![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Miałem dokładnie te same objawy , gasło po kilkunastu sekundach - FOSS podpowiedział mi przez telefon : wymień pompę paliwa ( prawa strona w bagażniku ) i skończył się problem . Przez kilka dni zanim przyszła pompa jeździłem tylko na lewej ( kolega elektryk podłączył masę do przekaźnika od lewej pompy ) .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Byłem w samochodzie podłączyć ponownie VCDS i wszedłem w Engine >Advanced Measuring Values i zaznaczyłem :
1 Electric Fuel Pump 1/2
2 Electric Fuel Pump 3/4
na zapłonie wartości dla powyższych były OFF i OFF
odpaliłem na benzynie to wartości wskoczyły na ON i ON
po jakiś 15 sekundach wartość dla Electric Fuel Pump 1/2 pozostało na ON ,a dla Electric Fuel Pump 3/4 wskoczyło na OFF i po jakiś kolejnych kilku sekundach auto zdechło.
Więc pojadę do tych gamoni i powiem żeby założyli nową pompę na moją odpowiedzialność......
1 Electric Fuel Pump 1/2
2 Electric Fuel Pump 3/4
na zapłonie wartości dla powyższych były OFF i OFF
odpaliłem na benzynie to wartości wskoczyły na ON i ON
po jakiś 15 sekundach wartość dla Electric Fuel Pump 1/2 pozostało na ON ,a dla Electric Fuel Pump 3/4 wskoczyło na OFF i po jakiś kolejnych kilku sekundach auto zdechło.
Więc pojadę do tych gamoni i powiem żeby założyli nową pompę na moją odpowiedzialność......
Zdecydowanie pompa, masz dwa objawy o tym mowiace...15-20sek i padaka i powyzej 3tys obr/min da rade jechac - wtedy tak naprawde zalacza ci sie dodatkowo lewa pompa i naniej jedziesz. Mialem tak samo. Lewego pradu, czy slabego alternatora zostaw na sam koniec. Na jakis czas mozesz zmostkowac przekaznik, tylko go wyjmuj po zgaszeniu auto, bo lewa pompa bedzie caly czas dzialac i ci wyczerpie akumulator.
Więc byłem u tych "znawców " od VW i AUDI ,twierdzą nadal ze to pompa niema winy, ale ciśnienia nie sprawdzali!!!!!!!
Mówili że jak sprawdzali to 2 pompy zaczynają pracę i po chwili przekaźnik rozlącza 2 pompy i koniec....
To im powiedziałem dlaczego powyżej 3000obr mogę jechać bez problemu-to mina gościa bezcenna......
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...

Mówili że jak sprawdzali to 2 pompy zaczynają pracę i po chwili przekaźnik rozlącza 2 pompy i koniec....
To im powiedziałem dlaczego powyżej 3000obr mogę jechać bez problemu-to mina gościa bezcenna......
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-wy ... 278,15.htmjordan233 pisze:Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy?Korton pisze:Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiessjordan233 pisze: Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...
Male otwory rewizyjne, reka troche po omacku tam operujesz + nieszczesliwy waz laczacy prawa pome z lewa, przy montazu trzeba go przedziac na druga strone....jak ktos robi za pierwszym razem i nie bardzo pomysli glowa jak problemy rozwiazac to moze lekko nerwa zlapac

Znawcy VW/AUDIApophis pisze:Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole"jordan233 pisze:Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...![]()

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-