A8 D3 4.0TDI
A8 D3 4.0TDI
Witam musze sie pochwalić miałem wystawiać na sprzedaż swoją 8-ke ale zadecydowalismy z zoną że ja zostawie a zarazem naprawie .....
Na dzień dobry rozrza do wymiany ....
Wiec zadzwoniłem umuwiłem sie z warsztatem ok wymienia zrobią .... ale podczas przeglądu wyskoczyło jescze mase innych zeczy:
*Rozrzad tak jak pisałem
*Sprzegło hydrokinetyczne czy jakoś tam
*Klapy kolektora
*Wtryski bo 2 i 4 wg nie chodzą
*Pompa Wody
*Koła Zębate ,uszczelniacze
*Koło Zamachowe ponieważ jest wytarte rozrusznik do regeneracji
* Acha no i jeszcze drążek kierowniczy ;-)
Wiec miał byc wymieniany tylko rozrzad a tu lista sie strasznie powiekszyła ... ale zadecydowałem ze zrobie to wszystko skoro i tak silnik i skrzynie bd miał wyrzuconą z samochodu myśle ze bd miał spokój na dłuzszy czas ;-)
Ale cena tego wszystkiego tez mnie maksymalnie dobiła ale jezeli juz zostawiam dla siebie ten samochód to chce mieć wzystko sprawne w Wtorek(01.03.2016) zabieraja sie za moje auto ... zoabczymy jaki bd finisz i co po drodze wyskoczy
Na dzień dobry rozrza do wymiany ....
Wiec zadzwoniłem umuwiłem sie z warsztatem ok wymienia zrobią .... ale podczas przeglądu wyskoczyło jescze mase innych zeczy:
*Rozrzad tak jak pisałem
*Sprzegło hydrokinetyczne czy jakoś tam
*Klapy kolektora
*Wtryski bo 2 i 4 wg nie chodzą
*Pompa Wody
*Koła Zębate ,uszczelniacze
*Koło Zamachowe ponieważ jest wytarte rozrusznik do regeneracji
* Acha no i jeszcze drążek kierowniczy ;-)
Wiec miał byc wymieniany tylko rozrzad a tu lista sie strasznie powiekszyła ... ale zadecydowałem ze zrobie to wszystko skoro i tak silnik i skrzynie bd miał wyrzuconą z samochodu myśle ze bd miał spokój na dłuzszy czas ;-)
Ale cena tego wszystkiego tez mnie maksymalnie dobiła ale jezeli juz zostawiam dla siebie ten samochód to chce mieć wzystko sprawne w Wtorek(01.03.2016) zabieraja sie za moje auto ... zoabczymy jaki bd finisz i co po drodze wyskoczy
Ciekawi mnie koszt... Czemu napisałeś osobno koło zębate? Przy rozrządzie wszystkie powinno się wymienić razem z rozrządem. Jeśli wymieniasz pompę wody to polecam wymienić przy okazji też te sześciokąty napędzające ją na troszkę dłuższe (ja dopasowałem z klucza o tej samej twardości o 3mm dłuższy, bo właśnie jego długość jest powodem padania pompy/wycierania się gniazda w pompie wody).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dobrze radzę, wymień razem z rozrządem komplet kół zębatych. Koszt w porównaniu do tego co już napisałeś kolego będzie niewielki.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie no to coś nie tak za te koła... Pamiętam, że kolega z forum mi wyceniał komplet z kołami to 3500 za części kompletny rozrząd. Kolega michałwruszak.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Może strzelać ale w 10 się nie zmieścił na pewno okolo 15?
Może sprzedać się nie opłaci juz ale auto znowu na lata. Tylko olej zmieniać z filtrami i latać...
Może sprzedać się nie opłaci juz ale auto znowu na lata. Tylko olej zmieniać z filtrami i latać...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
tak samo sprawa ma sie ze sprzegłem (konverterem) nic mi sie nie dzialo ze skrzynia nigdy nie szarpala nie zrywala biegi płynnie wcodziły a tu nagle ze trzeba sprzegło wymienić.... czasami tylko ale to naprawde czasami raz na miesiąc zdazyło sie przy ostrej jezdzie przy redukcji skrzynia miala taki "swist" przy redukcji kick downem ale to naprawde sporadycznie oni twierdza ze delikatnie zaczynaja obroty juz falowac ... i ze trzeba to zrobić .... miejmy nadzieje ze prawde mówią
[ Dodano: 2016-02-28, 09:06 ]
no cena około 15 jest teraz ale to wiesz zawsze cos wyskoczy zona juz mi głowe pierze ze ona myślala ze to nie bd tle kosztowac dlatego sie zgodzila zeby zostawic to auto a tu koszta z dnia na dzien coraz wieksze;/ masakra
[ Dodano: 2016-02-28, 09:09 ]
poprzednik tak zaniedbal to auto ze masakra pod względem mechanicznym.... a miało byc tak pieknie jak ja sprzedawal servisowana na bieząco i wg jasne ona koło servisu to nawet nie przejezdzala... teraz dopiero odzyje ten motor jak ja porobie wszystko..
[ Dodano: 2016-02-28, 09:06 ]
no cena około 15 jest teraz ale to wiesz zawsze cos wyskoczy zona juz mi głowe pierze ze ona myślala ze to nie bd tle kosztowac dlatego sie zgodzila zeby zostawic to auto a tu koszta z dnia na dzien coraz wieksze;/ masakra
[ Dodano: 2016-02-28, 09:09 ]
poprzednik tak zaniedbal to auto ze masakra pod względem mechanicznym.... a miało byc tak pieknie jak ja sprzedawal servisowana na bieząco i wg jasne ona koło servisu to nawet nie przejezdzala... teraz dopiero odzyje ten motor jak ja porobie wszystko..
są jeszcze w PL normalne, fachowe serwisy, które porządnie i uczciwie robią robotę.... (i nie mam na myśli ASO tak dla jasności)aro51 pisze:No to jak wszędzie, albo tania robota , albo Twoje części. Naturalnie też nikt nie da Ci wtedy gwarancji bo powie , że Twoje części się popsuły.
[ Dodano: 2016-02-28, 10:19 ]
zmień serwis! I to jak najszybciej!!!!!tak samo sprawa ma sie ze sprzegłem (konverterem) nic mi sie nie dzialo ze skrzynia nigdy nie szarpala nie zrywala biegi płynnie wcodziły a tu nagle ze trzeba sprzegło wymienić.... czasami tylko ale to naprawde czasami raz na miesiąc zdazyło sie przy ostrej jezdzie przy redukcji skrzynia miala taki "swist" przy redukcji kick downem ale to naprawde sporadycznie oni twierdza ze delikatnie zaczynaja obroty juz falowac ... i ze trzeba to zrobić .... miejmy nadzieje ze prawde mówią
własnie wiesz no chodzi mi o tą skrzynie jak bym coś zauważył albo cos to mogł bym stwierdzic ze np konverter jest do roboty a tu nic sie nigdy nie dzialo i nagle mi mówia ze jak juz bd mieli skrzynie wyciągnietą to pasowało by zmienic konverter bo delikatnie faluja jej obroty ja nigdy tego nie zauwazyłem sam niewiem co mam o tym myslec .... ;/ a druga sprawa jest taka ze mnie niema w PL i nawet niemam jak tego sprawdzićzeby mi pokazali o co im chodzi dokładnie zanim ja rozbierą
Można zapytać o przebieg? Konwertera to się tak po prostu nie diagnozuje na oko... co zrobili aby go zdiagnozować? Mój jeszcze ori konwerter ma 400tys na koncie. Pewnie sztuka sztuce nie równa ale daje to jakiś pogląd. To nie są groszowe sprawy aby tak przy okazji sobie zrobić. Za nowy pewnie ze 3k wyłożyć trzeba. Też bym nie wymieniał tak jeśli sam nic nie zauważyłeś.
Na Twoim miejscu zamiast tej operacji zrobiłbym wymiany oleju i filtrów w skrzyni i mostach.
Na Twoim miejscu zamiast tej operacji zrobiłbym wymiany oleju i filtrów w skrzyni i mostach.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG