A8 D3 4.0TDI
W sumie jedyne co mogłoby mnie skłonić do zmiany na 4.2 Pb to dźwięk i raczej nic więcej
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
to nie kwestia wiaryraftor pisze:specjalnie dla Ciebie niedowiarku
taaa...miałem ostatnio oglądać takie rodzynki za 35-40k.........może to kwestia definicji "przyzwoite"raftor pisze:Bez paniki za 40tyś juz mozna kupic przyzwoite D3 przedliftowe z LPG
aaaa zapomniałem Ty masz wiedzę i takie rodzynki wynajdujesz
V8 TDI do miasta jest złe ale już V8 MPI jest do miasta idealne LOLraftor pisze:Wg. mnie duże silniki TDi tylko na autostrady do miasta to jest nieporozumienie, grzeja sie długo w zime, a w lato raz przyłożysz na gaz i musisz chłodzić turbiny " ew mozna założyć opóźnienie gaszenia zapłonu"
nie grzeje się jak jest sprawny i ma sprawny dogrzewacz...niestety duża część V8TDI przez niesprawny dogrzewacz potrzebuje duuuużo czasu by osiągnąć odpowiednią temperaturę
po trasie czy budowaniu jak silnik pochodzi na wolnych obrotach 60s to faktycznie ogromny minus
to co posiadasz (4.2MPI) jest najlepsze więc nie zmieniaj <jezyk>raftor pisze:4.2TDi bo byłem pod wrażeniem kopa jakiego ma, ale wizja rwania silnika przy awari np. czujnika ciśnienia turbo mnie odrzuca. Dźwiek również na plus dla benzyny
Swoją drogą każde zadbane A8 lub droższe wózki po mieście jest nieporozumieniem , zawsze gdy parkuje na ,,ciasnym'' parkingu swojego łosia to mam ciągle obawy czy jakiś frajer zaraz nie pier*** drzwiami o moją ósemkę itp przypadki ... A do tego te ciągłe dyskusje prawie na każdym temacie dotyczące gnojówki a kuchenki gazowej robią się już na prawdę żałosne i smutne po co to wałkować i zaśmiecać większość tematów , każdy świadomy posiadacz auta ma swój światopogląd na temat swojej jednostki .
No tak raczej kwestia odmiennego zdania dla zasady cóż taki naród, zero konkretów tylko same pierdy.panton pisze:to nie kwestia wiary
Boli Cie fakt że 4.0Tdi jest wolniejsze niż 4.2 Mpi, bo ja nic nie staram się udowodnić po prostu stwierdzam fakty
zejdz na ziemie i mi pokaż D3 z przedlifta za 50 tys i kto za tyle kupi stare audi z 2003r ? bo chyba na tyle wyceniasz zadbane D3 preFl ? nie jeden juz kupił na tym forum a8 za 35 tyś i jeździ bez problemu, nie jeden tez kupił D3 za 4Xtyś za preFl i juz po miesiącu robił remont polowy auta, uprzedni przed zakupem jadąc ze sztabem mechaników na oględziny, więc jesli dla Ciebie głównym wyznacznikiem stanu auta jest kwota na aukcji to gratulacjetaaa...miałem ostatnio oglądać takie rodzynki za 35-40k.........może to kwestia definicji "przyzwoite"
aaaa zapomniałem Ty masz wiedzę i takie rodzynki wynajdujesz
jak zwykle dodajesz swoje interpretacje zachowujesz sie jak złośliwy gimnazjalista, nigdzie nie napisałem "idealny" ale niewątpliwie MPi jest zdecydowanie lepszy na miastopanton pisze:V8 TDI do miasta jest złe ale już V8 MPI jest do miasta idealne LOL
własnie tak dla mnie to ogromny minus, bo często gdzieś gonie i nie mam czasu na takie pierdoły, ale może Ty jesteś juz emerytem wojskowym i stać Cie czasowo na patrzenie jak turbiny stygną 10 razy dziennie.panton pisze:po trasie czy budowaniu jak silnik pochodzi na wolnych obrotach 60s to faktycznie ogromny minus
i tak właśnie zrobiępanton pisze:to co posiadasz (4.2MPI) jest najlepsze więc nie zmieniaj <jezyk>
Tak gwoli ścisłości turbin po jeździe nudnej miejskiej sie nie chłodzi bo po co jak chwile wczesniej stałes na światłach? Turbinki się chłodzi np po zjechaniu na parking przy autostradzie. A jak po 200km ostrej jazdy autostradą przejedziemy się 5km po miescie i staniemy na 3 światłach to nic chłodzić też nie musimy
I prosze skończcie durny temat typu "moje lepsze bo moje"
I prosze skończcie durny temat typu "moje lepsze bo moje"
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 21:20 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ja kupiłem PB+LPG z dwóch powodów:drago_o pisze:W sumie jedyne co mogłoby mnie skłonić do zmiany na 4.2 Pb to dźwięk i raczej nic więcej
- przy autkach sam robię wszelkie naprawy, a na dieslach się w ogóle nie znam i trochę się boję turbin wtryskiwaczy itd...
- czysta ekonomia moje 4,2 mpi po mieście pali około 17-19 LPG to daje około 29,- a TDI nie wiem ile pali, ale pewnie 13L to daje 45,- robię miesięcznie około 3tys.
A argumenty że 4.2 TDI jest 0 0.4 s. szybsze do setki mnie przekonują, i jeszcze jedno w TDI jest chyba troszkę głośniej w kabinie i może dlatego sie wydaje że 4.0 TDI zbiera się dużo lepiej niż MPI
raftor, ale po co te emocje? na miasto najlepsza jest hybryda a nie V8
co do zakupu D3 to stare audi z 2003 za 50k nie znajdziesz ale znajdziesz za 40k auto w takim stanie, że tylko wlewać LPG i do przodu... (już napisałem - marzenia się spełniają.... 6 w totka też ludzie trafiają....) Ostatnio miałem okazję zobaczyć takie D3 z lat 2003-2004 w kasie 35-40k i tam nie wiem czy 10k wystarczyłoby na ogarnięcie auta
nalot 300-350kkm i więcej.....i stan opłakany
Ale OK masz rację bo nie widzę sensu grzania tego wątku.
[ Dodano: 2016-02-29, 22:14 ]
[ Dodano: 2016-02-29, 22:16 ]
co do zakupu D3 to stare audi z 2003 za 50k nie znajdziesz ale znajdziesz za 40k auto w takim stanie, że tylko wlewać LPG i do przodu... (już napisałem - marzenia się spełniają.... 6 w totka też ludzie trafiają....) Ostatnio miałem okazję zobaczyć takie D3 z lat 2003-2004 w kasie 35-40k i tam nie wiem czy 10k wystarczyłoby na ogarnięcie auta
nalot 300-350kkm i więcej.....i stan opłakany
Ale OK masz rację bo nie widzę sensu grzania tego wątku.
[ Dodano: 2016-02-29, 22:14 ]
Oooo i chociaż człowiek nie chce to musi się zgodzić. Cała prawda....Apophis pisze:Tak gwoli ścisłości turbin po jeździe nudnej miejskiej sie nie chłodzi bo po co jak chwile wczesniej stałes na światłach? Turbinki się chłodzi np po zjechaniu na parking przy autostradzie. A jak po 200km ostrej jazdy autostradą przejedziemy się 5km po miescie i staniemy na 3 światłach to nic chłodzić też nie musimy
[ Dodano: 2016-02-29, 22:16 ]
nie siedziałeś w aucie z tym silnikiem a już o przejechaniu się i zobaczeniu tej różnicy w przyśpieszaniu lub poziomie hałasu nawet nie wspominamA argumenty że 4.2 TDI jest 0 0.4 s. szybsze do setki mnie przekonują, i jeszcze jedno w TDI jest chyba troszkę głośniej w kabinie i może dlatego sie wydaje że 4.0 TDI zbiera się dużo lepiej niż MPI
Więc tak samochód rozebrany na częsci pierwsze;p
*Koło Zamachowe Zamówione/Już Przyszło Nowe z Salonu Audi ... na starym niestety miałem pourywane zęby i niestety z jednej strony byly juz tak wyslizgane i cienkie ze postanowiłem to zrobić od razu
*Rozrząd montują .... musiałem dokupić Ślizgi potocznie Łyżwy bo niestety nie sprzedali mi tego w zestawie niewiem dlaczego a jak pytałem o nie to powiedzieli ze można montować stare .... ale kupiłem nowe koszt 340zł 3 sztuki ..
*Konverter (Sprzęgło) juz przyszlo nowe (regenerowane) + Olej + Filter do skrzyni
*Rozrusznik niestety tez poszedł do regeneracji
*olej do silnika nowy 5w30 LL na + filtr
*Nowy drążek też kupiony jescze trzeba go wymienić...
*Acha i nowe koła zębate kupione koszt niestety 1500zł mniej więcej
Także prace ida caly czas do przodu w nast. Tyg amochód ma być oddany ja niestety dopiero go zoabcze po 23 bo przebywam za granicą ...
*Koło Zamachowe Zamówione/Już Przyszło Nowe z Salonu Audi ... na starym niestety miałem pourywane zęby i niestety z jednej strony byly juz tak wyslizgane i cienkie ze postanowiłem to zrobić od razu
*Rozrząd montują .... musiałem dokupić Ślizgi potocznie Łyżwy bo niestety nie sprzedali mi tego w zestawie niewiem dlaczego a jak pytałem o nie to powiedzieli ze można montować stare .... ale kupiłem nowe koszt 340zł 3 sztuki ..
*Konverter (Sprzęgło) juz przyszlo nowe (regenerowane) + Olej + Filter do skrzyni
*Rozrusznik niestety tez poszedł do regeneracji
*olej do silnika nowy 5w30 LL na + filtr
*Nowy drążek też kupiony jescze trzeba go wymienić...
*Acha i nowe koła zębate kupione koszt niestety 1500zł mniej więcej
Także prace ida caly czas do przodu w nast. Tyg amochód ma być oddany ja niestety dopiero go zoabcze po 23 bo przebywam za granicą ...
Driv33r pisze:Więc tak samochód rozebrany na częsci pierwsze;p
*Koło Zamachowe Zamówione/Już Przyszło Nowe z Salonu Audi ... na starym niestety miałem pourywane zęby i niestety z jednej strony byly juz tak wyslizgane i cienkie ze postanowiłem to zrobić od razu
*Rozrząd montują .... musiałem dokupić Ślizgi potocznie Łyżwy bo niestety nie sprzedali mi tego w zestawie niewiem dlaczego a jak pytałem o nie to powiedzieli ze można montować stare .... ale kupiłem nowe koszt 340zł 3 sztuki ..
*Konverter (Sprzęgło) juz przyszlo nowe (regenerowane) + Olej + Filter do skrzyni
*Rozrusznik niestety tez poszedł do regeneracji
*olej do silnika nowy 5w30 LL na + filtr
*Nowy drążek też kupiony jescze trzeba go wymienić...
*Acha i nowe koła zębate kupione koszt niestety 1500zł mniej więcej
Także prace ida caly czas do przodu w nast. Tyg amochód ma być oddany ja niestety dopiero go zoabcze po 23 bo przebywam za granicą ...
Acha i bym zapomniał Klapy Kolektora Zostały zdemontowane i wysłane do Firmy w okolice Rzeszowa(woj. podkarpackie) na Regeneracje prawdopodbnie przyszło juz wszystko bo wszystkie częsci powysyłane zotały w poniedziałek 07.03.2016 takze w tym tyg rozpoczną sie prace montazowe i mam nadzieje ze pod koniec tyg lub wczesniej autko bd do odbioru .... Sprawne w 100%
Tak, o klapy mi chodziło. Tylko czemu to takie drogie jest. Właściwie to pierdoła przecież. A ktoś się orientuje jak wygląda sprawa całkowitego ich wycięcia? To raczej tańsze rozwiązanie, tylko jak później się silnik sprawuje? Są firmy które to robią i chwalę się skutecznością swoich "napraw", ale jak to wygląda w rzeczywistości? Czy ktoś to przerabiał w swoim silniku 4.0-4.2TDi?