Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] Brak mocy prośba o analizę logów

ernesto

Post autor: ernesto » 26 lut 2016, 12:36

karol208 pisze:Czy króciec w tym kolanku gumowym za przepływką nie ma dziury?
bakusqadpl pisze:I dlatego mogę mieć tak zniżony przepływ powietrza nawet jak przepływka nowa?
Oczywiście,że tak.
Silnik polknac swoje musi na 100% nie mniej nie więcej.
Te 100% musi przejść przez przeływke, jesli tego nie robi i ciągnie bokiem dodatkowe powietrze to Ecu głupieje.
Widzi zanizona wartość powietrza wiec zmiejsza dafkowanie benzyny.
On z kolei dokłada sobie powietrze bokiem.
Lambda wykrywa ze cos jest nie tak i tak w koło.
Zaslep ten otwór i zrób test dynamiczny przepływki jeszcse raz

bakusqadpl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 kwie 2014, 23:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bakusqadpl » 26 lut 2016, 12:38

Rura zrzucona razem z obudowami ale fakt przy teście z waginą ją nie było. Jednak z nią i bez niej te same objawy muł do 2tys potem szarpnięcie jakby dostał +50 kucy przez chwilę, potem zaś muł a jak złapie 4.7tys to wgniata w fotel do konca. Poza tym oczywiście ESP przy 2-3tys wali kaganiec.
A co do ESP to z nim też problem ale to całkiem inna sprawa, więc to umieszczę w osobnym dziale.

Gość

Post autor: Gość » 26 lut 2016, 12:45

Ty masz automata więc trudno mi powiedziec czy stery sa dobrze zestrojone a to tez ma duzo do siebie.

U mnie jest tak że mam nie tyle po obrotach co po procencie wcisnięcia pedału gazu.

Brak rury powoduje że wdycha ciepłe powietrze i to nieco zamuli też.

bakusqadpl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 kwie 2014, 23:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bakusqadpl » 26 lut 2016, 13:25

Zgadzam się zamulić może bo dostaje ciepłe powietrze, ale przez nie założoną kierownicę powietrza raczej nie powinien przepływomierz widzieć mniejszej ilości i to aż o tyle!
Piszę jeszcze raz bo chyba się nie zrozumieliśmy od przepływomierza aż do przepustnicy wszystko jest szczelne brak jakiej kolwiek dziurki czy nie dociągnietej opaski. Podcisnienia wszystkie zmienione. I gruchy chowają się od razu po odpaleniu chodzą płynnie więc podcisnieniami lewizny nie lapie

Gość

Post autor: Gość » 26 lut 2016, 13:28

Czy ty jestes pewien że auto od 3 lat u ciebie i na poczatku smigało dobrze? Robiłes logi,sprawdzałes to?

bakusqadpl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 kwie 2014, 23:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bakusqadpl » 26 lut 2016, 14:11

Maciek robiłem kiedyś logi przepływki i fazatorów ale to jak już kiepsko chodziła i wyszło że 1 napinacz zmarł i to był priorytet do naprawy. Przepływomierz też kiepsko wyszedł więc kupiłem nowy po numerze starego ale dalej kiepsko. Logów na początku nie robiłem bo nawet nie miałem vaga, kupiłem za późno

Gość

Post autor: Gość » 26 lut 2016, 15:53

No więc nie możemy wykluczyc niczego-tego że od poczatku było cos nie tak. nawet jesli na silniku nie masz żadnych oznaczeń nie wiemy pa pewno czy to AQF czy AQG czy co jeszcze <bezradny>

Owszem idzie sprawdzić z czego sie składa silnik ale co do problemów to kolego masz chyba chorobe poswapową w aucie <hmm>

bakusqadpl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 kwie 2014, 23:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bakusqadpl » 26 lut 2016, 16:28

Właśnie i muszę jakoś wyleczyć tę chorobę. I dojść do tego jaki to silnik siedzi u mnie? nastawnik miał numer 077 109 088 E

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 lut 2016, 13:40

Słuchaj, najpierw musisz ogarnac elektronike silnika. Te wszystkie bledy ktore zdekodowałeś są absolutnie kluczowymi bledami ktore moga powodowac wlasnie utrate mocy. Sprobuj te bledy skasowac i zobaczyc ktore wroca. Sondy na razie olej (czyli bledy za bogatej czy za ubogiej mieszanki na poszczegolnych cylindrach, bo one na razie tak czy siak zostaną) ale akurat czujnik polozenia wału i czujnik fazatora musisz ogarnac zeby dzialaly oba sprawnie. Bez tego ciezko stawiac jakas dalsza diagnoze.

Co do ESP to wcale sie nie dziwie ze moze byc problem. Masz poliftowy motor, który w zasadzie cały smiga po CANie w starej budzie w której poprzednio siedział silnik AKG lub AKH (czyli jeden i drugi na pedale gazu na linkę i w pełnym analogowym sterowaniem). Po swapie zgrac nowy motor z ESP to jednak trzeba się troche postarac.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 27 lut 2016, 13:42

Bugalon pisze:Po swapie zgrac nowy motor z ESP to jednak trzeba się troche postarac.
najprościej zapodać ster ABS ESP z Lifta

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 lut 2016, 00:59

Przepływka do wymiany - prawidłowa po numerach będzie 077133471G... lub 077133471GX co oznacza, że była regenerowana.
numer Bosch 0280218015

Najpierw zmień przepływkę, potem skasuj wszystkie błędy w sterowniku silnika i potem na jazdę testową.

Przy takich wskazaniach przepływki kontrolka ABS/ESP to nic nadzwyczajnego.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bakusqadpl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 kwie 2014, 23:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bakusqadpl » 28 lut 2016, 21:08

Oddałem przepływkę na reklamację i może mi wymienią, założyłem doraźnie starą.
Skasowałem błędy i zrobiłem ponownie logi ale tylko statycznie przepływka max 148g wypluła.
A nastawniki nawet nie drgneły. Tylko dlaczego czy podczas testu statycznego nie powinny czasem też normalnie pracowac? Czy zmieniają fazy tylko podczas jazdy?

http://vaglog.pl/log_252408.html

http://vaglog.pl/log_252409.html

Jak narazie brak błędów. Zakręciłem podtlenek i odłączyłem aku. jutro paśmigam na samej benzynce i zdam relację jakie błędy wywaliło.
Przepływka do wymiany - prawidłowa po numerach będzie 077133471G... lub 077133471GX co oznacza, że była regenerowana.
numer Bosch 0280218015
Foss a czy do AQF nie idzie przepływka BOSCH 0986280207?

Błędy jakie odczytałem przed skasowaniem

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4D0 907 558 H
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0003
Software Coding: 05753
Work Shop Code: WSC 60925
Additional Info: WAUZZZ4DZWN002882 AUZ7Z0X1069400
7 Faults Found:
17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction
P1519 - 35-10 - - - Intermittent
17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent

Co o tym powiecie? Kupowac nowe czujniki czy raczej to nie ich wina?

Gość

Post autor: Gość » 28 lut 2016, 21:12

Ani przepływki ani nastawników nie sprawdza sie statycznie-straciłes czas.

bakusqadpl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 kwie 2014, 23:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bakusqadpl » 28 lut 2016, 21:34

najprościej zapodać ster ABS ESP z Lifta
Mój sterownik ma nr. 4D0907389E czyli już z wersji FL jak się dobrze orientuję


Aha sprawdzałem jeszcze Odisem i wypluł błąd

16706 P0322 Czujnik prędkości obrotowej silnika Brak sygnału
035


czy to czujnik wału?

Gość

Post autor: Gość » 28 lut 2016, 22:32

Brak sygnału na G28=brakiem zapłonu silnika <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl