Oddałem przepływkę na reklamację i może mi wymienią, założyłem doraźnie starą.
Skasowałem błędy i zrobiłem ponownie logi ale tylko statycznie przepływka max 148g wypluła.
A nastawniki nawet nie drgneły. Tylko dlaczego czy podczas testu statycznego nie powinny czasem też normalnie pracowac? Czy zmieniają fazy tylko podczas jazdy?
http://vaglog.pl/log_252408.html
http://vaglog.pl/log_252409.html
Jak narazie brak błędów. Zakręciłem podtlenek i odłączyłem aku. jutro paśmigam na samej benzynce i zdam relację jakie błędy wywaliło.
Przepływka do wymiany - prawidłowa po numerach będzie 077133471G... lub 077133471GX co oznacza, że była regenerowana.
numer Bosch 0280218015
Foss a czy do AQF nie idzie przepływka BOSCH 0986280207?
Błędy jakie odczytałem przed skasowaniem
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 558 H
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0003
Software Coding: 05753
Work Shop Code: WSC 60925
Additional Info: WAUZZZ4DZWN002882 AUZ7Z0X1069400
7 Faults Found:
17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction
P1519 - 35-10 - - - Intermittent
17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
Co o tym powiecie? Kupowac nowe czujniki czy raczej to nie ich wina?