części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL] felgi 19" Jakie dopuszczalne ET i szerokość?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 13 gru 2015, 23:28

mkbewe pisze:
123mielony pisze:W oryginale jest jeden rozstaw.
cenna informacja :) ze słoneczkami jest tak samo ?
Ja osobiście nie spotkałem ory.felg z dwoma rozstawami śrub.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 14 gru 2015, 07:47

Moje eks ori : Obrazek

Innych słoneczek w ori nie powinno być .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 14 gru 2015, 10:45

dziękuje Panowie :) to juz wiadomo skad ta różnica w cenie słoneczek jak przeglądam ogłoszenia czasem

st@rost
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 271
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: st@rost » 14 gru 2015, 13:21

A propos.

Czy ktos moze zna dopuszczalne rozmiary (mam dojazdowa 19") dla dojazdowek? ET etc? Nie wiem czy bedzie pasowac, dostalem od kolegi.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 gru 2015, 20:05

jeżeli masz dojazdowe koło to możesz powiesić w garażu dla ozdoby ..

D3 jest za ciężka na dojazdówkę

jezeli dostałeś zapas to przymierz poprostu do auta tylko:

PRZEŁĄCZ W TRYB PODNOŚNIKA!! zanim poniesiesz!
ja zawsze pilnuje tego jak zmieniaja mi opony czy naprawiaja

pilnuj tego

Inaczej narobisz sobie bałaganu przy aucie ze względu na zawieszenie

Dojazd to tylko pełnowymiarowy albo spray

Jezeli chodzi o et to podał powyżej Pioter et 45

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 gru 2015, 20:48

dracus6662 pisze:jeżeli masz dojazdowe koło to możesz powiesić w garażu dla ozdoby ..

D3 jest za ciężka na dojazdówkę
Nie byłbym taki na 100% pewny :)

Wprawdzie w D3 na klapce wlewu paliwa dojazdówki nie mam ale na mojej pierwszej D2 miałem rozpisane razem z dojazdówką - proszę:

Obrazek

A teraz co do wagi...
moje obecne A8D3 w papierach jest jakieś 50kg lżejsze niż moje exA8D2 więc to raczej nie jest kwestia wagi auta <faktycznie>

Poszukajcie w instrukcji obsługi, jest szansa że tam będzie to opisane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 18 gru 2015, 22:49

zna ktoś ten model felg ? to jakiś chińczyk dziad czy pojeździłbym na tym trochę ?

http://olx.pl/oferta/sprzedam-felgi-alu ... 31c1b15ab8

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 19 gru 2015, 05:44

wygląda na niemiecki felunek .. zanlazłem na szybko tylko katalog z tymi felgami do bmw

http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=2420

Damian a może róznica jest w zawieszeniu chyba sie troche rózni od d2 <bezradny>

dodatkowo jezeli na pokladzie masz czujniki cisnienia ,, ciekawe co powiedziałby komputer na kolo w bagazu ;)

Ja przeszukałem instrukcje , nie znalazlem nic na temat dojazdówki nie pelnowymiarowej .. no chyba ze moze zle przetlumaczona ale stawiam ze nic tam o tym nie ma , jest tylko o łatce w sprayu...

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 19 gru 2015, 06:34

Ostatnie pytanie
19"5x112 et35 8.5j czy takie coś będzie ok czy lepsze z et 45??
Otwór centrujacy 57.1?
Do D3 oczywiście.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 gru 2015, 23:27

dracus6662 pisze:Damian a może róznica jest w zawieszeniu chyba sie troche rózni od d2 <bezradny>
Oczywiście, że jest różnica - pneumatyka.
Poza tym "drobnym" szczegółem to konstrukcyjnie podobne :)
Ale nie wymądrzam się o D3 i dojazdówce bo nie wiem i nie sprawdzałem - z D2 byłem natomiast pewien, że dojazdówka była bo kiedyś chciałem kupić i spisywałem z wlepki rozmiary :)
dracus6662 pisze:dodatkowo jezeli na pokladzie masz czujniki cisnienia ,, ciekawe co powiedziałby komputer na kolo w bagazu ;)
Nic złego się nie wydarzy.
Mam u siebie kontrolę ciśnienia w oponach i w letnim komplecie nowe czujniki.
Jeżdżę bez koła zapasowego i system nic nie krzyczy, po prostu nie widzi tego koła ale nie robi z tego żadnego problemu :)
dracus6662 pisze:Ja przeszukałem instrukcje , nie znalazlem nic na temat dojazdówki nie pelnowymiarowej .. no chyba ze moze zle przetlumaczona ale stawiam ze nic tam o tym nie ma , jest tylko o łatce w sprayu...
Tego nie wiem, nie zaglądałem do tej instrukcji dawno a na razie nie ma mnie w domu wię sprawdzić nie mam jak.
mkbewe pisze:19"5x112 et35 8.5j czy takie coś będzie ok czy lepsze z et 45??
Im mniejsze ET tym bardziej koło wychodzi na zewnątrz.
Dla przykładu dodam jeszcze - fabryczne 20" Multispoke o szerokości 8,5" ma ET45 i jak to fabrycznie wychodzi to pewnie wiesz... koło schowane w nadkolu :)
ET35 to 10mm bardziej na zewnątrz niż ET45
mkbewe pisze:Otwór centrujacy 57.1?
57.1 było by najlepiej - wtedy zakładasz bez niczego.
Ale może być też większy otwór w feldze - wtedy trzeba zastosować pierścienie centrujące i też będzie wszystko ok.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 20 gru 2015, 10:34

FOSS pisze:mniejsze ET tym bardziej koło wychodzi na zewnątrz.
Dla przykładu dodam jeszcze - fabryczne 20" Multispoke o szerokości 8,5" ma ET45 i jak to fabrycznie wychodzi to pewnie wiesz... koło schowane w nadkolu
ET35 to 10mm bardziej na zewnątrz niż ET45
o to mi chodziło. Dziękuję.
FOSS pisze: u siebie kontrolę ciśnienia w oponach i w letnim komplecie nowe czujniki.
Jeżdżę bez koła zapasowego i system nic nie krzyczy, po prostu nie widzi tego koła ale nie robi z tego żadnego problemu
czujniki gdzie kupowałes? Bo jak patrzyłem po necie to same czujniki 1k zł...

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 20 gru 2015, 13:26

jeszcze takowe pytanie mam w sprawie dystansów ....

Czy dystanse pasujace idealnie na felge oraz na piaste a majace wieksze prześwity na szpilki czyli większe przeloty .... otwory przelotowe na szpilki ...

Czy nie bedą powodowały bicia kół???????????????????

Kolega sie ze mna w pracy sprzeczał i w końcu zwątpiłem <bezradny>

według mnie jezeli otwory przelotowe na szpilki sa nadwymiarowe czyli wieksze według mnie nastapi przesuniecie dystansu i bicie drżenie kół przenoszace sie na kierownice

Jestem w błędzie ??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 gru 2015, 00:34

mkbewe pisze:czujniki gdzie kupowałes? Bo jak patrzyłem po necie to same czujniki 1k zł...
Czujniki kupiłem prze Allegro, komplet 5szt.
Ceny wołałbym nie pamiętać :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 29 lut 2016, 05:58

Panowie wracajac do podstaw to :

Mam 2 ET na feldze :

1. NA kołnierzu ET 35

2. NA ramieniu felgi ET 42

Czy jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić które et jest od czego <bezradny>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 lut 2016, 07:15

dracus6662 pisze:Panowie wracajac do podstaw to :

Mam 2 ET na feldze : (...)

Czy jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić które et jest od czego <bezradny>
Generalnie nie ma czegoś takiego.
Parametr ET to "odsadzenie" felgi i jest tylko jeden dla danej felgi.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl