części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Zamykanie klapy bagażnika pilotem

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 19 sty 2016, 12:28

drago_o, to może być też taki zwykły przekaźnik na wsuwki, nie musi być taki skręcany jak Ty założyłeś?:)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2016, 13:22

Tak... u mnie to też jest zwykłay przekaźnik tylko ja podstawkę do przekaźnika zamontowałem, żeby go w efekcie końcowym przymocowac gdzieś i aby nie bawić się w lutowanie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 19 sty 2016, 19:45

drago_o, No to spoko pobawię sie w wolnej chwili 😉 Tylko, ze dla mnie klapa nie da rady otworzyć sie sama, wymieniałem juz silnik i znowu to samo 😕
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2016, 19:49

a odbojniki?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 19 sty 2016, 21:29

drago_o, nic nie dają 😕A nawet jeszcze gorzej bo klapa nie chciała sie domykać sama 😉
Moze rozebrać ten pierwszy silnik niz da sie jakos zregenerować?
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 sty 2016, 06:31

Ja bym dociąg może przeczyścł, może sie zacina jeśli nei zawsze się domyka? A co do otwierania to ja mam odbojniki z tymi kołkami na sprężynach... Jeszcze nie miałem problemu z ta klapą.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 20 sty 2016, 07:15

drago_o, No ja juz różności próbowałem bo te odbojniki kupiłem te mocne, ale jak wykręciłem zeby sama sie uniosła to tak jak pisałem były tak mocne ze jak klapa opadła to dociąg nie mogł złapać 😕
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 20 sty 2016, 07:15

Lukas134 pisze:drago_o, No to spoko pobawię sie w wolnej chwili 😉 Tylko, ze dla mnie klapa nie da rady otworzyć sie sama, wymieniałem juz silnik i znowu to samo 😕
Wymieniłeś silnik na nowy? Bo jak nie to znasz odpowiedź :) Z używkami to jest loteria.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 20 sty 2016, 12:08

VanDyke, nie no na używany, aż tak zdesperowany nie jestem, żeby kupić nowy za 2700 :D ale mam miejsce gdzie maja kilka sztuk i zgodzili się przetestować tzn zajadę ze swoim i będę zakładał aż do skutku tylko czekam aż się zrobi ciepło :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 27 sty 2016, 09:54

drago_o, Rewelacja patent - właśnie tego mi brakowało. Na pewno zamontuję to udogodnienie :)

lukasx160
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 19 paź 2015, 11:46
Lokalizacja: Wawa

Post autor: lukasx160 » 16 mar 2016, 16:49

drago_o wrzuć jakiś link takiego przekaźnika dla mniej elektronicznych.

st@rost
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 271
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: st@rost » 16 mar 2016, 17:15

Wlasnie, ja juz z drago rozmawialem i obiecal pomoc jak bede "po drodze". Ale gdybys drago byl tak uprzejmy i wstawil zdjecie przekaznika albo model i nazwe i np zrobil fote + opisal jak/gdzie to zamontowac, to Marek z SMP mi to zrobi.

Pomozecie? :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 mar 2016, 17:29



A nada się każdy jeden przekaźnik z cewką sterowaną 12V.
np: http://allegro.pl/przekaznik-12v-v23105 ... 79568.html

Na dwie oddalone nóżki masa i przewód z komfortu(to jest cewka).
Wśród tych 3 par po drugiej stronie dajemy na 1 i 3 parę kolejno masę i przewód do silnika.

Wśród tych 3 par są:
1 i 2 para tworzą styk normalnie zamknięty czyli zwarty gdy cewka nie jest zasilona.
1 i 3 para tworzą styk normalnie otwarty czyli zwiera się po zasileniu cewki.

Pary są dlatego bo to przekaźnik podwójny. Można użyć pojedynczego gdzie będzie 4 lub 5 nóżek (2 nóżki do cewki i 2 nóżki do styku normalnie otwartego lub 3 nóżki gdy posiada też styk normalnie zamknięty).


Jeśli masz jakiegoś elektronika to wystarczy, że mu pokażesz to i zrobi bez problemu.
1. Kupujemy przekaźnik na 12V
2. Podłączamy się pod przewód zielono/biały we wtyczce od modułu komfortu i podłączamy do na + cewki przekaźnika.
3. Podłączamy pod - cewki przekaźnika masę (przy akumulatorze do tej śróby najprościej)
4. Podłaczamy się do przewodu zielono/żółtego idącego do silnika otwierania klapy. Ja nie dałem rady wyjąć wtyczki więc rozciołem przewód i w środek się włączyłem. Podłączamy go do przekaźnika do styku normalnie otwartego.
5. Na drugi koniec styku podłączamy również masę(może być ta sama).
Coś czego nie dodałem wcześniej a z punktu czytania tego teraz mi się nasuneło to: Nie rozcinamy przewodów całkiem bo muszą być podłączone tak jak wcześniej, a jedynie się w nie wpinamy.

A jak chcecie mieć jeszcze fajniej to i taki przekaźnik możecie użyć:
http://allegro.pl/vw-polo-9n-iv-02-r-1- ... 92932.html
- 1 i 2 to cewka
- 3 i 5 to styki


Mój jest dokładnie ten:
http://allegro.pl/przekaznik-mocy-relpo ... 72718.html
POLSKA PRODUKCJA! Wspierajmy polski przemysł! :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 mar 2016, 20:38

Nie no extra sprawa ale u mnie niestety dziala bedzie tylko w jedna strone ech..

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 mar 2016, 20:45

A czemu tylko w jedną?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl