[D3 ALL ] Zamykanie klapy bagażnika pilotem
drago_o, to może być też taki zwykły przekaźnik na wsuwki, nie musi być taki skręcany jak Ty założyłeś?:)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Tak... u mnie to też jest zwykłay przekaźnik tylko ja podstawkę do przekaźnika zamontowałem, żeby go w efekcie końcowym przymocowac gdzieś i aby nie bawić się w lutowanie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, No to spoko pobawię sie w wolnej chwili 😉 Tylko, ze dla mnie klapa nie da rady otworzyć sie sama, wymieniałem juz silnik i znowu to samo 😕
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
a odbojniki?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, nic nie dają 😕A nawet jeszcze gorzej bo klapa nie chciała sie domykać sama 😉
Moze rozebrać ten pierwszy silnik niz da sie jakos zregenerować?
Moze rozebrać ten pierwszy silnik niz da sie jakos zregenerować?
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Ja bym dociąg może przeczyścł, może sie zacina jeśli nei zawsze się domyka? A co do otwierania to ja mam odbojniki z tymi kołkami na sprężynach... Jeszcze nie miałem problemu z ta klapą.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, No ja juz różności próbowałem bo te odbojniki kupiłem te mocne, ale jak wykręciłem zeby sama sie uniosła to tak jak pisałem były tak mocne ze jak klapa opadła to dociąg nie mogł złapać 😕
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
VanDyke, nie no na używany, aż tak zdesperowany nie jestem, żeby kupić nowy za 2700 ale mam miejsce gdzie maja kilka sztuk i zgodzili się przetestować tzn zajadę ze swoim i będę zakładał aż do skutku tylko czekam aż się zrobi ciepło
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
A nada się każdy jeden przekaźnik z cewką sterowaną 12V.
np: http://allegro.pl/przekaznik-12v-v23105 ... 79568.html
Na dwie oddalone nóżki masa i przewód z komfortu(to jest cewka).
Wśród tych 3 par po drugiej stronie dajemy na 1 i 3 parę kolejno masę i przewód do silnika.
Wśród tych 3 par są:
1 i 2 para tworzą styk normalnie zamknięty czyli zwarty gdy cewka nie jest zasilona.
1 i 3 para tworzą styk normalnie otwarty czyli zwiera się po zasileniu cewki.
Pary są dlatego bo to przekaźnik podwójny. Można użyć pojedynczego gdzie będzie 4 lub 5 nóżek (2 nóżki do cewki i 2 nóżki do styku normalnie otwartego lub 3 nóżki gdy posiada też styk normalnie zamknięty).
Jeśli masz jakiegoś elektronika to wystarczy, że mu pokażesz to i zrobi bez problemu.
Coś czego nie dodałem wcześniej a z punktu czytania tego teraz mi się nasuneło to: Nie rozcinamy przewodów całkiem bo muszą być podłączone tak jak wcześniej, a jedynie się w nie wpinamy.1. Kupujemy przekaźnik na 12V
2. Podłączamy się pod przewód zielono/biały we wtyczce od modułu komfortu i podłączamy do na + cewki przekaźnika.
3. Podłączamy pod - cewki przekaźnika masę (przy akumulatorze do tej śróby najprościej)
4. Podłaczamy się do przewodu zielono/żółtego idącego do silnika otwierania klapy. Ja nie dałem rady wyjąć wtyczki więc rozciołem przewód i w środek się włączyłem. Podłączamy go do przekaźnika do styku normalnie otwartego.
5. Na drugi koniec styku podłączamy również masę(może być ta sama).
A jak chcecie mieć jeszcze fajniej to i taki przekaźnik możecie użyć:
http://allegro.pl/vw-polo-9n-iv-02-r-1- ... 92932.html
- 1 i 2 to cewka
- 3 i 5 to styki
Mój jest dokładnie ten:
http://allegro.pl/przekaznik-mocy-relpo ... 72718.html
POLSKA PRODUKCJA! Wspierajmy polski przemysł!
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Nie no extra sprawa ale u mnie niestety dziala bedzie tylko w jedna strone ech..
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
A czemu tylko w jedną?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG