Taaak ale jak pisali o V2 to mi sie ubzdurało że to o główne chodzi co z resztą napisałem w pościeFOSS pisze:"Ziemia do Dave'a..."
Pragnę zauważyć, że kompletnie o czymś innym mowa....
My tu piszemy o grzałkach elektrycznych sterowanych elektroniką - tego żadnym octem się nie traktuje... ani nowych, ani używanych
[D3 ALL ] Klimatyzacja wariuje, błędne temp w trybie Auto
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Sorki, że tak późno ale poszło na maila
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ale w jakiś prosty sposób czy jest rzeźba?...orkaskawina pisze:FOSS pisze:Powiem więcej.... pozbyć się tego czegoś nie jest łatwo
a dziś na naszym krakowskim spocie dowiedziałem się że można do tego się dobrać.
Bo rzeźbę to już kolega odwalił i rzeczywiście idzie się do tego dostać i oglądaliśmy to od środka ale czas spędzony na ewentualnej naprawie nie przekłada się na ewentualny późniejszy przychód z tej regeneracji.
Co innego naprawić samemu sobie a co innego robić to na większą skalę... a charytatywnie to rzadko kto ma czas się czymś takim zajmować
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Mam problem z dobraniem się do tego silniczka V71(znajduje się on od stronie kierowcy czy pasażera bo podczas testu miałem wrażenie że słyszę go od strony pasażera a jest jednak od kierowcy) stronę pasażera mam już w górze o tyle od strony kierownicy nie mogę sobie poradzić , przez serwo jest bardzo mało miejsca do tego klapy są zablokowane na zamkniętych, w środku po lekkim odgięciu zauważyłem 3 śruby odgiąłem lekko klapy i jakoś odkręciłem dopasowanym śrubokrętem (miejsce tych śrub zaznaczyłem na zdjęciu) ale dalej boję się odchylać w poszukiwaniu kolejnych żeby czegoś nie uszkodzić. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak się demontuje stronę kierowcy oraz czy można jakoś te klapy ręcznie otworzyć, jeśli jest to konieczne bo są pod nimi jeszcze jakieś śruby...
Aby otworzyć musisz wlaczyc klimatronik i odkręcić tak otworzą się na maksa i odkręcisz w środku śruby. Chyba 4 są
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tak zrobimy ale jeśli mamy sprawne klapy a u mnie one nie chodzą stąd demontaż... cały czas są zamknięte stąd mam błąd tej klapy i podczas testu również stały w miejscu i tu jest problem...Czy przy samym silniczku również są jakieś śruby oprócz jednej poziomej której miejsce pokazałem na zdjęciu
Ostatnio zmieniony 01 mar 2016, 20:45 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bez zdjęcia rozporek tego silniczka od klap chyba nie ściągniesz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jeśli nie masz możliwości otworzyć klap klimatronikiem to musisz chyba według instrukcji serwisowej czyli podszybie, wycieraczki, rozpórka... gdzieś mam to w instrukcji wymiany V2.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago można powiedzieć że wyżej napisał aro51 jak to teoretycznie zrobić, pewnie wyjęcie samego silniczka zwolni blokadę tylko mam problem żeby się do niego dobrać bo trzyma się na dwóch śrubach o ile do górnej może jakoś bym się dostał ale do dolnej... tym bardziej że przeszkadza cholerna klapka która zasłania ten silniczek taka mała plastikowa jedna część rusza się jak okno a druga na czymś się trzyma i nie wiem czy to są jakieś zaczepy że wystarczy ją szarpnąć i wyskoczy czy może jednak jest do czegoś przykręcona a nie chciałbym czegoś urwać.... A miało być tak łatwo i przyjemnie....
TO chyba nic mi nie da. Zerknij na drugie foto jak masz ochotę i tak wskazuję z czym ma problem żeby pójść dalej a to o czym piszesz to i tak mi w niczym nie pomoże jeśli klapy się nie zwolnią bo odkręciłem znajdujące się pod nimi 3 śruby a została mam wrażenie jeszcze jedna, chodź najbardziej trzymają rogi tak jakby jeszcze coś w nich było, żeby aro sprecyzował jak poradził sobie z tą klapką to spróbowałbym się jakoś do niego dostać. Idę spać bo rano wyjazd do wawy. Z góry dzięki wszystkim za zainteresowanie i liczę na dalszą pomoc w rozwiązaniu problemu...drago_o pisze:Jeśli nie masz możliwości otworzyć klap klimatronikiem to musisz chyba według instrukcji serwisowej czyli podszybie, wycieraczki, rozpórka... gdzieś mam to w instrukcji wymiany V2.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 00:43 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.
No opisał ale co z tego jeśli nie możesz się tam dostać. Po zdjęciu rozpórka z boku będziesz miał dostęp do drób silniczka i klapy powinno się dać otworzyć aby odkręcić resztę środek. Powinny być chyba 4 ( ostatni raz pół roku temu to rozbieralem ). Zbiorniczek tez się według instrukcji demontuje. Wtedy jest dojście
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG