części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] Gumy przednich wahaczy.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

[D3 ALL ] Gumy przednich wahaczy.

Post autor: drago_o » 15 mar 2016, 17:39

Witam,

Moje pytanie dotyczy wahaczy przednich. Podobno nie można w nich zmienić samych gum a dzisiaj widziałem, że w ETKA są numery wszystkich gum jako części zamiennych. Może mi ktoś rozjaśnić coś na ten temat? Bo może na komplet gum bym się porwał w najbliższym czasie, a na wahacze nie koniecznie :P

pozdro,
Karol
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 15 mar 2016, 17:50

Hmm, samych gum to chyba chodzi o drążek reakcyjny, a jeśli chodzi o wahacze to tuleje metalowo gumowe wymieniasz normalnie np:

http://allegro.pl/silentblok-wahacza-vw ... 82972.html ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 mar 2016, 18:11

Tak - Karol , wszystkie gumy w wahaczach sa wymienne , ale zwykle jest tak ze w pierwszej kolejności niszczą się sworznie .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 15 mar 2016, 18:15

U mnie akurat poleciały gumy w górnych wahaczach, ale jak ktoś chce to sworznie można regenerować koszt około 40,- ;)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 mar 2016, 18:25

Kupowałem u Michała i wymieniałem wszystkie tuleje z wahaczy . Nie ma z tym żadnego problemu .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 mar 2016, 18:29

Wiec od początku miałem lipne info... dziękuję Wam wszystkim. Sworznie u mnie wyglądają oki za to górny wahacz słabo.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 16 mar 2016, 12:09

drago_o, dokładnie, bez problemu zmienisz wszystkie tulejki w wahaczach, u mnie wszystkie wahacze są oryginalne z datą produkcji jedynie tulejki górne i tuleje na bananach były już rozwalone, wymieniłem same tuleje bez problemu. Prasa i ogień :) banany szybka robota, z górnymi też jedynie tą śrubę wyjąć to trochę trzeba się namęczyć, bo jeżeli chcesz same tuleje to palnik wypada z gry bo popalisz tam przy sworzniach, ale jest ściągacz pomału przód tył i wychodzi :) ja u siebie robiłem :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 mar 2016, 12:38

Czekam na wycenę i będę się brał, jak to nie będzie jakaś cena z kosmosu(jak to w A8) to wszystkie machnę a jak coś to tylko te powybijane machnę :)

P.S. Szukam jeszcze numerów drążków kierowniczych i przeszukałem juz całą grupę 4 w ETKA i nic... Ktoś wie na którym rysunku się znajdują?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 16 mar 2016, 13:11

drago_o, raczej powinny byc razem z przekładnia kierownicza 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 mar 2016, 13:24

Znalazłem we wspomaganiu :)

Jakie gumy stabilizatora z D2 można założyć do 4.0TDI? Te zwykłe czy sportowe? Bo wiem, że stabilizatory się różniły w wersjach silnikowych chyba jakoś w D3... :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 18 mar 2016, 17:48

Marcin2013 pisze:U mnie akurat poleciały gumy w górnych wahaczach, ale jak ktoś chce to sworznie można regenerować koszt około 40,- ;)
jak?
michalwruszak pisze:ale zwykle jest tak ze w pierwszej kolejności niszczą się sworznie .
u mnie zawsze odwrotnie i to nie wina złego skrecenia bo zawsze dokrecane sa w pozycji 0 z tym że tutaj mówie o przykładzie a6 jakie miałem oraz paska b5 gdzie pakowałem sredniej półki wahacze to zawsze gumy po 20-30tys juz miały pekniecia bez luzów co prawda ale gua była juz przepracowana

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl