części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana pompy paliwa.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 17 lis 2014, 10:55

Tak to to wyglada w D3 (zdjecia z innego forum):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przez ten otwor trzeba wszystko rozlaczyc i wyjac pompe, dodam ze jeden z tych wezykow trzeba przedziac w srodku do lewej pompy, ciezka robota :)
Obrazek

Gość

Post autor: Gość » 17 lis 2014, 15:20

Pojemnośc baku by wzrosła ze 20litrów jak by wypieprzyć te niepotrzebne graty...

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 19 lis 2014, 22:04

Trochę jak ginekolog/proktolog albo stomatolog.
Bądź dobry jak chleb.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 20 lis 2014, 19:25

pebo pisze:Trochę jak ginekolog/proktolog albo stomatolog.
Najblizej do stomatologa, tylko glebiej :) Nabjlizej bo pocharatalem rece o ostre kanty, wtyczki i inne wystajace.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lis 2014, 19:27

a można było normalnie zrobić a nie pod serwis :)

Paweł Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
Lokalizacja: szczecin

Post autor: Paweł Szczecin » 31 gru 2014, 11:37

Witam kolegów, podpinam się pod temat ponieważ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mam pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa J17, jaką rolę pełni jeszcze? Ostatnio, pojawił mi się check na desce i jak auto jest zatankowane poniżej pierwszej kreski nie kręci. Po podpięciu vcds wywala błąd przekaźnik pompy paliwa - zwarcie do masy.

Mój błąd ma numer:
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 004 - No Signal/Communication

Najlepszy był telefon do ASO z zapytaniem gdzie ten przekaźnik się znajduje?
odp: proszę przyjechać na diagnostykę, nie udzielamy info technicznych. <brawo>
Ostatnio zmieniony 01 sty 2015, 14:18 przez Paweł Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 22 sty 2015, 21:13

Troche czasu minelo, po wymianie pompy objawy te same. Juz bylem umowiony na diagnostyke z pomiarem cisnienia paliwa, ale dzis cos drgnelo :) Objawy jakos caly czas mi nie wskazywaly na pompe, bo np czemu jak silnik juz sie wkreci np na 2tys-2.5tys obr/min utrzymuje te obroty, przerywa tylko podczas przyspieszania. Pomyslalem, ze moze to regulator cisnienia paliwa, poczytalem o objawach jak pada i mniej wiecej sie zgadzaly. Dzis odpialem podcisnienie od tego regulatora cisnienia i o dziwo auto chodzi elegancko, przynajmniej przy przegazowkach. Jutro zobacze jak na trasie, wyglada, ze to wszystkiemu winny regulator i nie potrzebnie wymienialem pompe paliwa (+ taki, ze mam zapasowa).
Drugi +, ze koszty regulatora cisnienia sa male.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 17 mar 2016, 22:25

Zapomnialem o tym watku, podsumowujac na regulatorze cisnienia sie nie skonczylo. Pierwsz pompa wymieniona nie domagala i skonczyll sie na drugiej wymianie i od tej pory po problemie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl