Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.0TDI ] powazny problem z licznikiem

laffero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2016, 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

[D3 03 4.0TDI ] powazny problem z licznikiem

Post autor: laffero » 17 mar 2016, 20:47

zagadka dla powaznego elektryka..liczniki nic nie pokazuja ale migają w tepie kontrolki . co chwile zapala sie wszystko i gasnie .prosze o pomoc

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: powazny problem z licznikiem

Post autor: FOSS » 17 mar 2016, 21:37

laffero pisze:liczniki nic nie pokazuja ale migają w tepie kontrolki . co chwile zapala sie wszystko i gasnie .
Pewnie popsuty :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

laffero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2016, 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laffero » 18 mar 2016, 09:44

Działał poprawnie.jest możliwość kodowania lub nastawy, miga w trybie kontrolki, lub czy jest możliwy reset komputera manualnie bez podpinania?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2016, 11:56

laffero pisze:Działał poprawnie.
To raczej normalne - jak jest sprawny to działa poprawnie a jak się popsuje to zawsze można powiedzieć w czasie przeszłym, że "Działał poprawnie."
laffero pisze:jest możliwość kodowania lub nastawy
Sprecyzuj pytanie.... bo na powyższe ciężko odpowiedzieć wprost :/
laffero pisze:miga w trybie kontrolki
Zupełnie nie rozumiem o co chodzi... może ktoś inny to zakuma.
laffero pisze:czy jest możliwy reset komputera manualnie bez podpinania?
Jakiego komputera?


<boisie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 mar 2016, 13:02

laffero pisze:Działał poprawnie.jest możliwość kodowania lub nastawy, miga w trybie kontrolki, lub czy jest możliwy reset komputera manualnie bez podpinania?
Może najważnieszym pytaniem jakie powinno tu paść jest... Czy masz świadomość z ilu komputerów i mniej więcej jak działających składa się Twoje auto i czy już cos przy nim robiłeś?

Rozumiem, że ludzie używają różnego nazewnictwa tych samych rzeczy, stąd mogą być nieporozumienia. Jeśli chodzi o komputer to najpewniej miałeś na myśli licznik tak? Manualnie bez komputera nic nie zdziałasz, chyba, że uszkodzenie jest mechaniczne/elektryczne. Nastawów i kodowań, jak w każdym ze sterowników, tak i w liczniku jest od groma. Chociaż nie widzę tu zbytnio zastosowań "ustawień" zegarów w zestawieniu z problemem "migania w trybie kontrolki". Na koniec opisz co i jak "miga w trybie kontrolki".
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

laffero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2016, 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laffero » 18 mar 2016, 16:59

brak komunikacji z j285, brak komunikacji z abs, wszstkie kontrolki migają w rytmie diody immo, wskazniki temp paliwa predkosci obrotowej i kilometrów ani drgną, po zgaszemiu samochodu wieczorem wszystko było ok nad ranem juz licznik nie działał, teraz doszło beak asysty parkowania czyli nie dzałają czujniki i wspomaganie przestało działac, bezpieczniki wszystkie sprawdzone

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2016, 18:07

Powtórzę.... pewnie popsute.
Mówię tutaj o zegarach.

Brak komunikacji + brak ruchu wskaźników + inne anomalie.... tak, zegary mogły paść i tak właśnie może się to objawiać.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

laffero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2016, 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laffero » 18 mar 2016, 22:27

Maja cos wspólnego z czujnikami parkowania i wspomaganiem?

Gość

Post autor: Gość » 19 mar 2016, 01:10

Oczywiście Adamie są połaczone jedna instalacja w jednym aucie :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 mar 2016, 01:21

Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 mar 2016, 09:07

laffero pisze:Maja cos wspólnego z czujnikami parkowania i wspomaganiem?
Ujme to tak. Koledze jednemu spalił się moduł haka. Auto najpierw wariowalo (zegary i kontrolki) a po jakimś czasie wcałe nie odpalał. Zanim się dowiedział co się stało ze auto nie działa to trochę postało. Tu wszędzie jest elektronika i jak jest zepsuta lub tworzy zakłócenia to może mieć ogromny wpływ na każdy element w aucie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

laffero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2016, 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laffero » 19 mar 2016, 10:53

wie ktos gdzie a8 d3 ma najsłabsze punkty połączen elektryki? na które moduły zwrócic szczegółną uwage?dzis był podpiery pod komputer diagnostyczny, słaba łącznosc z podzespołamie , na podszybiu styki wyglądają jak nowe , gdzie szukac dalej?samochód nie jest garazowany od roku czasu.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 mar 2016, 11:02

Jest kilka miejsc gdzie woda lubi wlazic. Jak problem z szyberdach to mogła polecieć z każdej strony podsufitki i na panel mmi, podszybie, pod dywanikami w sterownikach, pod akumulatorem... nie przychodzi mi na razie więcej do głowy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

laffero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2016, 20:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laffero » 19 mar 2016, 11:42

powiada błędy modułów:
j527
j398
j446
abs control module
j285
i wszystko z nimi związane nie działa

DODANO:

gdzie szukać przekaźników w niej, może któryś jest uwalony ?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, 21:43 przez laffero, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 19 mar 2016, 12:38

U MNIE działał tylko obrotomierz a przedkościmierz umarł i mrugało wszystko
oraz paliło sie abs esp
chciałem już wywalac sterownik ale skoro sterownik abs umiera to raz i koniec , a tu wsiadam w auto wchodze na allegro szukam , ale mówie odpale zoabcze i pyk działa :) jade kilka km wskazówka zaczeła sie chwaiac od predkościmierza i bład esp abs hamulec,

okazało sie ze trzeba było przeczyścić bierznie ABS w kole przy czujniku i ręką odjął:)
TYLKO V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl