzieki :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 maja 2016, 19:07

Panowie walka z recznym powrocila..

tylne klocki implasible signal

tylny prawy zacisk czujnik halla no signal/ comunication

1 Jezeli wymienie zuzyte klocki to to dam rade to zaadaptowac jezeli jest ten czujnik w prawym zacisku uszkodzony?

2 Jezeli wymienie klocki bo MUsze juz wymienic to nie bedzie sie dzialo niewiadomo co przez ten czujnik?

3 Jest mozliwosc ze to przez klocki z prawej strony bardziej zajechane to wyjdzie blad czujnika hall no signal/comuniction??

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 maja 2016, 19:16

1. Raczej na pewno nie
2. Przy komunikącie z tylne ch klocków jest spory zapas bo pojawia się praktycznie połowie klocków(jeśli dobrze pamiętam to 7mm a nowe mają jakieś 14). Ale po zmianie nie powinno się specjalnie nic strasznego dziać. Hamulec normalny będzie działać. Ręczny raczej nie bo nie wiem czy zamknie poprawnie zaciski. Ale można spokojnie ezdzic bez silniczka jakbyś chciał go gdzieś wysłać.
3. Nie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 maja 2016, 19:26

chyba tego zapasu klockow nie mam bo bledu nie moge skasowac tych klockow..

bo normalnie chyba powinien sie skasowac .. chyba

i teraz sie boje zeby mi okladziny nie zerwalo tarczy nie pojechalo a tarcze kupywalem nowe

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 maja 2016, 19:48

Nie skasuj się bo jeżeli sterownik wymierzyć 7mm to błędu juz nie skasujesz. Będzie się cały czas pojawiał.

Ogólnie jest tak. Przód z czujnika a tył jest mierzony za pomocą silnika servo. Jak na początku ustawisz 14mm po założeniu nowych to będzie cały czas mierzył sobie ile dalej się wykręcą silnik servo aż wyjdzie mu z pomiaru 7 lub mniej mm.

Sposobem oszukani tego błędu jest wykonanie adaptacji na odrobinę grubsze klocki. Ale lepiej sobie najpierw zrzucić kolo i zmierzyć ile się ma rzeczywiście bo sterownik nie uwzględnia ubytku tarczy :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 maja 2016, 20:03

dobra czyli podsumowujac :

mam klocki do wymiany

moge jes wymienic przy bledzie silniczkaq?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 maja 2016, 20:09

Jeśli się otworzą to tez się zamkna wiec jaknsienotworza to wymienisz. Ale błąd będzie i najpewniej nienzrobisz adaptacji. Silniczek do naprawy możesz od razu wykręcić i jeździć bez.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 07 maja 2016, 20:13

Ja już kiedyś oszukałem na wymiarach i dojeżdżając do skrzyżowania hamując niezły szum blach usłyszałem dobrze że byłem blisko garażu, ale klocek do blachy zdarty.Miałem już cały zestaw nowy przygotowany ale szum był mega...
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 maja 2016, 20:47

spoko dzieki chlopaki za pomoc musze szukac moze tu cos ogarne

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 maja 2016, 18:52

sikniczek przyszedł, założyłem i wszystko działą jak powinno.
Problem był jedynie z usunięciem błędu kończących się klocków z tyłu ale odłączyłem aku na parę minut, podłączyłem i bład dało się skasować normalnie.

Razem z silniczkiem dostałem instrukcję montażu oraz piseemną roczną gwarancję.

Polecam Pana Rafała :)

Conrad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 11 lip 2014, 17:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Conrad » 07 cze 2016, 10:17

Ja pare dni temu tez wyslalem silniczek do Pana Rafa wrocil zregenerowany, zamontowalem i wszystko dziala jak nalezy wiec polecam:)

Pixel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: Pixel » 07 cze 2016, 18:46

Ja silniczek kupiłem nowy, a sam zacisk rozebrałem na części pierwsze, zregenerowałem i wszystko wyczyściłem. Jeśli wymieniacie silniczki to zastanówcie się czasem dlaczego stare nie działają..w moim zacisku śruba kręciła się bardzo ciężko, wszystko było zaoksydowane. PO wyczyszczeniu i regeneracji śruba kręci się ręką, więc silniczek nie ma prawa sie spalić.
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl