![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.
Witam Koledzy,
Wczoraj spotkała mnie niespodzianka.....
Gdy wracałem z trasy,skończył mi się gaz i przełączyłem na benzynę,dosłownie po chwili auto straciło moc,zaczęło szarpać więc szybko przełączyłem na LPG i wszystko wróciło do normy.
Gdy ponownie przełączyłem na benzynkę to auto zaczęło znowu gasnąć,dosłownie na oparach dojechałem do domu.
Dzisiaj dopiero byłem w aucie aby sprawdzić,odpalając autko chodzi przez jakieś 15 sekund i gaśnie...
Jedyny błąd w silniku :
18282 - Valve for Torque Support Mount
P1874 - 001 - Short to Plus - Intermittent
Panowie co może być przyczyną?
Co sprawdzić ??
Pozdrawiam
Wczoraj spotkała mnie niespodzianka.....
Gdy wracałem z trasy,skończył mi się gaz i przełączyłem na benzynę,dosłownie po chwili auto straciło moc,zaczęło szarpać więc szybko przełączyłem na LPG i wszystko wróciło do normy.
Gdy ponownie przełączyłem na benzynkę to auto zaczęło znowu gasnąć,dosłownie na oparach dojechałem do domu.
Dzisiaj dopiero byłem w aucie aby sprawdzić,odpalając autko chodzi przez jakieś 15 sekund i gaśnie...
Jedyny błąd w silniku :
18282 - Valve for Torque Support Mount
P1874 - 001 - Short to Plus - Intermittent
Panowie co może być przyczyną?
Co sprawdzić ??
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pompa paliwa do zmiany , błąd z poduszką nie ma tutaj nic wspólnego
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jakiś czas temu za uwarzyłem że pompa w baku chyba głośniej pracuje,to znaczy takie pulsacyjnie wycie,ale nie aż tak głośno aby wkurzało.michalwruszak pisze:Pompa paliwa do zmiany , błąd z poduszką nie ma tutaj nic wspólnego
Michał sprawdź jakie koszty nowej pompy - oczywiście jak znajdziesz trochę wolnego czasu.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
szeryfisch pisze:Taa, prawa pompa zdechła i przez 15sec chodzi tylko na lewej - az ta sie wyłaczy
No to już wiem....
Najgorsze jest to że zero LPG w aucie więc nawet awaryjnie nie pojeżdżę do czasu montażu nowej pompy.
Tak w ogóle się da ,czy żartujeszApophis pisze:Zmostkuj sobie pompy to jeszcze pojedziesz zanim ja wymienisz

Kolejna sprawa dlaczego niema żadnego błędu w VCDS odnośnie uszkodzenia pompy paliwa???
ok dzięki,ale zaryzykowałem i odpaliłem awaryjnie na resztkach gazu ,pojechałem na stację zatankować LPG ,udało się dojechaćApophis pisze:Nie żartuje da się tak bez problemu. Mostkuj zasilanie i pojedziesz do warsztatujordan233 pisze:Tak w ogóle się da ,czy żartujesz

Więc awaryjnie przez kilka dni na LPG mogę pojeździć,jutro zobaczę jaki koszt pompki w NL ,jeżeli będzie tragicznie to ściągnę z PL.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
o k.....aaa tego nie wiedziałem, instalacja holenderska więc h....j wie co oni tam w kompie ustawili .szeryfisch pisze:pamietaj ze instalacja gazowa moze miec ustawiony rozruch na gazie tylko na kilka odpalen. Potem nie pozwoli.
Dzisiaj byłem u mechaników(Holandia) ,stwierdzili że pompy są sprawne i problem leży w zbiorniku.Goście same Audi i VW naprawiają.
Nigdy na rezerwie nie jeździłem,zawsze było te 1/2 baku.Kazali mi do Fulla zatankować.
Zatankowałem na full i zero poprawy,po odpaleniu autko pracuje przez jakieś 15-20 sekund i gaśnie.
Nie mam pomysłu.
W VCDS mogę zobaczyć jakieś wartości które mogą pomóc w diagnozie?
No dokładnie jakoś tak,co za ped...y .pepi pisze:jak 20 s to pompa
I jak tu się nie wkurwić?
Jutro do nich zajadę,kasę wzięli za sprawdzenie a nadal nic nie wiem,tym bardziej żę prawą pompę im zawiozłem.
Byłem robić testy autkiem,więc gdy odpalę i zaczynam jechać po wyżej 3000obr to wszystko gra,autko ciągnie bez problemu.Problem pojawia się gdy jest poniżej 3000obr wtedy chce gasnąć ,dławi się i gaśnie.Wjechałem na autobankę i wcisnąłem pedał to zero problemu,ciągnie jak należy.Na LPG zero problemów.
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Kolega problem może pojawiac sie w dwóch kwestiach dlaczego Ci furka gaśnie
sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa
gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3
Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie

sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa
gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3
Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie


TYLKO V8
Adrianplock pisze:Kolega problem może pojawiac sie w dwóch kwestiach dlaczego Ci furka gaśnie
sprawdź cisnienia paliwa na listwie i na pompie podepnij vcdsa
gdy to bedzie okej to sprawdź na postoju jak zachowuja sie parametry powyżej 3 tys obrotów i poniżej 3
Moim zdaniem moze to głupie al gdy nie ma prądu nie ma jazdy
poniżej 3 tyś obrotów masz słabe ładowanie alternatora i ci sie dławi i gasnie i jest d.....a powyżej jeszcze daje rade i jedzie jak szalone , sprawdź ładowanie , miernik do plusa i minusa w bagolu do aku jak masz poniżej 14 bez obciażenia to alternator złom a jak radio szyby i podgrzewanie itp spadnie poniżej 12 to masz przyczyne czemu gaśnie![]()
Z tym ładowaniem to raczej nie ,bo na LPG wszystko chodzi w pełnym zakresie.
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
ja bym sprawdził bo to jest TYLKO i Aż Audi .
pod dywanem i takim styropianem wygłuszajacym pod pogami pasazera pod dywanem i osłona metalowa jest przekaźnik zobaczyłem niby siedział ale był do góry nogami włozony ( nasi tu byli ) i nie chciało auto sie wogole zamknac ani świateł wyłaczyć co za tym idzie jak kupiełm auto aku wypinałem az rozwaliłem to co mi pewien elektronik powiedział i jak reką odjął
sprawdź ładowanie na benzynie może coś nie hula jak powinno a jak nie to problem może być jeszcze z filtrem paliwa gdy dasz wiecej gazu ciśnienie paliwa wzrasta i przebrnie przez pewnie juz stary filtr a na wolnym sie muli i zdycha z braku paliwa moim zdaniem jak nie aku ale zobacz
pod dywanem i takim styropianem wygłuszajacym pod pogami pasazera pod dywanem i osłona metalowa jest przekaźnik zobaczyłem niby siedział ale był do góry nogami włozony ( nasi tu byli ) i nie chciało auto sie wogole zamknac ani świateł wyłaczyć co za tym idzie jak kupiełm auto aku wypinałem az rozwaliłem to co mi pewien elektronik powiedział i jak reką odjął
sprawdź ładowanie na benzynie może coś nie hula jak powinno a jak nie to problem może być jeszcze z filtrem paliwa gdy dasz wiecej gazu ciśnienie paliwa wzrasta i przebrnie przez pewnie juz stary filtr a na wolnym sie muli i zdycha z braku paliwa moim zdaniem jak nie aku ale zobacz
TYLKO V8